خدمات سایت


متن کامل خبر

ال جی از تلویزیون جدید خود با قابلیت «دور کردن پشه ها» پرده برداشت

آرشیو
روز گذشته کمپانی ال جی تلویزیون جدیدی را در هند رونمایی کرد که ادعا می شود می تواند فضای پیرامونی خود را عاری از پشه ها نگه دارد.
1395/03/29 01:34:40 ب.ظ

تکنولوژی «دور کننده پشه» به خدمت گرفته شده در این محصول البته قرار نیست که از طریق اسپری حشره کش این کار را انجام دهد و در مقابل آنطور که شرکت سازنده اش گفته با استفاده از امواج فراصوت که مطلوب این موجودات موزی نیست دست به چنین کاری خواهد زد.

هند از جمله کشورهایی است که هوایی نسبتا گرم و مرطوب دارد و در نتیجه بهترین شرایط برای تکثیر و جولان دادن پشه ها در آن فراهم است و اساسا هم به همین خاطر است که محصول مورد بحث در خاک این کشور رونمایی شده.

در هر حال باید اضافه نماییم قیمت این تلویزیون ها که The LG Mosquito Away TV نام دارند از 400 دلار بابت یک محصول 31 اینچی شروع می شود و با بزرگ تر شدن ابعاد دستگاه نیز افزایش می یابد.

گفتنی است که ال جی همین فناوری را در داخل سیستم های تهویه هوا و ماشین های ظرفشویی خود به خدمت گرفته است. نکته دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست اما خیلی ها آن را می دانند اینکه، پشه ها عامل گسترش بیماری های خطرناکی نظیر تب دنگ، تب زرد، زیکا و مالاریا هستند و کمتر پیش می آید که این موجودات فایده ای [حداقل به صورت مستقیم] برای بشر داشته باشند.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • ال جی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اصالت با نام شهاب image اصالت با نام شهاب 1398/08/21

تلویزیون شهاب شش دهه خاطرات بیاد ماندنی را در تاریخ رسانه ای ایران به جای گذاشته است. تلویزیون شهاب به این اعتبار مفتخر است، که ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 4869

تفاوت تلویزیون‌های OLED و QLED چیست؟ image تفاوت تلویزیون‌های OLED و QLED چیست؟ 1397/08/21

اگر به تازگی سری به بازار تلویزیون زده باشید، با انواع و اقسام امکانات و مدل‌های مختلف بر می‌خورید که تشخیص تفاوت این مدل‌ها تنها با استفاده از اطلاعاتی که فروشندگان در اختیار شما قرار می‌دهند، بسیار دشوار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1937

بررسی و معرفی ویدئوپروژکتور جیبی image بررسی و معرفی ویدئوپروژکتور جیبی 1397/04/06

آیا تا به حال درباره ویدئوپروژکتورهای قابل حمل یا جیبی چیزی شنیده‌اید؟ این مطلب را بخوانید

امتیاز:
تعداد بازدید: 3021

دسترسی به دستیار صوتی گوگل در «تلویزیون های سونی» امکان پذیر شد image دسترسی به دستیار صوتی گوگل در «تلویزیون های سونی» امکان پذیر شد 1396/08/17

سونی، تلویزیون های مدل 2017 و برخی مدل های 2016 خود را با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل روانه بازار کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 4251

بهترین DVD پلیرهای 2017 را بشناسید image بهترین DVD پلیرهای 2017 را بشناسید 1396/08/13

زندگی امروز تجربه ای از لمس فناوری ها در زمینه های گوناگون و نیز تجربه ی استفاده از محصولات الکترونیکی، تلویزیون ها و انواع رایانه ها است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2690

به زودی نسل جدید تلویزیون ها با صدای سه بعدی روانه بازار می شوند image به زودی نسل جدید تلویزیون ها با صدای سه بعدی روانه بازار می شوند 1396/08/01

اگر چه در سال های اخیر تلویزیون های زیادی با نمایشگرهای OLED و کیفیت صوتی بالا عرضه شده اند، اما هنوز هم فناوری صوتی به کار گرفته شده در این تلویزیون ها کیفیت مطلوب را ندارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3836

طرح تشویقی پاییزی 19 میهن مارکت image طرح تشویقی پاییزی 19 میهن مارکت 1396/06/28

آغاز طرح پاییزی 19 ویژه فروشندگان جدید و بازدید کنندگان سایت از اول مهر ماه تا پایان آبان ماه

امتیاز:
تعداد بازدید: 11350

سامسونگ در حال ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند  image سامسونگ در حال ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند 1396/06/19

در ماه های اخیر، شرکت اپل اخباری را با عنوان پیوستن سامسونگ به بازار اسپیکرهای هوشمند برای رقابت با اپل، گوگل و آمازون منتشر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2399

ربات قیمت خوان میهن مارکت؛ به منظور مقایسه قیمت فروشگاههای اینترنتی راه اندازی شد. image ربات قیمت خوان میهن مارکت؛ به منظور مقایسه قیمت فروشگاههای اینترنتی راه اندازی شد. 1396/06/08

پس از مدتها تلاش بخش برنامه ریزی و فنی میهن مارکت سرویس قیمت خوان خودکار میهن مارکت( ربات قیمت خوان ) راه اندازی گردید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6918

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8791