خدمات سایت


متن کامل خبر

رونمایی از شاسی‌بلند سانگ‌ یانگ XAVL در نمایشگاه ژنو

آرشیو
شاسی‌بلند مفهومی و ۷ سرنشینه سانگ یانگ با نام XAVL در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. این خودرو که در سال ۲۰۲۰ به تولید خواهد رسید، خلأ میان کوراندو و رکستون در خط تولید این خودروساز کره‌ای را پر می‌کند.
1395/12/18 05:58:35 ب.ظ


خودروی مفهومی و شاسی‌بلند سانگ‌یانگ XAVL نام دارد که در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شده است. ما نیز قصد داریم تا نگاهی به ویژگی‌های این خودرو با ظرفیت ۷ نفر بیندازیم.

به نظر می‌رسد که سانگ‌یانگ قصد دارد تا با تولید XAVL در آینده، خلأ میان کوراندو و رکستون را پر کند. XAVL اندکی بزرگ‌تر از کوراندو بوده، اما نسبت به رکستون (Rexton) جثه‌ی کوچک‌تری دارد. این محصول تا سال ۲۰۲۰ به بازارها عرضه نخواهد شد. طبق اعلام سانگ‌یانگ، این شرکت قصد دارد تا با معرفی سه مدل جدید در سه سال آینده، میزان فروش جهانی خود را به سالی ۵۰۰ هزار دستگاه برساند.



به نظر می‌رسد که این سه مدل شامل رکستون جدید، رکستون پیکاپ و نسل سوم کوراندو باشند. خودروی مفهومی XAVL نیز در ادامه و سال‌های بعد به مدل‌های یادشده اضافه می‌شود.

این مدل مفهومی که نسخه‌ی بزرگتر کانسپت XAV با ظرفیت ۵ سرنشین است (مدلی که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد)، به عقیده‌ی بسیاری از نسل دوم کوراندو در دهه‌ی ۹۰ الهام گرفته‌شده است. XAVL یک شاسی‌بلند دوچرخ محرک است که با پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری بنزینی (با میزان آلایندگی ۱۵۰ تا ۱۷۰ گرم در هر کیلومتر) و ۱.۶ لیتری دیزلی (با میزان آلایندگی ۱۲۰ تا ۱۵۰ گرم در هر کیلومتر) عرضه می‌شود.

این کانسپت جدید با فناوری کنترل‌کننده‌ی سیستم ناوبری و تهویه مطبوع عرضه شده و از یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی بهره می‌برد. سانگ‌یانگ در مدل مفهومی خود نیز از سیستم‌های ایمنی کمک‌راننده نظیر ترمز اضطراری پیشرفته، تغییر هوشمند مسیر، حفظ خودرو در مسیر مستقیم، تغییر حالت سیستم روشنایی از نوربالا به نورپایین در هنگام مواجه‌شدن با خودرو از روبرو و سیستم هشدار ترافیک در پشت خودرو، استفاده کرده است.



طول، عرض و ارتفاع XAVL به ترتیب به ۴۶۳۰، ۱۸۶۶ و ۱۶۴۰ میلی‌متر می‌رسد. فاصله‌ی بین دو محور جلو و عقب خودرو نیز ۲۷۷۵ میلی‌متر است. این ابعاد شباهت زیادی به خودروهایی چون کودیاک اشکودا و نیسان ایکس‌تریل دارد، اما قیمت این محصول در مقایسه با این دو خودرو کمتر است.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سانگ یانگ,
  • شاسی‌بلند,
  • XAVL,
  • نمایشگاه ژنو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو image ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو 1402/12/19

جنرال موتورز خودروی بلیزر برقی خود را بعد از برطرف کردن مشکلاتی که وجود داشت، آماده عرضه به مشتریان خود کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! image دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! 1402/12/16

شخصی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در تلاش بود یکی از خودروهای خودران گوگل را به‌سرقت ببرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا image قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا 1402/12/14

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۱۴ اسفند. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! image فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! 1402/12/08

شرایط در بازار خودرو جهان تغییر کرده و اکنون فروش خودروهای دنده دستی به طرز عجیبی در مقایسه با خودروهای اتوماتیک، افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

 لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به‌روز شد image لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به‌روز شد 1402/11/29

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۲۹ بهمن ماه. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68