خدمات سایت


متن کامل خبر

بررسی موس گیمینگ Logitech G903

آرشیو
سال گذشته موس Logitech G900 به عنوان پادشاه بلاشک گیمینگ معرفی شد. در حال حاضر جانشینی به نام Logitech G903 برایش عرضه شده است. هرچند که...
1397/05/01 11:10:13 ب.ظ

سال گذشته موس Logitech G900 به عنوان پادشاه بلاشک گیمینگ معرفی شد. در حال حاضر جانشینی به نام Logitech G903 برایش عرضه شده است. هرچند که شاید از نظر خیلی ها این صرفا یک نتیجه گیری زودهنگام محسوب شود.

طراحی

به لحاظ فیزیکی، Logitech G903 تفاوت ظریفی با مدل سابق خودش دارد. قسمت های خاکستری آلیاژی مدل Logitech G900 با یک طرح رنگی کاملا سیاه جایگزین شده است که موس را به شکلی یکنواخت تر نشان می دهد. قسمت پایین Logitech G903 بگونه ای طراحی شده است که شکلی شبیه حفره دارد که در این فضا می توان یک ماژول PowerCore به آن اضافه نمود.

به غیر از موارد بالا شکل ظاهری Logitech G903 تغییر خاصی نداشته است. از فرم خوش دستی برخوردار است که به راحتی برای دست هایی با اندازه های مختلف قابل استفاده است و نیز دارای سطحی غیرقابل لغزش می باشد.


قابلیت شارژ

Logitech G903 دارای قابلیت شارژ بی سیم از طریق یک پد مخصوص موسوم به Logitech PowerPlay است. این پد اساسا یک میدان شارژ رزونانس الکترومغناطیسی ایجاد می کند که قابلیت جذب انرژی پنج برابر سریعتر از ماژول PowerCore که می توان به انتهای موس متصل کرد را دارد. به این ترتیب این قابلیت را دارد که همزمان مورد استفاده قرار گیرد و در ضمن شارژ شود. با استفاده از پد Logitech PowerPlay نیازی به اشغال یک پورت USB دیگر برای یک دانگل جداگانه نخواهید داشت.

شارژ کامل موس G903 از طریق پد PowerPlay از باتری 0% مابین 12 الی 14 ساعت به طول می انجامد. اگر به دنبال یک شارژ سریع هستید, اتصال کابل microUSBمناسب تر خواهد بود. Logitech G903 دارای عمر باتری نسبتا قابل توجهی است , حدودا 24 ساعت یا حداکثر 32 ساعت (بدون هیچگونه نورپردازی).

پد مخصوص PowerPlay یک آپشن لوکس اختیاری محسوب می شود و ضروری نیست که به Logitech G903 افزوده شود.

کارایی
اگر چه Logitech G903 یک موس بازی بی سیم است اما از نظر کارایی هم تراز با موس های سیم دار است. این شاهکار به لطف تکنولوژی LightSpeed Wireless است که در مدل G900 نیز موجود بود. با وجود استفاده از این موس در محیط های اشباع شده از امواج Bluetooth ,Wi-Fi و هر نوع سیگنال بی سیم دیگر, هرگز هیچ تاخیر یا از دست دادن سیگنالی را تجربه نکردیم. البته بخش بزرگی از دقت این موس از سنسور نوری PMW3366 با حداکثر حساسیت 12000DPI ناشی می شود.

و در نهایت...

Logitech G903 از قیمت بالایی برخوردار است, بخصوص اگر بخواهید از آپشن پد PowerPlay آن نیز استفاده کنید. اما اگر به دنبال موس بی سیم مخصوص بازی می باشید، Logitech G903 گزینه مناسبی است و تکنولوژی Logitech LightSpeed در حال پیشرفت است و با این قابلیت تقریبا هیچ دلیلی برای استفاده از موس سیم دار وجود ندارد.

منبع : میهن مارکت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • موس,
  • ماوس,
  • ماوس گیمینگ,
  • موس بازی,
  • ماوس لاجیتک,
  • موس حرفه ای بازی,

نظرات ثبت شده برای این خبر

Ho3ein
(1398/01/12)
پادشاه وارد میشود

Captcha




در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 17

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62