خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین بلو-ری پلیرهای CES2011

آرشیو
پخش کننده های وی دی کم کم جای خود را به Blu‪-‬ray Playerها می دهند. در نمایشگاه CES امسال نیز این پخش کننده های جدید خودنمایی کردند. اما گیزمودو با بررسی برخی خصوصیات و مقایسه مدل های مختلف، چند نمونه را از بهترین ها در این دسته برگزیده که در اینجا به آنها پرداخته ایم.
1389/10/21 04:53:26 ق.ظ

Samsung BD-D7000

این پخش کننده بی نظیر از سامسونگ، همانند یک درایو اکسترنال که در کنار تلویزیون شما قرار می گیرد، کار پخش بلو-ری های دو بعدی و سه بعدی را نیز برایتان انجام می دهد. البته کار به اینجا تمام نمی شود و این پخش کننده زیبا از سامسونگ با قابلیت اتصال به WiFi و بهینه سازی سرعت بارگذاری دیسک نمونه ای مناسب تر نسبت به سایر مدل ها بوده است.

با استفاده از این پخش کننده می توانید به برنامه ها و سریال های Netflix ،Vudu ،YouTube ،Pandora ،Blockbuster ‪و … ‬دسترسی داشته باشید.

LG BD690

این پخش کننده سه بعدی از LG هم با قابلیت دسترسی به شبکه های Netflix ،Vudu و Hulu Plus نمونه ای خوب به نظر می رسد. یک هارد دیسک ۲۵۰ گیگابایتی داخلی نیز برای ذخیره برخی برنامه ها با قابلیت پخش مجدد در آن قرار گرفته که ممکن است خیلی ها برای این قابلیت سر و دست بشکنند.

Panasonic DMP-BDT310

این پخش کننده بلو-ری سه بعدی از پاناسونیک نیز قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد و همچنین می توانید با استفاده از آن تماس ویدئویی با اسکایپ داشته باشید. همچنین می توانید از افکت های تصویری مختلف در تصاویر سه بعدی در آن بهره گیرید. که با آیفون خود نیز می توانید انها را کنترل کنید.

سایر مدلها

در نهایت گیزمودو در کنار این پخش کننده ها از ،Sony BDP-S780 و LG BP650 به عنوان بلو-ری پلیرهای قابل تامل و مناسب CES 2011 یاد کرده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد image عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد 1403/01/05

هدف اصلی راکستار گیمز همچنان عرضه این بازی در سال 2025 است، اما مسائلی در توسعه بازی احتمالاً مانع این امر شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 62