خدمات سایت


متن کامل خبر

یادداشت محمدعلی کشاورز درباره زنده‌یاد رشیدی: از مرگ رفیق 60 ساله گفتن سخت است

آرشیو
محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت با انتشار متنی از سال‌ها دوستی خود با زنده‌یاد داود رشیدی گفت؛ رفاقتی که حالا پذیرش مرگ این هنرمند را برای کشاورز سخت کرده است.
1395/06/06 10:26:33 ق.ظ

کشاورز که ساعاتی بعد از درگذشت رشیدی در خانه این هنرمند حاضر شد، اندوه خود را از درگذشت دوست و همراه قدیمی خود با انتشار متنی بیان کرد.

در متنی که از سوی کشاورز در اختیار خبرگزاری «خبرآنلاین» قرار گرفته، آمده است: «من مرگ هیچ عزیزی را باور نمی‌کنم. باورم نمی‌شود که داود نازنین دیگر در میان ما نیست. داود نه تنها بازیگری بی‌همتا که نویسنده و کارگردانی بی‌مثال بود. از مرگ رفیق ۶۰ ساله گفتن؛ رفیق روزهای شبابت بسیار سخت است.


هنرمندی ماندگار،متین، باسواد و نجیب. اگر به کتابخانه داود رشیدی نگاه کنید مملو از کتاب‌هایی است که همه آن ها را مطالعه کرده بود. او در هر زمینه‌ای اهل تحقیق و مطالعه بود. من به احترام برومند همسر بی‌مانند داود تسلیت می‌گویم و بابت تمام زحماتی که در این مدت برای داود کشید سپاسگذارم. او همگی ما‌ را مدیون محبت و لطف خودش به داود کرد. به لیلی و فرهاد عزیز و همچنین سینای عزیزم نوه داود و البته به هنرمندان و هموطنان نازنین و مردم هنردوست و هنرشناس این مملکت هم تسلیت می‌گویم.

یاد و نام داود رشیدی جاودان خواهد بود.»

داود رشیدی هنرمند عرصه سینما،‌ تئاتر و تلویزیون صبح جمعه پنجم شهریور ماه بعد از مدت‌ها تحمل بیماری آلزایمر درگذشت.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • محمد غلی کشاورز,
  • داود رشیدی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 666

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 667

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 463

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 657

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 802

پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود image پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود 1399/01/09

بر اسس اعلام پلیس فتا بیشترین جرایم فضای مجازی در سال گذشته مرتبط با جرایم اقتصادی بوده که بیش از نیمی از آن به مساله فیشینگ برمی‌گردد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2606

دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود  image دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود 1398/12/12

سازمان تأمین اجتماعی برای کاهش مراجعه‌ی حضوری افراد، تمامی دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن‌ماه را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2395

پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد image پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد 1398/11/15

درحالی‌که دیروز وزیر بهداشت از توقف سفرها به چین خبر داد، پروازهای یک خط هوایی به این کشور هنوز برقرار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2300

پلیس فتا: پرونده‌های مربوط به سایت‌های دیوار و شیپور در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود image پلیس فتا: پرونده‌های مربوط به سایت‌های دیوار و شیپور در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود 1398/10/15

رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: مراجع قضایی در تهران اعلام کرده‌اند که در سال جاری پرونده‌های قضایی مرتبط با سایت‌های دیوار و شیپور باید در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2417

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8791