خدمات سایت


متن کامل خبر

کیا 4 مدل خودروی خودران عرضه می‌کند

آرشیو
4 خودروی جدید کیا خودران خواهند بود که یکی از آن‌ها بیشتر از خودرو شبیه تانک تفریحی است.
1395/08/15 09:59:16 ق.ظ

شرکت کیا از عرضه خودروهای خودران اختصاصی خود خبر داده است. این خودروها در چهار مدل عرضه خواهند شد.


خودروهای یاد شده فعلا در مرحله تست و بررسی هستند و هر یک برای رفع نیازهای خاص گروهی از مردم طراحی شده‌اند.

چهار خودروی یادشده به ترتیب Nitro Triathlon، School of Rock Sedona، Soul First Class و imposing Sorento Ski Gondola نام دارند.

Nitro Triathlon خودرویی نسبتا بزرگ و جادار و مناسب برای مسافرت است که حتی می‌توان فضای مناسب برای خواب و استراحت را در ان به وجود آورد. بررسی و کنترل سرعت و فواصل برای حفظ امنیت کاربران از جمله ویژگی‌های این خودرو است.

School of Rock Sedona هم قابلیت‌های آموزشی دارد و برای استفاده جوانان بسیار مناسب است. بدنه این خودرو هم توسط شرکت کیا و بر مبنای سلیقه هر خریداری طراحی و رنگ می‌شود. در این خودرو نمایشگرها و بلندگوی‌های مناسب برای استفاده‌های تفریحی هم تعبیه شده است.

Sorento Ski Gondola هم برای حرکت در شرایط بدجغرافیایی و باد و باران و برف طراحی شده و به جای چرخ عادی در آن چهار زه فلزی چرخنده مشابه با تانک‌های جنگی نصب شده است. Soul First Class هم یک خودروی شاسی بلند ساده برای استفاده شهری یا مسافرت‌های کوتاه‌مدت است. قیمت این خودروها در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
منبع : ایتنا
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • خودروی خودران,
  • کیا خودرو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




شرکت لاکهید مارتین می‌خواهد تا سال ۲۰۲۷ ایستگاه فضایی بسازد image شرکت لاکهید مارتین می‌خواهد تا سال ۲۰۲۷ ایستگاه فضایی بسازد 1400/08/01

شرکت‌های لاکهید مارتین، نانوکرکز و وویجر اسپیس در همکاری با یکدیگر تصمیم دارند تا سال ۲۰۲۷ میلادی ایستگاه فضایی تجاری و سرنشین‌دار ثابتی را به مدار زمین بفرستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1007

کابین مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱ رونمایی شد  image کابین مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱ رونمایی شد 1399/05/25

پیش از معرفی رسمی جدیدترین مدل از مرسدس بنز کلاس S، شرکت سازنده اقدام به انتشار تصاویری از فضای داخلی این خودرو کرده که فراتر از انتظار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2760

قرعه کشی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه ای؛ راهکار شورای رقابت برای تنظیم بازار image قرعه کشی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه ای؛ راهکار شورای رقابت برای تنظیم بازار 1399/02/22

باورش سخت است اما پس از کشمکش های بسیار بر سر نحوه قیمت گذاری خودرو، بااخره شورای رقابت در اقدامی تاریخی راهکار را در قرعه کشی کردن ثبت نام خودروهای کارخانه ای عنوان کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2633

تولید پیشرانه ۱۰۰۰ اسب‌ بخاری دوج Hellephant شروع شد image تولید پیشرانه ۱۰۰۰ اسب‌ بخاری دوج Hellephant شروع شد 1398/10/09

دوج تولید پیشرانه‌ی ۶/۹۸ لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ هلفنت را شروع کرد. این پیشرانه ۱،۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و قیمتش سی هزار دلار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2250

فروش ایرانخودرو در 30 آذر و شرایط آن image فروش ایرانخودرو در 30 آذر و شرایط آن 1398/09/28

شرایط فروش اینترنتی ایران خودرو در 30 آذر 98 اعلام شد. ایران خودرو در این طرح فروش دو خودرو پژو پارس TU5 و پژو 405 جی ال ایکس را به صورت اقساطی در ۳۰ آذر ۹۸ به فروش می‌رساند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2757

شرایط فروش پژو پارس برای آذر اعلام شد image شرایط فروش پژو پارس برای آذر اعلام شد 1398/08/30

شرایط فروش پژو پارس TU5 در 2 آذر 98 اعلام شد. شرکت ایران خودرو در این طرح فروش پژو پارس TU5 را به صورت اقساطی از روز شنبه ۲ آذر ۹۸ به فروش می‌رساند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3298

قیمت پراید افزایش یافت image قیمت پراید افزایش یافت 1398/08/30

قیمت پراید تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین و شرایطی که در کشور به وجود آمده است بازهم روند افزایشی پیدا کرد. در ادامه جدیدترین قیمت انواع خودرو را مورد برررسی قرار می‌دهیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1825

خودروهای اقساطی ایران خودرو با شرایط جدید در آبان image خودروهای اقساطی ایران خودرو با شرایط جدید در آبان 1398/07/29

شرایط فروش ایران خودرو به صورت اقساطی در 1 آبان 98 اعلام شد. شرکت ایران خودرو پژو پارس سال، پژو 405 دوگانه سوز، پژو 206 صندوق دار و پژو پارس TU5 را از ۱ آبان به بازار عرضه می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2796

گارمین از ساعت هوشمند مخصوص ورزش های آبی رونمایی کرد image گارمین از ساعت هوشمند مخصوص ورزش های آبی رونمایی کرد 1398/07/26

گارمین ساعت هوشمند جدید Swim 2 را برای استفاده در ورزش‌های آبی با قابلیت‌های جدید و قیمت ۲۵۰ دلار معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2952

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8791