خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین زمان خرید تور استانبول و گرجستان

آرشیو
اگر بخواهیم از جنبه‌ی مقرون‌به صرفه بودن برای سفر زمانی را انتخاب کنیم، مشخصاً زمستان بهترین زمان خواهد بود به‌خصوص اگر مقصد شما کشورهای همسایه ایران باشد.
1397/10/29 11:39:56 ق.ظ

منطقه‌ی خاورمیانه و آسیای میانه به دلیل قدمت تاریخی و فرهنگی که دارند توانایی آن را دارند که پذیرای مسافران بسیار زیادی از کشورهای مختلف جهان باشند. اما همه‌ی کشورهای منطقه زیرساخت‌های لازم برای چنین امری را ندارند. در این میان چند کشور همسایه‌ی ایران نظیر ترکیه، گرجستان و امارات توانسته‌اند توجه جهانیان را به خود جلب کنند. ایرانیان نیز در سال‌های اخیر و با توجه به سهولت سفرشان به این کشورها بیشترین میزان سفر را به این کشورها داشته‌اند. آژانس مقتدر سیر به عنوان مجری اصلی و مستقیم تورهای مقاصد مختلف از مبدأ ایران، کوشیده تا در تمام سال‌های خدمت‌گزاری خود به مسافران ایرانی بهترین شرایط را برای ایشان فراهم کند. در این‌جا نیز تلاش می‌کنیم تا راهنمایی لازم جهت سفر به کشورهای همسایه را در اختیار مسافران عزیز قرار دهیم.

تور استانبول؛ زمستان و خرید تا سر حد مرگ!
تور استانبول را می‌توان یکی از عجایب سفر برای ایرانیان دانست. هر کس که به این شهر زیبا سفر کرده است علاقه دارد که دوباره سری به آن بزنید. این علاقه به‌گونه‌ای‌ست که برخی تلاش می‌کنند تا هر ساله به آن سفر کنند. علاوه بر سهولت سفر با تور ترکیه و نزدیکی آن که سبب می‌شود زمان و هزینه‌ی سفر به این کشور کاهش یابد عوامل متعددی در این گرایش ایرانیان به این شهر وجود دارد. خاصیت استانبول آن است که برای همه‌ی اقشار و افراد می‌تواند جذاب باشد. اگر علاقه به مکان‌های تاریخی دارید می‌توانید یک هفته را در کوچه‌های استانبول بگردید و به دیدار کاخ‌ها، مساجد و موزه‌های این شهر که در دوره‌های مختلف تاریخی آن بنا شده است بروید. اگر اهل فرهنگ و هنر هستید، گالری‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های کنسرت و تئاتر که با هنرمندان معروف جهانی هم برنامه دارند سر بزنید و لذت ببرید. اگر می‌خواهید چند روزی را به تفریح بپردازید قدم زدن در مکان‌های توریستی، نشستن در کافه‌ها و رفتن به ساحل و به‌خصوص تنگه بوسفور و نهایتاً سفر به جزایر بی‌نظیر استانبول می‌تواند شما را سرشار از لذت کند.
اما این شهر فقط برای چنین افراد مناسب نیست، اگر شما از آن دست افرادی هستید که عاشق خرید هستید، استانبول یک بهشت برای شما محسوب می‌شود. صنعت پوشاک ترکیه حالا جهانی شده و برندهای معروفی هم برای خود دست و پا کرده است که مورد علاقه‌ی ایرانیان نیز هست. علاوه بر این تمامی برندهای مطرح جهانی شعبه‌های رسمی در این شهر دارند. شما می‌توانید به مال‌ها و پاساژهای معروف شهر سر بزنید و هر آنچه که می‌خواهید را با قیمت‌هایی مناسب خریداری کنید. اگر مسافر تور اساتبول لحظه آخری در زمستان امسال هم باشید که می‌توانید علاوه بر خرید تور ارزان استانبول با تخفیف‌هایی باورنکردنی در فروشگاه‌های استانبول روبرو شوید. زمستان بیشترین تخفیف‌ها را در بر دارد و گاهی این تخفیف‌ها به ۷۰٪ هم می‌رسد که برای خریدهای با صرفه بی‌نظیر خواهد بود.
اما اگر تحمل سرمای زمستان برای شما سخت است یا این که تعطیلات مناسبی برای سفر در این فصل پیدا نمی‌کنید، بهتر است برنامه‌ریزی خود را برای عید نوروز انجام دهید. از حالا بسته‌های تورهای این مقصد عرضه شده و مسافران امکان برنامه‌ریزی برای عید نوروز خود را دارند. پس اگر شما هم فصد سفر به این شهر برای نوروز را دارید با کارشناسان مقتدر سیر تماس گرفته و تور استانبول نوروز 98 را رزرو کنید.



