خدمات سایت


متن کامل خبر

برخورد با مغازه دار و اصناف راه مبارزه با قاچاق کالا نیست/ مبادی ورودی باید کنترل شود

آرشیو
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید به صورت ریشه ای انجام شود و برخورد صرف با اصناف مشکلی را حل نمی کند.
1395/08/03 02:41:47 ب.ظ

دلخوش:برخورد با مغازه دار و اصناف راه مبارزه با قاچاق کالا نیست/ مبادی ورودی باید کنترل شود

سیدکاظم دلخوش اباتری  در خصوص آمار اعلام شده از وجود 10 درصدی قاچاق لوازم خانگی گفت: این آمارها نمی تواند درست و دقیق باشد و اینکه می گویند 2 یا 20 درصد کالای قاچاق وجود دارد،صحیح نیست چراکه کالای قاچاق آمار ندارد.

وی در ادامه با انتقاد از حجم بالای کالای قاچاق درکشور ،افزود:برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش هایی شده که به نظر می رسد کافی نباشد و باید با فرهنگ سازی از قاچاق کالا جلوگیری کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد: صرفا برخورد با مغازه دار و اصناف مشکل قاچاق کالارا حل نمی کند؛بلکه باید این معضل را ریشه یابی کرد و راه صحیح چگونگی برخورد با آن را پیدا کرد.

به گزارش خانه ملت، دلخوش با بیان اینکه برای مبارزه اساسی با قاچاق باید به عوامل مختلفی توجه کرد،تصریح کرد:مبادی ورودی و 6 هزار و 800 کیلومتر مرز کشور را باید کنترل و مسدود کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین یادآور شد:بودجه و امکانات ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز کافی نیست و باید به این ستاد نیز توجه لازم صورت گیرد.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • لوازم خانگی,
  • قاچاق کالا,
  • لوازم خانگی قاچاق,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مانیتور 4K گیمینگ اچ‌پی Omen 27u با HDMI 2.1 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی شد image مانیتور 4K گیمینگ اچ‌پی Omen 27u با HDMI 2.1 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی شد 1400/10/16

اچ‌پی در جریان برگزاری CES ۲۰۲۲ از مانیتور گیمینگ جدید خود موسوم به Omen 27u رونمایی کرد. این محصول از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 772

نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر  یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود image نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود 1399/10/07

پژوهشگران با انجام نظرسنجی جدید پی بردند که یک فرد معمولی به طور میانگین ۴۴ سال از عمرش را صرف چشم دوختن به نمایشگر ابزارهای الکتریکی می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1127

نقش روبات های الگوریتمی در ریزش بورس image نقش روبات های الگوریتمی در ریزش بورس 1399/07/02

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: افت پی در پی شاخص بورس سهامداران را بی‌تاب کرده است.روز گذشته سهامداران انگشت اتهام را به معاملات الگوریتمی نشانه گرفتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3209

افزایش نرخ دلار تا کجا ادامه دارد؟ image افزایش نرخ دلار تا کجا ادامه دارد؟ 1399/03/24

بازار ارز امروز در حالی فعالیت خود را آعاز کرد که هنوز ضربه روز پنجشنبه برای بسیاری از خریداران و فروشندگان، عادی نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3903

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ image ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ 1399/03/11

در حالی که برخی کارشناسان پیش بینی می کردند با آزاد سازی سهام عدالت بخش مهمی از دارندگان این سهام فروش را بر نگهداری آن ترجیح دهند، اما رفتار مردم در اولین روزهای فراهم شدن امکان فروش، نشان داد بخش مهمی از دارندگان ترجیح می‌دهند فعلا برای فروش دست نگه دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3632

بانک مرکزی: مشکلات فنی رمز دوم پویا به‌زودی برطرف می‌شود  image بانک مرکزی: مشکلات فنی رمز دوم پویا به‌زودی برطرف می‌شود 1398/11/28

بانک مرکزی اعلام کرد اقدامات اصلاحی برای رفع كاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز شده است و در روزهای آتی، شاهد بهبود مشکلات رمز دوم پویا خواهیم بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2546

کاهش فروش و ثبت‌نام؛ مهم‌ترین عامل افزایش قیمت خودرو image کاهش فروش و ثبت‌نام؛ مهم‌ترین عامل افزایش قیمت خودرو 1398/11/07

فرید زاوه، کارشناس صنعت خودرو ایران، عرضه‌ی کم درمقابل تقاضاى فراوان را عامل افزایش قیمت خودرو دانست و رکود سنگینی برای بازار خودرو در سال آینده پیش‌بینی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2296

ال جی ماه آتی  اولین دستگاه باغبانی خانگی خود را معرفی میکند image ال جی ماه آتی اولین دستگاه باغبانی خانگی خود را معرفی میکند 1398/10/07

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این وسیله می توان سبزیجات مختلف را داخل منزل پرورش داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2480

راهنمای خرید شوفاژ برقی image راهنمای خرید شوفاژ برقی 1398/09/15

روزهای سرد سال فرار رسیده و در آستانه فصل زمستان هستیم. هر آنچه که بیش از همه چیز در این فصل اهمیت دارد، تجهیز خانه و یا محل کار به سیستم های گرمایشی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2406

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8807