خدمات سایت


متن کامل خبر

فیلم فروشنده نامزد اسکار شد

آرشیو
فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی نامزد اسکار شد.
1395/11/05 05:08:06 ب.ظ

فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی نامزد اسکار شد.

فیلم فروشنده که به تازگی به عنوان یکی نامزدهای بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شده بود، دقایقی پیش نامزد اسکار شد. این فیلم پیشتر به فهرست 9 نامزد نهایی این بخش راه یافته شد.

فروشنده که به عنوان یکی از 5 نامزد جایزه گلدن گلوب انتخاب شده بود، نتوانست این جایزه را بگیرد.

منبع : میهن مارکت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • گلدن گلوب,
  • سینمای ایران,
  • اسکار,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 673

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 671

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 466

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 662

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 806

آموزش مجازی، روشی جدید برای یادگیری یا سوزاندن سال تحصیلی؟ image آموزش مجازی، روشی جدید برای یادگیری یا سوزاندن سال تحصیلی؟ 1399/03/18

با وجود اینکه اغلب والدین به آموزش مجازی خوشبین نیستند و حتی سال تحصیلی را با پیش آمدن بحران کرونا و خانه نشینی فرزندانشان از دست رفته می‌بینند، اما دانش‌آموزان نظر متفاوتی دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2312

پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود image پلیس فتا: 70 درصد جرایم فضای مجازی سال گذشته اقتصادی بود 1399/01/09

بر اسس اعلام پلیس فتا بیشترین جرایم فضای مجازی در سال گذشته مرتبط با جرایم اقتصادی بوده که بیش از نیمی از آن به مساله فیشینگ برمی‌گردد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2624

دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود  image دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید می‌شود 1398/12/12

سازمان تأمین اجتماعی برای کاهش مراجعه‌ی حضوری افراد، تمامی دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن‌ماه را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2410

پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد image پروازهای ایران به چین برخلاف دستور مبنی‌بر تعلیق، متوقف نشد 1398/11/15

درحالی‌که دیروز وزیر بهداشت از توقف سفرها به چین خبر داد، پروازهای یک خط هوایی به این کشور هنوز برقرار است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2313

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8803