خدمات سایت


متن کامل خبر

کاهش مصرف انرژی و حفظ تازگی مواد غذایی با یخچال فریزر Door in Door ال جی

آرشیو
شرکت ال جی الکترونیکس در راستای احترام به استقبال مشتریان ایرانی از سری یخچال‌های مجهز به Door in Door، یخچال بالا فریز جدیدی از این سری را در بازار معرفی کرد.
1395/11/02 06:11:03 ب.ظ

یخچال فریزر Door in Door ال جی با قابلیت ذخیره‌‌سازی هوشمند مواد، کاهش مصرف انرژی و حفظ تازگی مواد غذایی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

جدیدترین مدل یخچال فریزر Door in Door ال جی معرفی شد. قابلیت Door in Door با یک فشار ساده و دکمه‌ی آسان بازشو، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا سریع و راحت به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها دسترسی داشته باشند و با جلوگیری از اتلاف هوای سرد داخل یخچال منجر به کاهش مصرف انرژی شود. این یخچال‌ها همچنین مجهز به موتور اینورتر هوشمند هستند که باعث بهبود مصرف انرژی تا 36 درصد می‌شود. همین‌طور فناوری +Hygiene Fresh علاوه بر حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی، برای از بین بردن باکتری‌ها و بوهای بد طراحی شده است.

سونگ جین جو (Seong-Jin Jo)، رئیس و مدیرعامل بخش لوازم خانگی ال جی می‌گوید:

قابلیت نوآورانه‌ی Door in Door در یخچال های ال جی، راحتی بی‌نظیری برای مشتریان در سراسر دنیا فراهم می‌کند. آخرین مدل یخچال فریزر Door in Door ال جی نه تنها مصرف انرژی بسیار پایینی دارد بلکه حفظ تازگی مواد غذایی را نیز برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

فناوری نوآورانه Door in Door

قابلیت Door in Door به کاربر این امکان را می‌دهد تا سریع و راحت به مواد غذایی مورد علاقه و موادی که بیشتر استفاده می‌شوند از طریق یک محفظه جداگانه و بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال، دسترسی داشته باشد. این فناوری نوآورانه باعث می‌شود بتوان به راحتی مواد غذایی پرمصرف مثل نوشیدنی، شیرینی و چاشنی‌ها را ساماندهی کرد. همچنین قابلیت Door in Door مانع هدر رفت هوای سرد یخچال به دلیل باز و بسته شدن درب آن تا 41 درصد در مقایسه با یخچال‌های معمولی می‌شود. افزایش دمای داخل یخچال نیز تا 47.8 درصد کاهش پیدا می‌کند تا مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند و بهره‌وری دستگاه بیشتر شود.

موتور اینورتر هوشمند در یخچال فریزر Door in Door ال جی

یخچال فریزر Door in Door ال جی از موتور اینورتر هوشمند استفاده می‌کند که باعث می‌شود صدای کمتری تولید و انرژی کمتری مصرف شود. موتور اینورتر هوشمند به صورت تحسین‌برانگیزی 36 درصد کم‌تر از موتورهای معمولی انرژی مصرف می‌کند. همچنین با کم کردن صدا به اندازه 2 دسی‌بل، عملکرد کم‌صداتری را ارائه می‌دهد. موتور بادوام اینورتر هوشمند ال‌ جی با ده سال گارانتی عرضه می‌شود.

فناوری فیلتر +Hygiene Fresh

فناوری ارتقا یافته فیلتر +Hygiene Fresh هوای داخل یخچال را تصفیه کرده و از فیلتر چند لایه و یک فن اختصاصی برای استرلیزه کردن فضای داخل یخچال و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های مضر استفاده می‌کند. سیستم فیلتراسیون پیشرفته ال‌ جی، با یک فرآیند پنج مرحله‌ای بسیار موثر این کار را انجام می‌دهد. دو لایه فوتوکاتالیست و لامپ فرابنفش باعث از بین رفتن باکتری‌ها تا 99.999 درصد می‌شود (طبق گواهی شرکت بازرسی انگیسی Intertek) و همچنین دو لایه فیلترهای کربنی بوزدا، بوهای اسیدی و قلیایی تولید شده توسط سبزیجات و ماهی فاسد را کم می‌کند. فیلتری که در +Hygiene Fresh به کار رفته است طول عمر بالایی دارد و برای مدت زمان قابل توجهی نیازی به تعویض ندارد و این یعنی راحتی بیشتر و هزینه نگهداری کمتر برای مصرف‌کننده.

سیستم ذخیره‌سازی (چیدمان) آسان

ویژگی ظرف یخ متحرک و جابجا شونده در یخچال فریزر Door in Door ال جی ، راحتی در ذخیره‌سازی آسان مواد غذایی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است.

تازگی بیشتر مواد غذایی در یخچال فریزر Door in Door ال جی

کشوی Fresh 0 Zone یخچال ال‌ جی از انتشار بو و ترکیب بوی مواد غذایی با دیگر غذاها جلوگیری می‌کند. این محفظه که از سایر نقاط یخچال بسیار خنک‌تر است، حداقل نوسان دمایی را دارد و باعث تازه ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری می‌شود. این محفظه‌ی دربسته، دمایی ثابت و معادل صفر درجه سلسیوس دارد؛ این دما به حدی سرد است که بدون یخ زدن مواد غذایی از فاسد شدن آن نیز جلوگیری می‌کند. به علاوه قابلیت جریان هوای چندگانه، هوای سرد را به صورت مساوی در همه جای یخچال به جریان درمی‌آورد تا مواد غذایی تا مدت زمانی که ممکن است سالم و تازه بماند.

سیستم عیب‌یابی هوشمند منحصربه‌فرد

این یخچال فریزر همچنین مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند منحصربه‌فرد ال‌ جی است. سیستم عیب‌یابی هوشمند در هنگام بروز مشکلات این امکان را می‌دهد تا نمایندگان خدمات پس از فروش، مشکلات فنی را سریع و راحت به وسیله‌ی تلفن برطرف کنند. این امر باعث می‌شود تماس‌های یک‌سره و هزینه‌بر و همچنین نیاز به حضور نمایندگان در خانه برطرف شود.

طراحی مدرن

مدل‌ جدید یخچال فریزر Door in Door ال جی به لامپ LED بسیار بادوام و کم‌مصرفی مجهز شده است که نوری ملایم و در عین حال قدرتمند پخش می‌کند. برای راحتی در دسترسی به مواد غذایی در یخچال، نور یخچال با الگویی ظریف و درخشان، فضای داخلی این یخچال پیشرفته و زیبا را روشن می‌کند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ال جی,
  • یخچال,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 122

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 170

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 92