خدمات سایت


متن کامل خبر

قرار دادن ویدئوی طولانی در استوری اینستاگرام

آرشیو
قرار دادن ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام اکنون امکان‌پذیر نیست، اما به زودی این قابلیت فراهم خواهد شد. به زودی می‌توان به انتشار ویدیوهای طولانی درون استوری اینستاگرام پرداخت.
1397/07/17 07:27:02 ب.ظ

قرار دادن ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام اکنون امکان‌پذیر نیست، اما به زودی این قابلیت فراهم خواهد شد. به زودی می‌توان به انتشار ویدیوهای طولانی درون استوری اینستاگرام پرداخت.

بخش استوری اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه زندگی خود با دیگران فراهم شده است، تا به این ترتیب دوستانمان را از کوچک‌ترین حوادث پیرامونمان مطلع کنیم. به همین دلیل امکان قرار دادن ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام وجود نداشته و حداکثر زمان ویدیوهای این بخش 15 ثانیه است.

چرا انتشار ویدیوی طولانی در استوری ممکن نیست؟

اکنون، در صورتی که کاربری بخواهد ویدیویی طولانی ضبط کرده و در استوری قرار بدهد، می‌بایست هر پانزده ثانیه یک استوری ارسال و مجددا ضبط استوری دیگری را آغاز کند. به این ترتیب فیلم‌برداری درون این بخش تبدیل به امری خسته‌کننده خواهد شد. همچنین به خاطر نیاز به توقف‌های دائمی، یکپارچگی ویدیو کاملا از بین می‌رود. کاربر در صورت تمایل به انتشار ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام همچنین می‌تواند یک ویدیو به صورت عادی ضبط و آن‌ را بعد از تقسیم کردن به قسمت‌های پانزده ثانیه‌ای، در این بخش قرار بدهد، اما این کار نیز دشواری‌های فراوان خود را دارد. در صورت انتخاب یک ویدیوی طولانیِ از پیش ضبط شده به منظور آپلود در استوری، تنها پانزده ثانیه نخست آن نمایش داده خواهد شد.

بر اساس گفته‌های یک کاربر با نام T0oYoung در شبکه اجتماعی ردیت، اینستاگرام تصمیم گرفته به وسیله ارائه قابلیتی جدید، کار تقسیم‌سازی ویدیوهای طولانی به قسمت‌های کوتاه پانزده ثانیه‌ای را برای کاربران انجام بدهد. به این ترتیب، اگر مشغول فیلم‌برداری درون خود استوری باشید، بعد از اتمام پانزده ثانیه نخست، دیگر عمل فیلم برداری متوقف نشده و به صورت خودکار، این قسمت ذخیره و ضبط بخش دوم آغاز می‌شود. در صورت انتخاب یک ویدیوی از پیش ضبط شده طولانی نیز اپلیکیشن، کار تقسیم‌سازی آن را برای کاربر انجام می‌دهد.

اینستاگرام هنوز به صورت رسمی، خبری پیرامون فراهم کردن قابلیتی برای بارگذاری ویدیوی طولانی در استوری منتشر نکرده است، به همین دلیل احتمالا این ویژگی در مرحله تست اولیه قرار دارد.

گفتنی است اینستاگرام، چند ماه قبل پلتفرم IGTV را به منظور فراهم کردن قابلیت انتشار ویدیوهای طولانی، درون اپلیکشن خود فراهم کرد، اما محبوبیت این بخش غیر قابل مقایسه با استوری است. به همین دلیل فراهم شدن قابلیت آپلود ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام دور از انتظار نیست.

منبع : گجت نیوز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • اینستاگرام,
  • اینترنت,
  • آپدیت جدید اینستاگرام,
  • استوری,
  • ویدئو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 22

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد image دستیار کدنویسی گوگل جمنای به «اندروید استودیو» اضافه شد 1403/01/21

گوگل دستیار کدنویسی جمنای را با قابلیت‌های کاربردی به اندروید استودیو اضافه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38