خدمات سایت


متن کامل خبر

آغاز طرح پیش فروش لوازم خانگی

آرشیو
شرکت‌های لوازم خانگی که پیش از این انواع و اقسام تخفیف ها و جوایز را برای فروش محصولات خود قرار می دادند و برای جلب نظر مردم ...
1397/07/17 08:01:24 ب.ظ

شرکت‌های لوازم خانگی که پیش از این انواع و اقسام تخفیف ها و جوایز را برای فروش محصولات خود قرار می دادند و برای جلب نظر مردم تبلیغات گسترده ای هم می کردند، امروز کار به جایی رسیده که محصولات تولید نشده خود را برای 6 ماه دیگر پیش فروش می‌کنند و بد ماجرا اینجاست که سایت پیش فروش به دلیل هجوم متقاضیان از دسترس خارج شده است.

حمیدرضا غزنوی یک فعال بخش تولید لوازم خانگی گفت: اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار اعلام کردند که با اجرای طرح پیش فروش به شرطی موافقت دارند که رفتار مبتنی بر حمایت دولت، وزارت صنعت و کارگروه تنظیم بازار مورد انتظار تولید کنندگان نباشد.

وی افزود: بر این اساس، در فرصت محدود مردم می توانند از ساعت 10 صبح امروز با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.snowa.ir برای خرید لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون و لوازم خانگی کوچک به قیمت روز و با تحویل 6 ماهه ثبت نام کنند.

وی افزود: در این طرح 160 مدل لوازم خانگی وجود دارد و ثبت نام از صبح امروز در دو شیوه قیمت مقطوع و خرید با قیمت غیر قطعی و با سود مشارکت، آغاز خواهد شد.

غزنوی تصریح کرد: در مصوبه ستاد تنظیم بازار اعلام شده که با این پیش‌فرض در صورت توافق مقامات مسئول، پیشنهاد دهندگان یا شرکت‌های مشابه می‌توانند از ظرفیت‌ های اجرایی و تخصصی خود برای پیاده‌سازی هرگونه طرح در فضای مشابه و به شکل رقابتی استفاده کنند. ضمن اینکه با اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر تدوین، تصویب و ابلاغ ضوابط فروش اقساطی و پیش‌فروش کالا در هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها، عملاً راه شرکت‌های توانمند برای عرضه کالا با قیمت مقطوع و با کمترین نوسان قیمت وجود دارد و شرکت‌ها بر اساس ارزش برند و جایگاهی که نزد مصرف‌کنندگان دارند، با اطلاع‌رسانی کامل از شرایط و ضوابط عرضه کالای تولیدی خود به شرط رعایت قیمت مندرج در سامانه 124 اقدام کنند.

وی افزود: این طرح که از امروز سه شنبه آغاز می شود به مدت محدودی ادامه دارد به نحوی که برای هر کالایی که سقف فروش پُر شود، سایت بسته شده و مصرف‌ کنندگان می‌توانند برای مرحله بعدی، درخواست خود را ثبت کنند. بر اساس این طرح، قیمت به صورت قطعی و با تخفیف نسبت به مدت زمان انتظار مشتری در تحویل کالا، مشمول دو درصد تخفیف می‌شود و اگر متقاضی خواستار تحویل در ماه اول باشد، مشمول دریافت تخفیف نخواهد بود.این طرح از سوی تولیدکنندگان به منظور رفع نگرانی در خصوص نوسان قیمت‌ها در بازار پیاده‌سازی می‌شود که بر اساس آن، فروش به صورت قطعی صورت خواهد پذیرفت. 

دبیر انجمن صنفی کارآفرینان ایران افزود: بر این اساس مردم با مراجعه به سایت و واریز وجه محصول خریداری شده، رنگ، مدل و شرایط زمانی تحویل را تعیین کرده و چنانچه تولید کننده نتواند در موعد مقرر به تعهد خود عمل کند، مشمول 25 درصد جریمه ماهانه خواهد بود.

منبع : ایران جیب
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • لوازم خانگی,
  • اقتصاد ایران,
  • پیش فروش لوازم خانگی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 158

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 73

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209