خدمات سایت


متن کامل خبر

در نخستین سانس نمایش «فروشنده» چه گذشت؟ / مردم به خاطر فرهادی 6 صبح به سینما رفتند

آرشیو
«فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی ساعت 6.45 روز چهارشنبه دهم شهریور ماه در سالن مملو از جمعیت سینما آزادی روی پرده رفت.
1395/06/10 10:34:35 ق.ظ

مخاطبان که برای تماشای «فروشنده» هفتمین فیلم سینمایی فرهادی، بلیت سانس ساعت 6.45 سالن شهر فرنگ سینما آزادی را پیش‌خرید کرده بودند، صبح چهارشنبه راهی چهار راه عباس‌آباد شدند.

سانس 6.45 در اصل سانس فوق‌العاده‌ای بود که صاحبان سینما آزادی بعد از مواجهه با استقبال گسترده تماشاگران از پیش‌خرید بلیت‌های سانس ساعت 9 صبح، در نظر گرفتند.

بلیت‌های این سانس فوق‌العاده هم در جریان پیش‌فروش بلیت‌ها به صورت کامل فروخته شد، اما با این وجود زمانی که عنوان «فروشنده» ساعت 6.57 دقیقه روی پرده سینما نقش بست سالن پر نشده بود. صاحبان صندلی‌های خالی به فاصله کوتاهی از شروع سانس در سالن حضور پیدا کردند تا به این ترتیب اولین نمایش رسمی «فروشنده» در ایران، در سالنی پر از تماشاگران اتفاق بیافتد.

بعد از پایان نمایش فیلم مخاطبان اثر فرهادی را تشویق کردند و آنچه در راهروهای سینما آزادی شنیده می‌شد حکایت از آن داشت که کارگردان صاحب اسکار سینمای ایران در جلب نظر مخاطبان موفق بوده است. 

استقبال از نمایش فیلم در سانس دوم روز چهارشنبه یعنی ساعت 9 صبح هم ادامه داشت. با این تفاوت که در این سانس مخاطبان از همان ابتدای شروع فیلم سالن سینما را پر کرده بودند.

با توجه به حجم بلیت‌های به فروش رفته از «فروشنده»، می‌توان انتظار داشت بعد از نمایش فیلم در آخر هفته جاری، رکوردی از فروش یک فیلم در سه روز نخست ثبت شود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • اکران فیلم,
  • فیلم فروشنده,
  • اصغر فرهادی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 673

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 671

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 467

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 663

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 808

مناظره انتخاباتی مجازی آمریکا به دلیل امتناع ترامپ از شرکت در آن لغو شد image مناظره انتخاباتی مجازی آمریکا به دلیل امتناع ترامپ از شرکت در آن لغو شد 1399/07/19

دومین مناظره انتخابات ریاست جهوری ۲۰۲۰ آمریکا که قرار بود روز پنج شنبه این هفته برگزار شود، لغو شد. این مناظره قرار بود به خاطر کرونا به شکل مجازی برگزار شود ولی دونالد ترامپ گفت در مناظره مجازی شرکت نمی‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2024

برنده یک مسابقه تلویزیونی سال ۲۰۲۳ به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود image برنده یک مسابقه تلویزیونی سال ۲۰۲۳ به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود 1399/06/28

یک تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی می‌خواهد برنده شوی تلویزیونی را در سفری ۱۰ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3017

احمد پورمخبر درگذشت image احمد پورمخبر درگذشت 1399/04/30

احمد پورمخبر که با بازی در سریال‌های طنز رضا عطاران به شهرت رسید، در ۸۰ سالگی از دنیا رفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2735

آموزش مجازی، روشی جدید برای یادگیری یا سوزاندن سال تحصیلی؟ image آموزش مجازی، روشی جدید برای یادگیری یا سوزاندن سال تحصیلی؟ 1399/03/18

با وجود اینکه اغلب والدین به آموزش مجازی خوشبین نیستند و حتی سال تحصیلی را با پیش آمدن بحران کرونا و خانه نشینی فرزندانشان از دست رفته می‌بینند، اما دانش‌آموزان نظر متفاوتی دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2315