خدمات سایت


متن کامل خبر

ماشین لباسشویی AddWash سامسونگ وارد بازار ایران شد

آرشیو
شهریور ماه سال گذشته بود که سامسونگ در رویداد IFA از یک ماشین لباس شویی با نام AddWash پرده برداشت.
1395/04/05 02:06:28 ب.ظ

شهریور ماه سال گذشته بود که سامسونگ در رویداد IFA از یک ماشین لباس شوییبا نام AddWash پرده برداشت. حال نماینده سامسونگ در ایران خبر می دهد که این ماشین لباس شویی، به بازار کشورمان راه پیدا کرده و در همین رابطه، جهت آشناسازی بیشتر کاربران با این دستگاه، یک بیانیه خبری برای دیجیاتو ارسال کرده است. در ادامه، متن نگارش شده از سوی سامسونگ را مطالعه می فرمایید.

برای همه دست کم یک بار پیش آمده است؛ اینکه بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، متوجه شوید لباسی که فردا می‌خواهید آن را بپوشید، به شستشو نیاز دارد. این تصویر آشنایی است برای همه کسانی که کارهای خانه را‌ انجام می‌دهند. شرکت سامسونگ الکترونیکس با توجه به همین دغدغه، ماشین لباس‌شویی AddWashرا معرفی کرده که افزودن لباس‌های شسته‌شده یا مواد نرم‌کننده را در میانه روند شستشو ممکن می‌کند.

دیگر نگران جا ماندن لباسها نباشید

در پژوهشی که سامسونگ درباره بازار مصرف‌کنندگان ماشین لباسشویی انجام داده، برای چیزی حدود 95 درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی (و حدود 90 درصد مصرف‌کنندگان اروپایی) پیش آمده که بعد از روشن کردن دستگاه نیاز داشته‌اند تا لباس‌های جدیدی به ماشین لباس‌شویی اضافه کنند. سامسونگ برای حل این نگرانی راه‌حلی راحت اندیشیده و ماشین لباسشویی نوآورانه AddWash را تولید کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در میانه کار دستگاه، لباس‌های جامانده را به آن اضافه کنند.

لباس‌شویی AddWash یک در اضافه دارد که در بالای در اصلی قرار گرفته و از طریق آن می‌‌توان به سادگی، لباس‌های جامانده یا مواد شوینده را به دستگاه اضافه کرد. این کار به سادگی فشردن دکمه توقف دستگاه، اضافه کردن لباس و زدن دوباره دکمه شروع انجام می‌شود. همچنین ظرفیت این در دوم، به اندازه‌ای است که از طریق آن می‌توان یک ژاکت یا شلوار جین را وارد دستگاه کرد.

شستشوی حرفه‌ای با نفوذ به تار و پود لباس

لکه‌هایی که بعد از شستشو روی لباس‌ها باقی می‌مانند، یکی از مسائل کسانی است که از ماشین لباس‌شویی استفاده می‌کنند. برخی از این لکه‌ها به علت حل نشدن مواد شوینده داخل آب، ‌روی لباس‌ها باقی می‌مانند که سامسونگ این دغدغه را با استفاده از فناوری Eco Bubble در ماشین‌های لباس‌شویی AddWash از بین برده است.

این فناوری، مواد شوینده را در آب حل کرده و با استفاده از هوا، تولید حباب می‌کند که سرعت نفوذ آن‌ها به پارچه 40 بار بیشتر از ترکیب آب و صابون معمولی است و مواد شوینده را به تمام تار و پود پارچه می‌رساند. این فناوری، عمل آب‌کشی را نیز راحت‌تر می‌کند تا دیگر هیچ لکه‌ای روی لباس‌ها باقی نماند. همچنین فناوری Eco Bubble با استفاده از آب سرد به جای آب گرم، با حفظ کیفیت شستشو، مصرف انرژی را نیز به میزان قابل‌توجهی، پایین می‌آورد.

شستشوی کامل‌، تنها در 59 دقیقه

زمان، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که زندگی شهرنشینان را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ عاملی که بسیاری از فعالیت‌های افراد به‌ناچار باید با آن سنجیده و هماهنگ با آن برنامه‌ریزی شود. به همین دلیل، سامسونگ نیز که به دنبال فراهم کردن یک سبک‌ زندگی راحت برای مصرف‌کنندگان است، محصول جدید خود را با فناوری‌های نوآورانه‌ای ازجمله Super Speed تولید کرده است.

به کمک این ویژگی، می‌توان شستشوی روزانه را ظرف تنها یک ساعت، به شکلی سریع‌تر و مؤثرتر انجام داد. این فناوری قادر است تا عمل شستشو را بدون کاهش کیفیت نسبت به شستشوی معمول، در مدت زمان کمتری انجام دهد.

