خدمات سایت


متن کامل خبر

با برترین گازهای رومیزی سال 2017 آشنا شوید

آرشیو
اخیرا با ورود اجاق هایی تحت عنوان اینداکشن،اجاق القایی یا اجاق مغناطیسی به بازار، به عقیده ی بعضی انقلابی در تکنولوژی پخت و پز در سی سال گذشته رخ داده است...
1396/09/04 02:23:54 ب.ظ

اخیرا با ورود اجاق هایی تحت عنوان اینداکشن،اجاق القایی یا اجاق مغناطیسی  به بازار، به عقیده ی بعضی انقلابی در تکنولوژی پخت و پز در سی سال گذشته رخ داده است از این جهت در این مقاله به معرفی برترین گازهای القایی 2017 می پردازیم.

GE   Profile PH9036SJSS مدل

کیفیت فوق العاده در کنار مرغوبیت این گاز القایی منجر شده تا از بیش ترین میزان رضایت مندی در میان کاربران برخوردار باشد. امکانات بی نظیر این دستگاه توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و به همین منظور جایگاه نخست ال کا تاپ این هفته به این گاز رومیزی القایی اختصاص داده شده است.

این گاز 36 اینچی در دو نوع مشکی ساده و مشکی با نوارهای استیل موجود است  و داری 5 شعله  در سایزهای 7،8،11 و 6 اینچی می باشد.

شعله 11 اینچی این محصول محبوب 3700وات  قدرت داشته و از این رو حرارت بسیار بالایی را به صورت آنی برای قابلمه مهیا کرده و زمان انتظار را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

به لطف قفل کودک این محصول جی ای دیگر خانواده ها نگران رفت و آمد کودکان در آشپزخانه نخواهند بود و با انتخاب این گزینه ، امکان تغییر تنظیمات توسط کودکان وجود ندارد.

ویژگی های این محصول خارق العاده تنها به این جا ختم نمی شود، قابلیت برجسته ی دیگر آن مربوط به کنترل دقیق دما و تایمر آن می شود که با بهره وری از آن دیگر کاربران نگران سوختن و یا سر رفتن غذا نخواهند بود.

علاوه بر ویژگی های فنی قابل توجه، کنترل لمسی و تمیز کردن راحت را به دیگر امکانات این گاز صفحه ای القایی اضافه کنید.

Secura 8100MC

حمل کردن آسان وسایل و امکان استفاده از آن ها در فضاهای مختلف از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه خریدارن قرار می گیرد.

این گاز تک شعله قابلیت استفاده در فضاهای مختلف مانند آشپزخانه های کوچک، اتاق خواب و یا خوابگاه را دارد و علاوه بر آن، سبک بودن این گاز صفحه ای امکان حمل آسان را نیز فراهم کرده است.

ویژگی دیگری که شگفتی کاربران برانگیخته، توانایی شناسایی ابعاد ظروف و تنظیم دما براساس اندازه و نوع ظرف خوراکپزی است.

از دیگر امکانات گاز القایی سکیورا  8100MC می توان به صفحه شعله 2000 واتی، تمیز کردن آسان صفحه، کنترل دیجیتالی و امکان تنظیم تایمر تا 170 دقیقه اشاره کرد.

KitchenAid Architect Series

لوازم برقی و آشپزخانه کیچن اید به سبب کیفیت بی نظیر، طراحی بسیار زیبا و کارآمد شهرت جهانی یافته اند واغلب محصولات این برند در لیست پرفروش ترین کالاها قرار می گیرند.

گاز القایی کیچن اید از امکانات بسیار پیشرفته ای بهره برده و علی رغم قیمت گران، مشتریان تمایل زیادی به خرید این محصول آمریکایی دارند.

جزییات فنی این محصول فوق پیشرفته بدین شرح است:

نوع: مشکی ساده و مشکی با نوار استیل

تعداد شعله:5 شعله( 4 شعله 7 اینچی و یک شعله ی 12 اینچی)

توان حرارتی: صفحه شعله های 7 اینچی با توان 2500 وات و صفحه شعله 11 اینچی با توان 4800 وات

ویژگی های برجسته:  دارای 12 برنامه پخت وامکان کنترل دقیق دما، تایمر، قفل کودک،گارانتی 5 ساله

True Induction TI-2B Double Burner

این گاز القایی True یک انتخاب ایده ال برای افرادی است که به دنبال یک گاز کوچک و ارزان هستند.

این محصول تنها 24 اینچ بوده و مجهز به دو صفحه شعله در اندازه 10 اینچی می باشد که به همین منظور برای استفاده در آشپزخانه های کوچک و خوابگاه بسیار مناسب است.

المنت های حرارتی این محصول از فناوری Power-sharing بهره برده و با توان 1800 وات در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نکته ی قابل توجه در خصوص این محصول شگفت انگیز سیستم هشدار دهنده اتوماتیک و قدرت فوق العاده سیستم حرارتی آن است.

به کمک این محصول پر قدرت امکان جوش آمدن آب در کمتر از 70 ثانیه فراهم شده و سرعت پخت و پز را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

Frigidaire Gallery FGIC3067MB

این گاز القایی فریجیدیر یک محصول همه فن حریف بوده و یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه های کوچک محسوب می شود.

صفحه های شعله این محصول در اندازه های 7،8،10 و 6 اینچی  و از 2000 تا 3400 وات متغیر می است.

نسخه ی 5 شعله این مدل گاز نیز قابل سفارش است و همانند محصول GE، مجهز به سیستم هشداردهنده، تایمر،قفل کودک و صفحه ی شیشه ای با قابلیت تمیز کردن آسان می باشد.

منبع : الکا ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • گاز رومیزی,
  • برترین گازهای رومیزی,
  • گاز رومیزی القایی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ image اینترنت ثابت چقدر گران شد؟ 1402/12/07

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع افزایش تعرفه باند پهن یا دیتا برای بخش ثابت و سیار بوده که در بخش سیار زودتر بارگذاری کردند اما اپراتورهای ثابت‌ بعد از اپراتورهای سیار اقدام کردند که بین ۳۰ تا ۳۴ درصد است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54