خدمات سایت


متن کامل خبر

رومانو، متمایزترین یخچال فریزر سامسونگ را بشناسید

آرشیو
یخچال مدل رومانو از سری یخچال‌های سامسونگ با در شوکیس (Showcase) است . در قسمت دسترسی به یخچال مدل رومانو علاوه بر دو درب اصلی، یک درب قفسه‌بندی نیز طراحی شده است که دسترسی به مواد غذایی را آسان می‌‌کند.
1396/11/28 11:52:40 ق.ظ

سایدبای‌ساید رومانو یک مدل متمایز در میان محصولات سامسونگ است. هم از درب Showcase در قسمت یخچال برخوردار است که اجازه‌ی دسترسی آسان به خوراکی‌ها را می‌دهد، هم از سبک طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد که حداکثر فضای داخلی را ایجاد می‌کند و هم با داشتن قابلیت خنک‌کنندگی سه‌گانه، محفظه‌ای را با نام FlexZone دارد که به شما اجازه می‌دهد تا عملکرد آن را در چهار حالت دمایی مختلف تنظیم کنید تا خوراکی‌های‌تان بهتر و تازه‌تر بمانند.
یخچال فریزر سایدبای‌ساید رومانو در دو رنگ استیل و مشکی پلاتینیوم با ضمانت سام سرویس در فروشگاه اینترنتی سام ارائه شده است.

گنجایش داخلی زیاد

ظرفیت داخلی رومانو ۳۴ فوت یا ۷۷۰ لیتر است. نوع طراحی و قرار گرفتن یخچال و فریزر به‌صورت بالا و پایین (برخلاف اکثر سایدبای‌سایدها که به‌صورت جانبی قرار می‌گیرند) باعث شده تا فضای داخلی بسیار بیشتری در این مدل فراهم شود. در مدل Romano همچون دیگر سایدبای‌سایدهای سامسونگ از تکنولوژی SpaceMax نیز بهره گرفته شده که با تغییر فناوری عایق‌سازی جداره‌های یخچال، با حفظ همان کیفیت حفظ دما، از ضخامت آنها کاسته تا فضای داخل دستگاه بزرگتر شود.

محفظه‌ی متغیر FlexZone

در سمت راستِ قسمت پایینی یخچال رومانو محفظه‌ای وجود دارد که به آن FlexZone گفته می‌شود. این محفظه به شما اجازه می‌دهد تا به‌طور مجزا از قسمت‌های یخچال و فریزر، آن را در حالت‌های دمایی مختلف تنظیم کنید. حالت Freezer این بخش را در دمایی مشابه فریزر قرار داده که برای نگهداری مواد یخ‌زده مناسب است. حالت Soft Freezing برای نگهداری گوشت و ماهی در مدت زمان طولانی مناسب است تا تازگی‌شان را بیشتر حفظ کنند. وضعیت Chill / Meat این بخش را مناسب نگهداری غذاهای آماده مانند ژامبون، استیک، بیکن و پنیر می‌کند و در حالت Cool می‌توانید نوشیدنی‌ها را در این بخش نگهداری کنید. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید.

خنک‌کنندگی سه‌گانه

در ساید بای ساید رومانو از تکنولوژی خنک‌کنندگی سه‌گانه بهره برده شده است. در این حالت سه محفظه دستگاه به‌صورت مجزا و مستفل از یکدیگر خنک می‌شوند و هوای هر بخش به قسمت دیگر راه پیدا نمی‌کند. این امر باعث می‌شود تا هوای خشک بخش فریزر به یخچال نیاید و موجب از بین رفتن تازگی و طراوت خوردنی‌های تازه نشود. از سوی دیگر خبری از انتقال بو میان بخش‌های مختلف نخواهد بود و به طور مثال در هنگام برداشتن میوه از یخچال بوی ماهی داخل فریزر را استشمام نخواهید کرد!

محفظه‌های شفاف و قفسه‌های منعطف

در قسمت یخچال رومانو دو کشوی شفاف و مجزا با قابلیت تنظیم رطوبت پیش‌بینی شده تا میوه‌ها و سبزیجات به‌طور جدا از هم و در بهترین وضعیت نگهداری شوند. همچنین قفسه‌های یخچال با انعطاف‌پذیری خود اجازه می‌دهند تا ظروف بزرگ و بطری‌های بلند به‌راحتی در داخل دستگاه قرار بگیرند.

یخ‌ساز Ice Master

در رومانو از یخ‌ساز جدید سامسونگ با نام Ice Master استفاده شده که طراحی کوچکتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد اما می‌تواند به‌طور روزانه تا ۲.۵ کیلوگرم یخ تولید کند و فضای کافی برای نگهداری ۱.۵ کیلوگرم از آنها را در خود دارد. طراحی جدید یخ‌ساز همچنین باعث شده تا فضای داخلی کمتری از دستگاه اشغال شده و جای بیشتری برای خوراکی‌ها پدید بیاید.

منبع : samshops
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • یخچال فریزر,
  • یخچال فریزر سامسونگ,
  • یخچال فریزر رومانو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 10

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 115

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84