خدمات سایت


متن کامل خبر

تبلت‌هایی که در سال 2011 عرضه می‌شوند + تصاویر

آرشیو
یک سال پیش، هیچ‌کس از واژه آی‌پد ایده‌ای نداشت، اما موفقیت اپل در عرصه رایانه‌های لوحی سبب شد از این رو سال 2011 به سال تب‌لت‌ها و اولین نمایشگاه الکترونیکی سال به سکوی پرتابی برای این محصولات تبدیل شود.
1389/10/16 02:40:30 ق.ظ

نمایشگاه ابزارهای الکترونیکی مصرفی، سی.ای.اس 2011 امشب در لاس‌وگاس آمریکا آغاز خواهد شد و پیش‌بینی این‌که سی.ای.اس امسال به انحصار تب‌لت‌ها در آمده باشد، چندان دشوار نیست. شرکت‌های متعددی طی ماه جاری تب‌لت‌های جدید خود را عرضه می‌کنند و به طور حتم می‌توان نمونه‌های نمایشی آنها را در این نمایشگاه بزرگ از نزدیک مشاهده کرد.

موتورولا

این شرکت عرضه محصول تب‌لت خود را در سی.ای.اس 2011 تایید کرده، با این حال بر سر نام این محصول شایعات فراوانی وجود دارد، موتوپد، موتورولا-زوم و موتورولا-استینگری، نام‌هایی است که برای این محصول جدید مطرح شده است. اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نیست و تنها مشخص شده که این تب‌لت تحت سیستم‌عامل اندروید 2.3 خواهد بود.

اچ.تی.سی

احتمال این‌که نام تب‌لت این شرکت معتبر اچ.تی.سی‌پد باشد، زیاد نیست و عرضه آن در نمایشگاه سی.ای.اس نیز چندان قطعی نیست؛ زیرا این شرکت تاکنون درباره زمان نحوه ارائه این محصول خبری رسمی منتشر نکرده است. هم‌چنین احتمال عرضه این تب‌لت در سی.ای.اس تنها بر اساس سخنان اخیر رئیس شرکت اچ.تی.سی است که اشاره‌ای اندک به استفاده از تب‌لت‌ها کرده بود. به‌نظر می‌رسد این تبلت تحت اندروید است و در دو سایز مختلف تولید خواهد شد.

اچ.پی

شرکت اچ.پی هنوز ارائه تب‌لت پالم‌پد خود را در سی.ای.اس 2011 تایید نکرده، اما از آن جایی‌که مدیر این شرکت اعلام کرده به زودی محصول تحت ویندوز این شرکت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، بسیاری احتمال می‌دهند این آینده نزدیک در سی.ای.اس 2011 باشد. این تب‌لت تحت نسخه 2.5.1 سیستم‌عامل وب عمل خواهد کرد و دو دوربین 1.3 و 3 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال.ای.دی بر رو و پشت آن تعبیه شده است. حجم ذخیره اطلاعات در این تب‌لت به اندازه آی‌پدها است و از پورت اتصال USB 3 بهره می‌برد.

بلک‌بری

نمونه ابتدایی و نمایشی تبلت پلی‌بوک شرکت بلک‌بری پیش از این ارائه شده و از این رو انتظار می‌رود نسخه نهایی و کامل آن در سی.ای.اس به نمایش درآید. ابعاد پلی‌بوک بر اساس اطلاعاتی که بر روی وب‌سایت بلک‌بری قرار گرفته، 5.1 در 7.6 در 0.4 اینچ و وضوح تصویری آن 1024 در 600 پیکسل است. این تب‌لت چندلمسی به وای‌فای، پورت اچ.دی.ام.آی دو دوربین 3 و 5 مگاپیکسلی و پورتهای میکرویو.اس.بی و میکرو HDMI مجهز است.

اسوس

به نظر می آید شرکت اسوس با داشتن 3 مدل تب‌لت و ارائه آنها در سی.ای.اس 2011 پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشد. این شرکت در نظر دارد سه مدل تب‌لت جدید خود را در ماه آوریل / فروردین وارد بازار کند. انتظار می‌رود این ابزارها تحت ویندوز و اندروید کار کنند و کاربری کتاب‌خوان الکترونیک نیز داشته باشند. بر اساس اطلاعات منتشرشده مدل 12 اینچی تحت ویندوز7 خواهد بود و دو مدل 10 اینچی، یکی مجهز به پردازشگر Oak شرکت اینتل و تحت ویندوز7 است و دیگری از پردازشگر تگرا 2 و اندروید گوگل بهره می‌برد.

دل

این شرکت در حال حاضر تبلت استریک 5 اینچی خود را عرضه کرده، اما مدیر این شرکت پیش از این از ارائه دو مدل 7 و 10 اینچی این تب‌لت‌ها با هدف افزایش دادن جایگاه این شرکت در بازار تب‌لت‌ها خبر داده بود و از این رو احتمال می‌رود شرکت دل، تب‌لت‌های جدید خود را در سی.ای.اس 2011 در اختیار عموم قرار دهد.

ام.اس.آی

سال گذشته شایعات زیادی درباره تلاش این شرکت برای ساخت تب‌لت شنیده شد و خبرهای رسیده از عرضه این محصول در اوایل سال 2011 و به احتمال زیاد در سی.ای.اس حکایت دارد. هم‌چنین احتمال می‌رود تب‌لت وین‌پد این شرکت 10 اینچی و تحت ویندوز بوده و از پردازشگرهای اینتل استفاده کند. با این حال هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این محصول منتشر نشده است.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39