خدمات سایت


متن کامل خبر

سیگیت 6500 کارمند خود را اخراج می کند

آرشیو
سیگیت یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات ذخیره‌سازی است. این شرکت به تازگی اعلام کرده قصد دارد حدود ۱۴ درصد از کارمندان خود در سرتاسر دنیا که رقمی نزدیک به ۶۵۰۰ نفر خواهد بود را اخراج کند.
1395/04/23 03:28:41 ب.ظ

سیگیت یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات ذخیره‌سازی است. این شرکت به تازگی اعلام کرده قصد دارد حدود ۱۴ درصد از کارمندان خود در سرتاسر دنیا که رقمی نزدیک به ۶۵۰۰ نفر خواهد بود را اخراج کند. گفته می شود این فرآیند اخراج تا پایان سال مالی ۲۰۱۷ این شرکت به طور کامل اجرا خواهد شد.

Seagate Technology به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره‌سازی، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد حدود ۶۵۰۰ نفر یعنی ۱۴ درصد از کارکنان خود در سرتاسر دنیا را اخراج کند. این شرکت پیش از این در ماه ژوئن اعلام کرده بود که حدود ۱۶۰۰ نفر یا ۳ درصد از کارکنان خود را تا پایان ماه سپتامبر تعدیل خواهد کرد، اما اطلاعیه‌ی جدید این شرکت نشان می‌دهد که این کمپانی نیاز به کاهش هزینه‌ها را بیش از پیش حس می‌کند و تعداد بسیار بیشتری از کارکنان این شرکت، قربانی این کاهش هزینه‌ها خواهند شد.

سیگیت به دلیل کاهش میزان فروش در بازار کامپیوترهای شخصی و نبرد تنگاتنگ هارد درایوها با حافظه‌های فلش، تصمیم به کاهش نیروی خود گرفته است. البته این شرکت در پایان سال مالی اخیر خود منتهی به ماه ژوئن، با افزایش درخواست برای هارد درایوها روبرو بود و بر این اساس نمی‌توان کاهش فروش را علت این تعدیل نیرو دانست.

سیگیت درآمد ۲.۶۵ میلیارد دلاری را برای سه ماهه‌ی آخر سال مالی ۲۰۱۶ پیش‌بینی کرده است. این شرکت انتظار دارد تا به آمار فروش ۳۷ میلیون هارد درایو برای این سه‌ماهه برسد. این تعداد برابر با ۶۲ هگزابایت خواهد بود که میانگین ۱.۷ ترابایت برای هر درایو ذخیره‌سازی و میانگین قیمت ۶۷ دلار را برای هر دستگاه نشان می‌دهد. این تعدیل نیرو تا پایان سال مالی ۲۰۱۷ به طور کامل اجرا خواهد شد و اکثر نیروهای تعدیل شده نیز مربوط به بخش تولید هستند. اکثر فرآیند تولید این شرکت در آسیا اتفاق می‌افتد اما واحدهای تولیدی در اروپا و ایالات متحده‌ی آمریکا نیز برای این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

کاهش استقبال از بازار کامپیوترهای شخصی روند نگران کننده‌ای داشته که شرکت‌های زیادی را مجبور به کاهش تولید و تعدیل نیرو کرده است. این بازار در سال جاری با کاهش ۴.۵ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است. البته پیش‌بینی‌ها رقم ۷.۴ درصد را گزارش کرده بودند که به خاطر افزایش فروش در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا، این رقم کاهش یافت.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سیگیت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




رونمایی سونی از هارد SSD اکسترنال Ultra-Tough image رونمایی سونی از هارد SSD اکسترنال Ultra-Tough 1398/01/19

سونی حافظه‌های اکسترنال SSD فوق‌العاده سخت موسوم‌به Ultra-Tough خود را برای استفاده‌ی عکاسان معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3408

بهترین هارد دیسک کامپیوتر و لپ تاپ - سال 2018  image بهترین هارد دیسک کامپیوتر و لپ تاپ - سال 2018 1397/09/26

اگر شما قصد خرید هارد دیسک کامپیوتر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید، این مقاله را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3452

داک مانیتور جدید EliteDisplay E243d اچ پی رونمایی شد  image داک مانیتور جدید EliteDisplay E243d اچ پی رونمایی شد 1397/08/02

اچ‌پی از داک مانیتور جدید خود EliteDisplay E243d مجهز به وب‌کم، پورت GbE و پورت انتقال برق تا قدرت ۶۵ وات رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3373

آشنایی با ویژگی های بک لینک و اهمیت رپرتاژهای دائمی در بهبود سئو سایتها image آشنایی با ویژگی های بک لینک و اهمیت رپرتاژهای دائمی در بهبود سئو سایتها 1397/06/18

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد اما ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 4265

اسپیکر هوشمند AI Cube هواوی در ایفا 2018 رونمایی شد  image اسپیکر هوشمند AI Cube هواوی در ایفا 2018 رونمایی شد 1397/06/09

اسپیکر هوشمند AI Cube هواوی با ویژگی‌هایی جذاب، ساعاتی پیش در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2742

امکان رصد و پایش انواع تشعشعات و پارازیت برای شهروندان تهران و شیراز مهیا شد image امکان رصد و پایش انواع تشعشعات و پارازیت برای شهروندان تهران و شیراز مهیا شد 1397/06/05

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از راه‌اندازی سامانه اندازه‌گیری اثر تجمعی شدت میدان امواج الکترومغناطیسی بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4985

چگونه CPU درست را انتخاب کنیم image چگونه CPU درست را انتخاب کنیم 1397/06/03

در مورد CPU ها، مهم نیست که شما در حال ساخت یک کامپیوتر جدید هستید و یا قصد ارتقاء سیستم خود را دارید. لازم است قبل از اینکه اقدام به خرید کنید نسبت به مشخصات CPU مورد نظرتان اطلاعات کافی داشته باشید

امتیاز:
تعداد بازدید: 5379

ماوس جدید لاجیتک حس دست دادن را القا می کند image ماوس جدید لاجیتک حس دست دادن را القا می کند 1397/05/29

لاجیتک از ماوس MX Vertical رونمایی کرده که با ظاهر عجیبش پیشرفته ترین ماوس ارگونومیک این شرکت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4376

چطور مادربرد درست را انتخاب کنیم image چطور مادربرد درست را انتخاب کنیم 1397/05/28

مادربرد ها از بسیاری جهات بخش جدایی ناپذیر سیستم شما هستند که هربخشی از کامپیوتر شما به آن وصل می شود، عامل تعیین کننده اندازه و شکل رایانه شما هستند که سوکت آن مشخص می کند چه نوعی از CPU را می توانید نصب کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4568

چگونه کارت گرافیک خریداری کنیم؟ image چگونه کارت گرافیک خریداری کنیم؟ 1397/05/24

در این مقاله شما را برای خرید کارت گرافیک بعدی خود همراهی می کنیم و به شما خواهیم گفت که باید مراقب چه چیزی باشید و از چه چیزی اجتناب کنید و اینکه چه چیزی ار کارت گرافیک ها را نیاز دارید تا بتوانید بیشترین تعداد فریم در هر ثانیه را در دستگاه خود تجربه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4913