خدمات سایت


متن کامل خبر

اقدام ستودنی سایت سازمان سنجش +عکس

آرشیو
دختر 18 ساله علامرودشتی پس از شرکت در آزمون سراسری در اتفاقی تلخ، هنگام عبور از خیابان در لامرد بر اثر برخورد با خودرو سمند جان باخته است.
1395/04/30 02:38:04 ب.ظ

به گفته شاهدان عینی سرعت برخورد خودرو با دانش آموز به حدی بالا بوده است که او در دم جان باخته است. به گفته منبع آگاه راننده متخلف که فاقد گواهینامه بوده است و سرعت غیر مجاز داشته دستگیر شده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سازمان سنجش,
  • زنان و دختران,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» image بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا با یک میلیون لیتر آب و ۱٬۵۰۰ ماهی، «منفجر شد» 1401/09/26

آکواریوم بزرگ AquaDom برلین که حاوی ۱٬۵۰۰ ماهی و حدودا یک میلیون لیتر آب بود، صبح جمعه منفجر شد و خسارت شدیدی به ناحیه‌های اطراف وارد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 275

ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 665

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 666

افتتاح طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده جهان در پرتغال image افتتاح طولانی‌ترین پل معلق عابر پیاده جهان در پرتغال 1400/02/12

اگر از ارتفاع می‌ترسید، مسلما علاقه‌ای به پل‌های معلق ندارید، با این حال بسیاری از افراد عاشق هیجان هستند و به سراغ این پل‌ها می‌روند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 589

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 461

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 656

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 801

همیلتون به رکورد شوماخر در فرمول یک رسید  image همیلتون به رکورد شوماخر در فرمول یک رسید 1399/07/21

لوئیس همیلتون با پیروزی در گرندپری ایفل آلمان که روز گذشته در پیست نوربرگ‌رینگ برگزار شد، توانست به رکورد تاریخی ۹۱ پیروزی مایکل شوماخر در فرمول یک دست یابد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2824

اسکلت تی‌رکس در حراج «کریستی» رکورد گران‌ترین فسیل دایناسور تاریخ را شکست image اسکلت تی‌رکس در حراج «کریستی» رکورد گران‌ترین فسیل دایناسور تاریخ را شکست 1399/07/16

شخصی یک اسکلت تقریبا کامل «تی رکس» را با قیمتی بیش از ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است. این اسکلت که به «استن» معروف شده است، ستاره «شب فروش هنر قرن بیستم کریستی» که دیشب برگزار شد بود و رکورد گران‌ترین فسیل فروخته شده تاکنون را به نام خود ثبت کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2986

ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود image ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود 1399/06/11

نمایشگاه ایفا یکی از بزرگترین گردهمایی غول های فناوری و شرکت های تولید کننده های لوازم خانگی است که هر ساله در شهر برلین برگزار می شود و میزبان علاقه مندان زیادی از سراسر جهان است

امتیاز:
تعداد بازدید: 3456