خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین شرایط خرید اینترنتی بلیط هواپیما در وبسایت کافه گردش

آرشیو
وب سایت کافه گردش جدید ترین امکانات برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و تور های مسافرتی را ارائه کرد .
1396/04/28 10:40:16 ق.ظ

خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای پرواز های داخلی و خارجی امروز در ایران نیز مانند سایر کشور های دنیا متداول شده است و حالا ما هر زمان که تصمیم به مسافرت داشته باشیم دیگر نیازی به طی مسیر و تحمل ترافیک برای رسیدن به آژانس های مسافرتی مختلف نداریم و می‌توانیم به راحتی در چند دقیقه بلیط را تهیه کنیم و وقت خود را صرف انجام کار های مهمتری کنیم دیگر کارهایمان کنیم .

همانطور که می‌دانید وب‌ سایت‌ های مختلفی در حال ارائه خدمات آنلاین مرتبط با گردشگری هستند اما وب سایت کافه گردش بدلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد این روز ها میان کاربران اینترنتی محبوبیت بالایی پیدا کرده است .

کافه گردش در مرحله اول با دریافت نشان دوستاره نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران مورد اعتماد کاربران قرار  گرفته است .

همچنین ارائه خدمات متنوع برای سفر به شهر های پرطرفدار توریستی داخلی و خارجی جزو ویژگی‌ های پرطرفدار این وب‌ سایت است .

امکان جسجتوی پرواز های داخلی و خارجی

به گزارش ویرلن ؛ در این بخش سایت کافه گردش می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود و همچنین تعداد همراهان ، فهرستی از پرواز ها را با مشخصات کامل مشاهده کنید . حالا با توجه به برند ایرالاین ، تاریخ و ساعت پرواز رفت و برگشت، و همچنین قیمت بلیط هواپیما ، پرواز مورد نظر خود را بصورت آنلاین رزرو کنید .

اما مزایای خرید بلیط هواپیما بصورت اینترنتی چیست ؟

نکته اول سرعت در خرید بلیط است . این وب ‌سایت  به ما امکان خرید بلیط در چند دقیقه را می‌دهد و ما می‌توانیم باخیال آسوده بلیط پرواز مورد نظرمان را با مناسب ترین شرایط رزرو کنیم .

نکته دوم امکان خرید آنلاین بلیط چارتر است . از آنجایی که می‌توانیم با جستجو در سایت کافه گردش قیمت بلیط برای تاریخ‌ ها و ساعت ‌های مختلف را بررسی کنیم ، به راحتی می‌توانیم بلیط هایی که با قیمت چارتری ارائه شده است را پیدا کنیم و در هزینه‌ های سفر صرفه‌ جویی کنیم .

نکته سوم آگاهی کامل از شرایط پرواز است . زیرا ما خودمان براساس بودجه و برنامه‌ ریزی زمان می‌توانیم بهترین پرواز را انتخاب کنیم .

نکته مهم دیگر امکان استرداد بلیط هواپیما در صورت تغییر برنامه زمانبندی سفر است که وب‌وب سایت کافه گردش در اختیار کاربران خود قرار داده است .

جستجوی تور های مسافرتی

یکی دیگر از بخش های پرطرفدار کافه گردش بخش جستجوی تور است که امکان جستجوی بهترین تور های مسافرتی را به ما می‌دهد .

در این بخش این وب‌ سایت معتبر پس از وارد کردن مقصد  سفر ، تاریخ و مدت اقامت ، فهرستی از بهترین تور های مسافرتی با قیمت‌ ها و کیفیت‌ های متنوع نمایش داده می‌شود و حتی اگر بدنبیال تور لحظه آخری هستید می‌توانید از این بخش استفاده کنید .

حالا می‌توانید بهترین تور مسافرتی شامل بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر ، لیدر فارسی زبان و خدمات گشت شهری را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید و بعد آن را بصورت اینترنتی سفارش دهید .از آژانس ارائه دهنده بخرید.

خرید بلیط چارتر

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیمای داخلی و خارجی در بخش بلیط چارتر سایت کافه گردش ارائه شده است .

در کافه گردش امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به‌صورت سیستمی و چارتر وجود دارد؛ اما اختلاف قیمت پرواز چارتر با پرواز سیستمی در برخی ایام سال در بعضی مسیرها واقعاً وسوسه کننده است. مثلاً اوایل نوروز می‌توانید بلیط چارتر کیش تهران را با مبلغی کمتر از ۲۰ هزار تومان بخرید و یا در نیمه اسفند با کمتر از ۳۰ هزار تومان بلیط چارتر تهران شیراز را بخرید. قیمت بلیط هواپیما برای پرواز چارتر خارجی هم مثل پروازهای داخلی در برخی ایام سال کاهش چشمگیری دارد. اگر خوش‌شانس باشید بلیط چارتر استانبول را می‌توانید با قیمتی حدود ۱۱۰ هزار تومان و بلیط پرواز چارتر گرجستان را با قیمتی حدود ۱۷۰ هزار تومان خریداری کنید.

کافه گردش علاوه بر پوشش کلیه مسیر‌های موجود، امکان رزرو بلیط هواپیما را با طی چند مرحله به شما می‌دهد. شما به‌راحتی می‌توانید با یک جستجو لیست کاملی از پروازهای چارتر و سیستمی را مشاهده کنید و با انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما برای مسیر دلخواهتان خرید بلیط هواپیما را با اطمینان خاطر انجام دهید.

انتخاب بهترین هتل

در بخش دیگری از وب  سایت کافه گردش میتوانید بهترین هتل های شهر های پرطرفدار و توریستی داخلی و خارجی را مشاهده کنید .

در این بخش اطلاعات کاملی برای هتل ها ی ارائه شده است تا ما بتوانیم بهترین هتل را با توجه بودجه و سلیقه خود انتخاب کنیم . در گالری تصاویر ساختمان هتل ، اتاق‌ق ها و بخش‌ های مختلف آن را مشاهده کنید ، کیفیت و تعداد ستاره‌ های هتل و موقعیت هتل در شهر را بررسی کنید و در نهایت با توجه به امکانات آن می‌توانید بهترین هتل را انتخاب کنید .

برای بررسی قیمت های چارتری و خرید بلیط هواپیما ، همچنین و استفاده از امکانات کافه گردش به وب سایت cafegardesh.com مراجعه کنید .

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما,
  • کافه گردش,
  • خرید اینترنتی بلیط,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ image اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ 1402/12/07

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع افزایش تعرفه باند پهن یا دیتا برای بخش ثابت و سیار بوده که در بخش سیار زودتر بارگذاری کردند اما اپراتورهای ثابت‌ بعد از اپراتورهای سیار اقدام کردند که بین ۳۰ تا ۳۴ درصد است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

قیمت انواع سشوار image قیمت انواع سشوار 1402/12/02

بر اساس قیمت سشوار کرونر مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت سشوار جی اچ دی مبلغ ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد  image ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد ارزش بیت‌کوین به زیر ۵۳ هزار دلار سقوط کرد 1402/12/02

قیمت بیت‌کوین تا ۵۳ هزار دلار افزایش یافت اما مدت زمان این صعود کوتاه بود و دوباره به زیر این سطح سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53