آسایش بیشتر در خانه‌ای هوشمند

امروزه هوشمند شدن فقط منحصر به گوشی‌های تلفن نیست و تلفن‌های همراه در حال تبدیل شدن به ابزارهایی برای کنترل دیگر وسایل هستند. سامسونگ نیز در این زمینه پیشگام است و اینترنت اشیاء را به‌طور جدی پیگیری می‌کند. سامسونگ در AddWash نیز از این موضوع غافل نشده و امکان کنترل ماشین لباس‌شویی را از راه دور و به کمک تلفن‌های هوشمند، میسر کرده است.

با نصب تنها یک اپلیکیشن ساده و با استفاده از اینترنت، کاربران قادر خواهند بود تا حتی زمانی که در خانه نیستند، ماشین لباس‌شویی را برای شروع شستشو روشن کنند، آن را خاموش کنند یا مراحل شستشو را زیر نظر داشته باشند.

همچنین از طریق این اپلیکیشن، اعلان‌هایی نظیر پایان یک دور شستشو،‌ زمان باقی‌مانده و اطلاعاتی از این دست به اطلاع کاربر می‌رسد تا حتی زمانی که او در خانه حضور ندارد نیز بتواند کارهای داخل خانه را مدیریت کند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • ماشین لباسشویی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ال جی ماه آتی  اولین دستگاه باغبانی خانگی خود را معرفی میکند image ال جی ماه آتی اولین دستگاه باغبانی خانگی خود را معرفی میکند 1398/10/07

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این وسیله می توان سبزیجات مختلف را داخل منزل پرورش داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2450

راهنمای خرید شوفاژ برقی image راهنمای خرید شوفاژ برقی 1398/09/15

روزهای سرد سال فرار رسیده و در آستانه فصل زمستان هستیم. هر آنچه که بیش از همه چیز در این فصل اهمیت دارد، تجهیز خانه و یا محل کار به سیستم های گرمایشی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2365

یخچال میکی موسی هم رسید image یخچال میکی موسی هم رسید 1398/08/14

شرکت اسمگ که در زمینه تولید لوازم خانگی های لوکس و متمایز فعالیت می کند، طی یک همکاری مشترک با شرکت دیزنی قرار است تا یخچال فریزر الهام گرفته از میکی موس را برای بزرگداشت این شخصیت کارتونی پرطرفدار روانه بازار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2660

پرطرفدارترین یخچال فریزرهای 2019 کدامند؟ image پرطرفدارترین یخچال فریزرهای 2019 کدامند؟ 1398/08/04

کمتر از ۲ ماه دیگر تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی مانده است. سالی که برای بازار لوازم خانگی ایران پر از حاشیه و گرانی بود و دست بسیاری از خریداران لوازم خانگی که قصد خرید جهیزیه داشتند، به دلیل افزایش قیمت بی سابقه در ایران بازار، از خرید محصول کوتاه ماند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4453

اسمگ با ظاهری تازه در آشپزخانه  شما ظاهر می‌شود image اسمگ با ظاهری تازه در آشپزخانه شما ظاهر می‌شود 1398/07/18

شرکت اسمگ (Smeg) یکی از شرکت های ایتالیایی فعال در حوزه ی لوازم خانگی برقی است. اخیرا اسمگ به ارائه مجموعه جدیدی از لوازم آشپزخانه خود با روکش رزگلد پرداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3231

خربد همزن برقی تا 500 هزار تومان image خربد همزن برقی تا 500 هزار تومان 1398/07/14

همزن برقی وسیله ای برای مخلوط کردن یا همزدن مواد غذایی است که با سرعت های مختلف به کار می رود

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

موارد مهم برای داشتن لباسشویی سالم image موارد مهم برای داشتن لباسشویی سالم 1398/07/14

مراقبت از لباسشویی از جمله مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد بوده و در واقع نگهداری صحیح از این سری محصولات خانگی به افزایش طول عمر آن ها کمک می کند. رعایت نکات ذیل می تواند عمر لباسشویی را زیاد کرده و به علاوه منجربه تمیزی بیشتر لباس هاشود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1789

هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی‌های ال جی عرضه شد image هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی‌های ال جی عرضه شد 1398/07/08

شرکت ال جی از گسترش خط تولید ماشین لباسشویی های جدید خود با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive خبر داد. این ماشین لباسشویی های در جلو هوشمند افزایش رفاه کاربران خود را به همراه دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2741

آشنایی با غذاساز مدل مدل HR7778  فیلیپس image آشنایی با غذاساز مدل مدل HR7778 فیلیپس 1398/07/05

شرکت فیلیپس از سال ۱۸۹۱ میلادی آغاز به کار کرده است. فیلیپس در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم ‌خانگی و … فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2411

ماشین لباسشویی بکو WMY71283 CW را بشناسید image ماشین لباسشویی بکو WMY71283 CW را بشناسید 1398/06/28

بکو تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای است که به معرفی یک ماشین لباسشویی مدل WMY71283 CW پرداخته است. این لباسشویی بکو بسیار کم‌مصرف بوده و دارای رتبه‌بندی انرژی +++A است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1930