خدمات سایت


متن کامل خبر

آیا می‌دانید کدام فلش مموری برای خرید بهتر است؟

آرشیو
حتما به خاطر دارید زمانی را که برای تبادل و انتقال اطلاعات از فلاپی‌های با ظرفیت محدود و یا CD و DVD استفاده می‌شد. که پروسه‌های طولانی و با سختی‌های زیادی را باید طی می‌کردید تا بتوانید یک فایل کوچک را ذخیره و یا جابه‌جا کنید.
1397/04/16 10:06:36 ب.ظ

حتما به خاطر دارید زمانی را که برای تبادل و انتقال اطلاعات از فلاپی‌های با ظرفیت محدود و یا CD و DVD استفاده می‌شد. که پروسه‌های طولانی و با سختی‌های زیادی را باید طی می‌کردید تا بتوانید یک فایل کوچک را ذخیره و یا جابه‌جا کنید.

با روی کار آمدن فلش مموری‌ها، بخش عمده این مشکل حل شد. که با خرید فلش مموری و داشتن آن می‌توانستید اطلاعات را به دفعات و بدون محدودیت با توجه به ظرفیت فلش مموری انتقال دهید.

اما ممکن این سوال در ذهن شما بوجود بیاید که په فلش مموری بهتر است؟ حافظه پند گیگ؟ کدام برند؟

اولین گام قبل از خرید یک فلش مموری این است که یکی از برندها و کمپانی‌های سازنده را که معروف می‌باشند و کارهای خود را با ضمانت و گارانتی معتبر ارائه می‌دهند بیابید.

گام بعدی این است که نیازهای خود را بشناسید و بدانید که سیستم شما از چه USB پشتیبانی می‌کند ( یو اس بی 2 یا یو اس بی 3)، فلش مموری فانتزی و در اندازه‌های کوچک دوست دارید یا به دلیل آنکه نمی‌توانید از یک فلش مموری کوچم، مراقب کنید بهتر است که در اندازه بزرگتر بخرید. نیاز به یک فضای دخیره‌سازی زیاد دارید یا خیر؟ و سوال‌های دیگری که می‌توانید قبل از خرید، از خود بپرسید.

و گام سوم دانستن قیمت فلش مموری است و اینکه تا چه اندازه قصد هزینه کردن در این مورد را دارید؟

در ادامه این مطلب چندین نمونه از برترین‌ها و پرفروش‌ترین فلش مموری‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

1. قدیمی‌ترین و اولین فلش مموری‌هایی که به بازر آمدند مدل transcend بود که بر خلاف ظاهری ساده و معمولی که شاید از سلیقه بسیاری از خزیداران امروزی به دور باشد اما کیفیت بالا و قیمت مناشبی داشت.

فلش مموری

2. نمونه بعدی که کمی گران ‌قیمت‌تر از نوع اول هستند فلش مموری سونی می‌باشد که باز هم از آن دسته برندهایی است که مدل‌هایی دل فریب را ارائه نمی‌دهد اما کیفیت بالای آن را نمی‌شود نادیده گرفت.

 .3 Silcon power یکی از آن برندهایی است که امروزه در تمامی فروشگاه‌ها یافت می‌شود که از جنس‌های درجه یک و با کیفیت نبوده اما به نسبت قیمتی که دارد می‌ارزد چون تقریبا جزو فلش مموری‌های ارزان قیمت چینی محسوب می‌شود.

4. برند توشیبا درست است جزو برندهای معروف می‌باشد اما  فلش مموری‌های تولیدی این برند در بازار تقریبا جزو گمنام‌ها باقی ماند! جنس این فلش‌ها بسیار سخت بوده و سرعت و کیفیت را به همراه مقاومت بال می‌توانید از توشیبا انتظار داشته باشید.

5. اما برند سرشناس Hp که در شاخه فلش مموری، دارای تنوع زیادی در رنگ و مدل می‌باشد و همچنین دوام این فلش‌ها بالا بوده و کیفیت خوبی هم دارند. فلش مموری‌های اچ‌پی از باقی فلش‌ها کوچکتر و ظریف‌ترند.

6. اگر به دنبال یک فلش مموری با سرعت عالی می‌گردید Adataرا به شما پیشنهاد می‌کنیم که دارای قدرت بالایی در انتقال اطلاعات با سرعت زیاد است اما در اندازه‌هایی بزرگ تولید می‌شوند.

Philips در بازار جزو نایاب‌ترین‌ها است که یک زمانی به بازار تکنولوژی وارد شد و خیلی زود گوشه نشین شد.

منبع : میهن مارکت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • فلش مموری,
  • بهترین فلش مموری,
  • ذخیره کننده,
  • فلش مموری فیلیپس,
  • فلش مموری سونی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37