خدمات سایت


متن کامل خبر

تجربه یک سفر متفاوت به کیش!

آرشیو
تصور کنید که با بلیطی ارزان به کیش سفر کرده اید، در بدو ورود به فرودگاه، استقبال شده و با یک لیموزین به آپارتمان شیک که قبلا برای شما آماده شده و داخل آن به سلیقه و سفارش شمابرای خود و یا همراهتان، گل آرایی شده میروید...
1396/08/29 02:53:27 ب.ظ


تصور کنید که با بلیطی ارزان به کیش سفر کرده اید، در بدو ورود به فرودگاه، استقبال شده و با یک لیموزین به آپارتمان شیک که قبلا برای شما آماده شده و داخل آن به سلیقه و سفارش شمابرای خود و یا همراهتان، گل  آرایی شده میروید. در پارکینگ آپارتمان هم خودرو مدرن در اختیار شما طی ایام سفر مهیاست. مشاور و راهنمایی که برای معرفی فرصتهای گردشگری و تفریح ارزان و جذاب در  ایام اقامتتان، به اندازه یک تماس تلفنی با شما فاصله دارد، در اختیار و انتظار شماست... اینها و بیشتر از اینها میتواند بخشی از یک تجربه به یاد ماندنی از سفر شما به جزیره زیبای کیش، به واسطه انتخاب " کیش آنلاین " توسط شما باشد! 

ضمنا کیش آنلاین مرجع فروش کلیه بلیط های سیستمی و چارتری داخلی و خارجی است که به مرجع فروش بلیط لحظه آخری ارزان قیمت نیز معروف است.

شما با مراجعه به وب سایت کیش آنلاین و یا دانلود و نصب اپلیکیشن های IOS , اندروید و ویندوزفون از این وب سایت می توانید با کامپیوتر و یا تلفن هوشمندتان از آخرین و نرخ لحظه ای پروازهای داخلی و خارجی تمامی ایرلان ها مطلع شوید.

در حال حاضر این شرکت از طریق دفتر کیش و دفتر تهران به شما مسافران گرامی در زمینه های بلیط هواپیما لحظه آخری،رزرو هتل،فروش تور لحظه آخری،اجاره ماشین و خدمات ویژه مسافرتی مانند اجاره لیموزین خدمت رسانی میکند.

خرید آنلاین تمامی بلیط های ایرلاین های کیش ایر، ماهان، آسمان, تابان، قشم ایر، زاگرس، نفت ایر، اترک، معراج، اطلس جت، ایرلاین نسیم ،آتا، ایران ایر و ایران ایرتور در کیش آنلاین امکان پذیر است.

KishOnline.com 

منبع : میهن مارکت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • آگهی تبلیغاتی,
  • کیش آنلاین,
  • آژانس مسافرتی,
  • بلیط ارزان,
  • رزرو بلیط,
  • رزرو هتل,
  • بلیط هواپیما,
  • بلیط لحظه آخری,
  • بلیط چارتر,
  • رپرتاژ آگهی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70