خدمات سایت


متن کامل خبر

چگونه کم هزینه سفر کنیم؟

آرشیو
اگر زیاد سفر می‌کنید و در فکر کاهش هزینه‌های سفر هستید، در این مقاله با ما راه کارهای پیشنهادی ما همراه باشید تا از این پس ارزانتر سفر کنید.
1395/12/21 03:20:29 ب.ظ

برخی سفر به کارائیب، عده‌ای اسکی در ارتفاعات و بعضی ماندن در خانه و نرفتن به سفر را ترجیح می‌دهند. صرف نظر از خواسته‌ها و تمایلات متفاوت، همه ما هر از چند گاهی به یک تعطیلات هر چند کوتاه نیازمندیم. اما سوال اینجا است که چه فصلی بهترین و مقرون‌ به‌ صرفه ترین زمان برای سفر کردن است؟

برخی آنقدر خوشبخت هستند که بتوانند در هر زمان و بدون دغدغه مالی سفر کنند؛ اینجا، اما، ما سه راه‌ کار برای برنامه‌ ریزی یک سفر ارزان ارائه می‌دهیم تا هم سفری به یاد ماندنی داشته باشید و هم کمتر هزینه کنید.

استفاده از منابع آنلاین 

استفاده از اینترنت برای دسترسی به مناسب‌ترین قیمت‌های هتل و پرواز بهترین راه است. به محض این که بهترین ماه شناسایی شد، کاربر می‌تواند زمان رفت و برگشت خود را مشخص کند. همچنین، با بررسی نقشه مقایسه پرواز، کاربران می‌توانند پرهزینه‌ترین خطوط پرواز از نقطه مبدا را مشاهد کنند.

فصل سفر را هوشمندانه انتخاب کنید

اینکه چه فصل و تاریخی را برای سفر خود انتخاب می‌کنید در این مسئله که چقدر می‌شود در هزینه‌‌ها صرفه جویی کرد تاثیر به‌ سزایی دارد. سفر «خارج از فصل» مزایای مالی بسیار دارد؛ هر چند که مسلما در این تاریخ‌ها شرایط آب‌وهوایی در بهترین حالت خود نخواهد بود.

از پیش برنامه‌ریزی کنید

از مهم‌ترین و ساده‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید برنامه‌ریزی پیش از سفر است. اگر از پیش، از ایمنی جای خواب و سفر اطمینان داشته باشید، در دراز مدت خواهید دید که در هزینه‌ها هم صرفه جویی شده است. باید قبل از سفر از جزئیات محل اقامت، امکانات و مکان‌هایی که قصد بازدید دارید آگاه باشید تا بتوانید با هزینه کمتر، رفت و آمد و خورد و خوراک خود در سفر را برنامه‌ریزی کنید.

منبع : کجارو
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تعطیلات نوروزی,
  • مسافرت,
  • تعطیلات,
  • کاهش هزینه سفر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تفنگ آب پاش شیائومی هم از راه رسید؛ اسباب بازی جذاب ۵ میلیونی image تفنگ آب پاش شیائومی هم از راه رسید؛ اسباب بازی جذاب ۵ میلیونی 1402/01/29

شیائومی از تفنگ آب پاش جدید MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و چند منظوره یک گزینه ایده‌آل برای شستشو و سرگرمی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 761

دوچرخه کوهستان در بازار چه قیمت است؟ image دوچرخه کوهستان در بازار چه قیمت است؟ 1401/10/24

در بازار امروز قیمت دوچرخه کوهستان بلست مدل TRAIL سایز ۲۶ مبلغ ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 673

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 671

بنتلی Balance Bike معرفی شد؛ یک دوچرخه پیشرفته برای نونهالان لوکس سوار image بنتلی Balance Bike معرفی شد؛ یک دوچرخه پیشرفته برای نونهالان لوکس سوار 1400/02/26

بنتلی به خاطر تولید اتومبیل‌های لوکس و فوق اشرافی شهرتی جهانی دارد. اما تازه‌ترین محصول این برند انگلستانی، نه یک خودروی مجلل، بلکه یک دوچرخه برای کودکان و خردسالان است

امتیاز:
تعداد بازدید: 945

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 468

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 665

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2544

دوچرخه AMD در دو مدل معرفی شد  image دوچرخه AMD در دو مدل معرفی شد 1399/06/15

AMD در اقدامی دور از ذهن، فروش دوچرخه‌ی اختصاصی خود را آغاز کرد. این دوچرخه‌ی جدید طراحی جالبی دارد و مخصوص کسانی است که طرفدار پروپاقرص محصولات تیم قرمز هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2923