خدمات سایت


متن کامل خبر

مانیتورهای گیمینگ جدید ایسر از حسگرهای تشخیص حرکت چشم Tobii بهره می برند

آرشیو
نمایشگرهای خمیده آمده اند که ماندگار شوند، اما این تنها چیزی نیست که سازنده بی باک مانیتورهای گیمینگ برای سال 2016 در چنته دارد.
1395/06/10 02:31:08 ب.ظ

نمایشگرهای خمیده آمده اند که ماندگار شوند، اما این تنها چیزی نیست که سازنده بی باک مانیتورهای گیمینگ برای سال 2016 در چنته دارد. ایسر ساعاتی پیش و در جریان نمایشگاه IFA، از سه مانیتور گیمینگ جدید رونمایی به عمل آورد.

با وجود آنکه تنها یکی از این سه مدل به صفحه خمیده مجهز است، اما همگی در ساختارشان از حسگرهای تشخیص حرکات چشم Tobii بهره مند هستند. شاخص ترین مدل معرفی شده توسط ایسر، Predator Z271T نام دارد؛ یک مانیتور 27 اینچی با صفحه ای خمیده که رزولوشن 1920×1080 و نرخ نوسازی (Refresh Rate) به میزان 144 هرتز از خصوصیات مهم آن هستند.

اما شاید بسیاری از گیمرها دو مدل دیگر یعنی XB251HQT و XB271HUT را ترجیح دهند که اولی یک مانیتور 24.5 اینچی با نرخ نوسازی 240 هرتز بوده و دومی نمایشگری 27 اینچی است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 2560×1440 پیکسل به نمایش بیننده بگذارد.

سلیقه تان هر کدام را که بپسندد، از آنجا که همگی از تکنولوژی G-Sync انویدیا پشتیبانی می کنند می توانید مطمئن باشید که با خرید آن ها به هیچ عنوان با مشکل Screen Tearing یا گسست تصویر مواجه نخواهید شد.

اما به تکنولوژی تشخیص حرکات چشم Tobii می رسیم. آیا واقعا کاربردی است؟ هنوز نمی توان با قطعیت به این سوال پاسخ داد. در حال حاضر تعداد کمی از بازی های ویدئویی (از جمله قسمت جدید Deus Ex، دو عنوان اسسینز کرید و The Division) از آن پشتیبانی به عمل می آورند. ضمنا می توانید رایانه ویندوزی تان را هم با مشقت فراوان از طریق این فناوری کنترل کنید.

این تکنولوژی به خودی خود جذاب است، اما هنوز کسی پیدا نشده که بتواند استفاده صحیحی و به جایی برای آن پیدا کند. در هر صورت گنجاندن این تکنولوژی در مانیتورهای گیمینگ ایسر را نمی توان موضوع چندان خارق العاده ای به حساب آورد.

قیمت مانیتورهای یاد شده از 799 یورو برای Z271T آغاز و به 899 یورو برای XB271HUT ختم می شود. این دو مدل به ترتیب در ماه های اکتبر و دسامبر وارد بازار خواهند شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • مانیتور,
  • مانیتورهای گیمینگ,
  • ایسر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 10

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 13

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 23

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55