خدمات سایت


متن کامل خبر

نحوه اتصال موبایل به تلویزیون

آرشیو
قصد دارید تلفن تان را به تلویزیون وصل کنید؟ خانه های ما نسبت به زمان گذشته با ابزارهای بیشتری سروکار دارند و دانستن اینکه چگونه به راحتی میتوانیم محتوای بین دستگاهها را به اشتراک بگذاریم، به ما کمک بزرگی خواهد کرد.
1397/11/27 02:17:43 ب.ظ

اکثر تلویزیون ها در حال حاضر هوشمند هستند، به این معنی که آنها به راحتی به اینترنت وصل می شوند و می توان به برنامه های اینترنتی مانند یوتیوب، آپارات و ... وصل شوید و به ویدئو ها یا سایر محتواهای متنوع دسترسی داشته باشید. اما اگر فایلها را به طور خاص از طریق گوشی تلفن هوشمند خود دریافت می کنید، یا قصد دارید از برنامه ای استفاده کنید که تنها در تلفن همراه شما موجود است و یا در یک جلسه کاری نیاز دارید که محتوایی را از موبایل خود پخش کنید، در آنصورت برای شما سوال خواهد بود که چگونه تلفن هوشمند خود را به یک تلویزیون اتصال دهید .

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که از چه راههایی میتوانید به سادگی تلفن همراه خود را به یک تلویزیون متصل کنید، با ما همراه باشید.

ضمنا برای مشاهده مشخصات فنی ولیست قیمت رقابتی فروشندگان انواع  تلویزیوندر سایت میهن مارکت اینجا کلیک کنید.

با  HDMI  به تلویزیون متصل شوید

قابل اطمینان ترین راه برای اتصال تلفن هوشمند به تلویزیون، استفاده از کابل HDMI می باشد. تقریبا تمام تلویزیون ها یک پورت HDMI از نوع خاص خود دارند که برای انتقال محتوای صوتی و تصویری از همان منبع استفاده می شود. ( برخی از تلویزیون ها دارای پورت HDMI 2.1 هستند و بعضی از آنها ممکن است فقط دارای پورت استاندارد معمول HDMI 2.0 باشند.)

در نظر داشته باشید که تلفن شما پورت HDMI نخواهد داشت، اما مبدل هایی در بازار وجود دارند که میتوان با استفاده از آنها یک پورت HDMI را بر روی USB Type-C یا  micro USB یا سایر پورت ها متصل کرد.

برخی از تبلت های اندرویدی دارای مینی پورت HDMI یا میکرو HDMI هستند که می توانند به طور مستقیم با یک کابل HDMI متصل شوند. از پورتی که می خواهید توسط آن وصل شوید، حتما مطمئن شوید که کابل شما با آن اتصال سازگاری داشته باشد.

با USBبه تلویزیون وصل شوید

به نظر میرسد که این اتصال به اندازه کافی ساده باشد. بیشتر کابل های شارژ گوشی های هوشمند دارای یک اتصال USB هستند که به راحتی می توانید گوشی هوشمند خود را به لپ تاپ و یا آداپتورهای برق وصل کنید. اما اگر تلویزیون شما دارای یک پورت USB باشد، این یک روش اتصال ساده برای شماست تا بتوانید محتوای گوشی هوشمند خود را بر روی صفحه تلویزیون تماشا کنید. البته از نظر فنی این اتصال برای نگاه کردن عکس و فیلم ها نسبت به هر چیز دیگری بهتر است.

 آن موقع است که تلویزیون هوشمند شما همانند یک لپ تاپ یا یک کامپیوتر رومیزی به شما کمک می کند، برای این کار بر روی پلتفرم تلویزیون هوشمند خود بروید و USB را انتخاب کنید.

با پخش بی سیم ( اندروید) به تلویزیون وصل شوید

اگر نمیخواهید از هر سیم یا کابلی استفاده کنید، همیشه گزینه ای برای اتصال های بیسیم پیدا می شود.

Casting فرآیند پخش بی سیم از طریق تلفن یا رایانه ی شماست، با اتصال به شبکه یا همان وای فای مشابه از طریق تلویزیون. با این اتصال برنامه های گوشی هوشمند شما مانند سایر پخش کننده قادر به ارسال مستقیم محتوا به تلویزیون خواهد بود. گرچه اکثر تلفن های هوشمند با اندروید مدرن ( Android 4.2 به بعد) و دستگاههای با سیستم عامل ویندوز 8 به بعد از استاندارد Miracast پشتیبانی می کنند.

با برنامه Miracast، شما می توانید به بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید، با انتخاب و بررسی وضعیت Cast و انتخاب Enable Display Wireless با دستگاه های مجاور اتصال پیدا کنید.

Google Chromecastو پلاگین USB

شما با استفاده از Google Chromecast می توانید مستقیم با پورت HDMI تلویزیون وصل شوید.

 اتصال به تلویزیون با AirPlay (iOS)

در دستگاههای اپل، شما می توانید از AirPlay (iOS) استفاده کنید که تکنولوژی انحصاری اپل برای ردیابی صوتی و تصویری به صورت بی سیم هست.

به طور طبیعی، AirPlay به شکلی طراحی شده است که فقط بین دستگاههای اپل کار می کند، به همین دلیل اگر شما قصد دارید از دستگاههایی مانند آیفون و آی پد برای اتصال به تلویزیون هوشمند خود استفاده کنید، AirPlay راه اتصال دستگاه شما به تلویزیون می باشد.

اگر هر دو دستگاه به یک شبکه وای فای متصل هستند، به طور خودکار یکدیگر را شناسایی می کنند و شما می توانید اتصال AirPlay را در تنظیمات گوشی خود انتخاب کنید، مثل زمانی که با بلوتوث برای اتصال به هدفون های بی سیم می توانید استفاده کنید.


منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تلویزیون هوشمند,
  • موبایل,
  • تلویزیون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 115

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 89