تور گرجستان؛ ارزانی عجیب و باورنکردنی
حالا که در زمستان قرار داریم مقصدهایی که نزدیک ایران و به‌خصوص در شمال آن  قرار دارند بهترین قیمت‌ها را دارند. گاهی این قیمت‌ها آن‌قدر عجیب هستند که نمی‌توان باور کرد. در حال حاضر تورهای تفلیس با وجود ۴ برابر شدن قیمت ارز نزدیک به قیمت سال گذشته به فروش می‌رسند. در حقیقت کاهش تقاضا برای این مسیر باعث شده تا تخفیف‌هایی استثنایی برای مسافران در نظر گرفته شود تا ایشان امکان سفر بیشتر به این مقصد را برای خود ببینید. تور گرجستان لحظه آخری در این فصل بیشتر از سایر فصول یافت می‌شود و با خرید یکی از آن‌ها مسافران می‌توانند چند روزی را فارغ از زندگی روزمره و درگیری‌های کاری به لذت بردن از شهری خاص و دیدنی که در کمتر جایی از دنیا مشابهی دارد بگذرانند.
زمستان گرجستان البته برای برخی از مسافران به‌خصوص برای مسافران اروپایی استثنایی به نظر می‌رسد چون کوه‌های پوشیده از برف‌ش با پیست‌های اسکی عالی‌ش مسافران را با یک قیمت استثنایی روبرو کند. اما اگر شما می‌خواهید در زمانی بهتر و با هوای بهاری این شهر زیبا را ببینید بهترین زمان برای شما نوروز خواهد بود. در این زمان علاوه بر هوای بهاری جشن‌های شاد نوروزی هم برگزار می‌شود که می‌تواند برای ما ایرانیان جذاب و لذت‌بخش باشد. پس زمان را ار دست ندهید و هر چه سریعتر برای نوروز خود برنامه‌ریزی کنید و بعد از بررسی تور گرجستان نوروز 98 بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.


در مسیر گرجستان علاوه بر تور تفلیس، تور تفلیس باتومی هم برگزار می‌شود. اما باتومی به واسطه ساحلی بودن در فصل‌های گرم سال و عید نوروز برگزار می‌شود. در این مسیر پروازهای قشم ایر و ایران ایر فعال هستند و در عید نوروز و همچنین تابستان تعداد پرواز افزایش خواهد یافت و مسافران می‌توانند با قدرت انتخاب بیشتری به سفر به این کشور زیبا و بی‌نظیر فکر کنند. اگر می‌خواهید لذت قدم زدن بر روی سنگ‌فرش‌های قدیمی محله‌های زیبای تفلیس را تجربه کنید و ساختمان‌های بی‌نظیر با معماری استثنایی آن را ببینید همین حالا با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس گرفته و به خرید تور گرجستان اقدام کنید.

منبع : ویرلن

  
منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • گردشگری,
  • سفر نوروزی,
  • تور نوروزی,
  • تور تفلیس,
  • تور استانبول,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 537

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 254

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 150

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 253

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 301