خدمات سایت


متن کامل خبر

بازدید کننده ی حرفه ای الکامپ ۲۳ باشید

آرشیو
۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ بزرگ‌ترین رویداد الکترونیکی، کامپیوتری و تجارت الکترونیک کشور یعنی نمایشگاه الکامپ برای بیست و سومین بار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
1396/04/31 10:04:02 ق.ظ

این نمایشگاه هرسال با حضور گسترده‌ی دست‌اندرکاران و مخاطبان داخلی و خارجی این حوزه برگزار می‌شود و فرصتی برای تعامل، ایده‌یابی، همکاری و حتی گشت‌وگذاری جذاب در اختیار همگان قرار می‌دهد. زومیت قصد دارد نکاتی برای بازدید حرفه‌ای‌تر از نمایشگاه الکامپ ۲۳ در اختیار شما قرار دهد.

نکاتی برای بازدید از نمایشگاه الکامپ

میسر رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی تهران را چک کنی

مسیر دسترسی به نمایشگاه از طریق مترو و اتوبوس روی دو نقشه‌ی زیر مشخص شده است، نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به نمایشگاه، ایستگاه متروی تجریش و ایستگاه متروی حقانی است. اگر با اتوبوس به نمایشگاه می‌آیید می‌توانید در ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی که روی نقشه نیز مشخص شده است پیاده شوید.

نقشه‌ی مترو:

نقشه‌ی اتوبوس:

نقشه‌ی نمایشگاه را بررسی کنید و یک چک‌لیست تهیه کنید

در ابتدای ورود به نمایشگاه، نقشه‌‌ی نمایشگاه را به‌دقت بررسی کنید و یک چک‌لیست برای بازدید از غرفه‌های مورد علاقه‌ی خودتان تهیه کنید تا چیزی را از قلم نیندازید. می‌توانید برای دریافت نقشه‌ی سالن‌ها و آگاهی از شرکت‌کنندگان، روی نام آن‌ها کلیک کنید.

اپلیکیشن الکامپ را دانلود کنید

بازدیدکنندگان با استفاده از اپلیکیشن الکامپ می‌توانند با جستجو در نقشه‌ی نمایشگاه، غرفه‌ی مورد نظر خود را بیابند و از مسیریابی سیستم برای دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط نسخه‌ی اندروید دارد. این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

با دیگران ارتباط برقرار کنید

یکی از اهداف برگزاری الکامپ، تعامل فعالان این حوزه با هم و همچنین با مخاطبان است. نترسید، جلو بروید و شبکه‌سازی کنید؛ فرصت‌ها را از دست ندهید. اهمیتی ندارد که شما یکی از فعالین حوزه هستید یا یک مخاطب عادی که از نمایشگاه گردی لذت می‌برد؛ شاید شما هم روزی ایده‌ی خوبی برای شروع یک کسب و کار داشته باشید.

یک بازدیدکننده‌ی دقیق باشید

در الکامپ هرسال همایش‌ها و نشست‌هایی برگزار می‌شود که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید، سعی کنید با دقت از غرفه‌ها بازدید کنید و اگر سؤالی داشتید از غرفه‌داران بپرسید، حتی می‌توانید از نکاتی که برایتان جالب است یادداشت بردارید؛ همچنین می‌توانید کارت ویزیت و بروشور غرفه‌ها را از آن‌ها دریافت کنید و یک آرشیو برای خودتان درست کنید، شاید این آرشیو روزی برای اجرای ایده‌هایتان به شما کمک‌های بزرگی کرد.

از سالن استارتاپ‌ها دیدن کنید

سالن استارتاپ‌ها پر از ایده‌های جدیدی است که شاید برای شما هم جذاب باشد و حتی بتواند الهام‌بخش شما در پرورش ایده‌هایتان باشد. 

در زمان مناسب از نمایشگاه دیدن کنید

اگر در زمان مناسب به نمایشگاه برسید، جای پارک مناسب‌تری پیدا خواهید کرد و با خیال آسوده‌تری به گشت‌وگذار خواهید پرداخت. نمایشگاه الکامپ از ۳۰ تیرماه تا ۲ مردادماه، هرروز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برپا است.

لباس مناسب بپوشید

 نمایشگاه الکامپ قبلا در فصل پاییز برگزار می‌شد ولی امسال الکامپ تابستانی شده است؛ پس لازم است با توجه به اینکه قصد پیاده‌روی در فضای نمایشگاه دارید، لباس و کفش مناسب و خنک بپوشید. دمای هوای این روزهای تهران را اینجا چک کنید.

خوراکی و آب همراه داشته باشید

نمایشگاه الکامپ نسبت به  نمونه‌های خارجی‌ زیاد بزرگ نیست و معمولا در  نمایشگاه‌ها غرفه‌های خوراکی وجود دارند و اتفاقا بسیار هم شلوغ هستند؛ ولی بد نیست چیزی به‌عنوان یک میان‌وعده و یک بطری آب همراه خودتان داشته باشید.

امیدواریم این نکات به شما کمک کنند تا یک بازدیدکننده‌ی حرفه‌ای باشید و دست پر از الکامپ بیرون بیایید. اگر شما هم در بازدید از الکامپ نکته‌ای به ذهنتان خطور کرد آن را با در میان بگذارید.

منبع : Zoomit
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • الکامپ,
  • elecomp,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد image دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد 1403/01/21

گوگل دستیار کدنویسی جمنای را با قابلیت‌های کاربردی به اندروید استودیو اضافه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است image ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است 1403/01/21

ایلان ماسک در دادگاه اعلام کرد که پست‌های او بیشتر از آنکه به وضعیت مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44