خدمات سایت


متن کامل خبر

MSI لپ تاپ های گیمینگ جدیدش را معرفی کرد

آرشیو
MSI از لپ‌تاپ‌های جدیدی رونمایی کرده است که مجهز به سخت‌افزار بالارده هستد و برای واقعیت مجازی طراحی شده‌اند.
1396/03/09 02:39:09 ب.ظ

رویداد کامپیوتکس 2017 شروع شده است و مانند سال‌های گذشته شاهد رونمایی از محصولات و تکنولوژی‌های مختلف توسط کمپانی‌های مطرح دنیا هستیم. در خلال رویداد کامپیوتکس امسال، کمپانی MSI از جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد.

محصولات جدید کمپانی MSI مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها هستند و برای اجرای بازی‌ها با فریم‌ریت بالا و سازگاری با واقعیت مجازی در نظر گرفته شده‌اند.

اولین لپ‌تاپ که از مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای برخوردار است، GT75VR نام دارد و از کیبورد مکانیکی برخوردار است. کلیدهای به‌کاررفته دارای چراغ‌های RGB هستند و به کاربر اجازه می‌دهند که رنگ هر کلید را مجزا تنظیم کند.

MSI لپ‌تاپ GT75VR را به پردازنده‌ی اینتل Core i7-7820HK مجهز کرده است و برای کارت گرافیک، گزینه‌هایی نظیر GTX 1080 ،GTX 1070 SLI و GXT 1070 ارائه می‌دهد. در نمایشگر از تکنولوژی پیشرفته‌ی TCT 2.0 استفاده شده و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. علاوه بر آن، GT75VR می‌تواند از تکنولوژی واقعیت مجازی Nahimic پشتیبانی کند و برای کنترل حرارت تولیدشده توسط پردازنده‌، از سیستم خنک‌کننده‌ی CBT ساخت MSI بهره می‌برد.

لپ‌تاپ‌های بعدی MSI با نام GS63VR و GS73VR معرفی شده‌اند. GS63VR نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد و ضخامت آن به ۱۷.۷ میلی‌متر می‌رسد. MSI اعلام کرده که این محصول مجهز به سریع‌ترین نمایشگر دنیا با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و زمان پاسخگویی آن به ۳ میلی‌ثانیه می‌رسد.

این لپ‌تاپ از HDR نیز پشتیبانی می‌کند و از خنک‌کننده‌ی CBT برای مهار حرارت تولیدشده توسط پردازنده‌ استفاده می‌کند. در GS63VR از ۵ لوله حرارتی و فن‌های Whirlwind Blade استفاده شده است. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به سازگاری با ESS SABRE HiFi اشاره کرد.

لپ‌تاپ GS73VR از یک نمایشگر ۱۷ اینچی برخوردار است و از بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد. مانند GS63VR، در GS73VR نیز از کیبورد مکانیکی SteelSeries استفاده شده است و هر دو از نرم‌افزار Engine 3 بهره می‌برند.

علاوه بر این امکانات، GS73VR از تکنولوژی‌های مختلفی نظیر ESS SABRE، تقویت‌کننده‌ی صوتی Nahimic 2 و True Color برخوردار است. تکنولوژی True Color با همکاری MSI و Portrait Displays توسعه داده شده است که هدف از آن، بالا بردن دقت رنگ‌های تولیدشده توسط پنل و رسیدن به ۱۰۰ درصد sRGB است.

در نهایت GE63VR Raider و GE73VR Raider معرفی شدند که از طراحی ظاهری خاصی برخوردار هستند. GE63VR Raider مجهز به نمایشگر ۱۵ اینچی است و در GE73VR Raider از نمایشگر ۱۷ اینچی استفاده شده است.

هر دو محصول جدید MSI از پردازنده‌های گرافیکی GeForce GTX 1070 برخوردارند و نمایشگر آن‌ها دارای ویژگی‌هایی نظیر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه و HDR است. امکان تغییر رنگ کیبورد، سیستم خنک‌کننده Cooler Boost 5 و اسپیکرهای Dynaudio Giant از دیگر امکانات این محصولات هستند.

متأسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت لپ‌تاپ‌های جدید MSI مشخص نشده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • لپ تاپ,
  • MSI,
  • msi,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد image دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد 1403/01/21

گوگل دستیار کدنویسی جمنای را با قابلیت‌های کاربردی به اندروید استودیو اضافه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38