خدمات سایت


متن کامل خبر

صندلی ماساژور Medisana مجهز به هدست واقعیت مجازی در برلین رونمایی شد

آرشیو
یکی از جالب ترین محصولات حاضر در نمایشگاه IFA 2016 صندلی ماساژور پیشرفته Medisana است که هدست واقعیت مجازی «Oculus Rift» نیز در کنارش قرار دارد.
1395/06/15 03:44:03 ب.ظ

یکی از جالب ترین محصولات حاضر در نمایشگاه IFA 2016 صندلی ماساژور پیشرفته Medisana است که هدست واقعیت مجازی «Oculus Rift» نیز در کنارش قرار دارد. با استفاده از این محصول در حین انجام عملیات ماساژ توسط موتورهای تعبیه شده داخل صندلی، می توانید خود را در فضایی دلپذیر تصور نمایید.

هدست واقعیت مجازی همراه این محصول می تواند ویدیوهایی 180 درجه از مکان های توریستی زیبای جهان را مطابق با برنامه های ماساژ از پیش تعیین شده، برایتان به نمایش درآورد.

هنگامی که هدست روی صورت فرد قرار می گیرد، ابتدا باید زبان مورد نظر و ماساژور انتخاب شود. سپس ویدیو شروع شده و می بینید که ماساژور به سمت شما می آید، از شما درخواست می کند آرام باشید و نفس عمیق بکشید، پس از آن از کادر خارج می شود تا عملیات ماساژ مکانیکی شروع شود.

این فناوری علی رغم تازگی و جذابیت، مانند دیگر پیشرفت های تکنولوژی حالتی دوگانه دارد. با مشاهده افرادی که صف بسته اند تا ماساژ روی صندلی را در فضایی مجازی تجربه کنند، ناخواسته آینده ای در ذهنمان مجسم می شود که در فیلم هایی نظیر «یادآوری کامل» نمایش داده شده.

در این فیلم که نمادی از پاد-آرمانشهرهای آینده به شمار می رود، مردم آنقدر فقیرند که رفتن به سفرهای تفریحی برای آنها ناممکن است، در نتیجه خاطراتی مصنوعی در ذهنشان قرار داده می شود تا احساس کنند در مناطق تفریحی حضور داشته اند.

گفتنیست هزینه این دستگاه در حال حاضر حدود 4350 یورو است، که مبلغ زیادی محسوب می شود. کمپانی مورد نظر امیدوار است در صورت استقبال از این پروژه، بتواند برنامه های واقعیت مجازی بیشتری را پیاده کند، همچنین API مخصوصی را عرضه کرده تا تولیدکنندگان شخص ثالث نیز به طراحی فضا و برنامه های مخصوص به خود بپردازند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • IFA 2016,
  • صندلی ماساژور,
  • هدست مجازی,
  • Oculus Rift,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تفنگ آب پاش شیائومی هم از راه رسید؛ اسباب بازی جذاب ۵ میلیونی image تفنگ آب پاش شیائومی هم از راه رسید؛ اسباب بازی جذاب ۵ میلیونی 1402/01/29

شیائومی از تفنگ آب پاش جدید MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و چند منظوره یک گزینه ایده‌آل برای شستشو و سرگرمی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 761

دوچرخه کوهستان در بازار چه قیمت است؟ image دوچرخه کوهستان در بازار چه قیمت است؟ 1401/10/24

در بازار امروز قیمت دوچرخه کوهستان بلست مدل TRAIL سایز ۲۶ مبلغ ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

بنتلی Balance Bike معرفی شد؛ یک دوچرخه پیشرفته برای نونهالان لوکس سوار image بنتلی Balance Bike معرفی شد؛ یک دوچرخه پیشرفته برای نونهالان لوکس سوار 1400/02/26

بنتلی به خاطر تولید اتومبیل‌های لوکس و فوق اشرافی شهرتی جهانی دارد. اما تازه‌ترین محصول این برند انگلستانی، نه یک خودروی مجلل، بلکه یک دوچرخه برای کودکان و خردسالان است

امتیاز:
تعداد بازدید: 945

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2544

دوچرخه AMD در دو مدل معرفی شد  image دوچرخه AMD در دو مدل معرفی شد 1399/06/15

AMD در اقدامی دور از ذهن، فروش دوچرخه‌ی اختصاصی خود را آغاز کرد. این دوچرخه‌ی جدید طراحی جالبی دارد و مخصوص کسانی است که طرفدار پروپاقرص محصولات تیم قرمز هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2923

دوچرخه برقی وینتیج الکتریک شلبی رونمایی شد image دوچرخه برقی وینتیج الکتریک شلبی رونمایی شد 1398/09/20

شرکت وینتیج الکتریک از دوچرخه برقی شلبی با قیمت ۷،۲۴۹ دلار رونمایی کرد که در طراحی آن از خودروی اسپرت کبرا ۲۸۹ الهام گرفته شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3425

همه چیز در رابطه با سفر زمینی به ارمنستان image همه چیز در رابطه با سفر زمینی به ارمنستان 1398/05/09

سفر به هر مقصد و با هر هدفی که باشد تجربه ای منحصر بفرد است. در سفر نه تنها با شهرها و کشورهای جدید آشنا می‌شویم، بلکه امکان آشنایی با فرهنگ‌های مردم در نقاط مختلف را خواهیم داشت ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 2942

کتانی هایی که حرکات شما را کنترل می کنند image کتانی هایی که حرکات شما را کنترل می کنند 1397/09/21

یک تولید کننده لوازم ورزشی قصد دارد دوباره نسخه جدید کتانی را تولید کند که نخستین بار در سال ۱۹۸۶ میلادی تولید شد این کتانی می تواند فعالیت های کاربر را رصد کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1408

اسکیت کفش مانند سِگوِی به قیمت ۳۹۹ دلار image اسکیت کفش مانند سِگوِی به قیمت ۳۹۹ دلار 1397/05/07

سِگوِی، سازنده اسکیت و ابزار تفریحی جدیدترین محصول خود به نام Drift W1 را رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2139

تابستانی هیجانی برای فرزند خود بسازید image تابستانی هیجانی برای فرزند خود بسازید 1397/04/31

داشتن یک تعطیلات هیجان‌انگیز که خستگی را عمیقا از تن و روح بیرون کند، حق همه است. هم بزرگترها و هم بچه‌ها حق دارند از تعطیلات به خوبی استفاده کنند و لذت ببرند. در کنار کارهای معمولی که در تعطیلات انجام می‌دهید...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1514