خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین هدفون مقرون به صرفه: راهنمای شما برای خرید بهترین هدفون های ارزان قیمت در سال 2019

آرشیو
هدفون ها همانند قطعات هنری هستند: در حالی که خبرنگاران حرفه ای نیاز به خرید یک هدفون تخصصی و گران قیمت دارند، برای اکثر مردم هدفون های کم قیمت هم می توانند به درستی کار کنند ...
1398/01/18 10:26:41 ق.ظ

هدفون ها همانند قطعات هنری هستند: در حالی که خبرنگاران حرفه ای نیاز به خرید یک هدفون تخصصی و گران قیمت دارند، برای اکثر مردم هدفون های کم قیمت هم می توانند به درستی کار کنند و نیازافراد را برطرف کنند- درست مانند هنر، تفاوت زیادی بین نقاشی انگشتی و پیکاسو وجود دارد- و همین امر برای هدفون ها نیز صدق می کند.

ما قصد داریم تا لیستی از بهترین هدفون های ارزان قیمت در بازار را در سال 2019 به شما معرفی کنیم تا بتوانید با صرف هزینه کمتری یک هدفون مناسب با نیازتان پیدا کنید.

برای جمع آوری این لیست، ما در اینترنت دست به جستجوی انواع هدست های ارزان قیمت از نوع: رو گوشی، داخل گوشی، بیسیم و یا با سیم و... زدیم و پس از اتمام جستجو، هدفون ها را توسط افراد منتخب مقایسه کردیم و بهترین هدست های ارزان قیمت را جمع آوری کردیم.

بهترین هدست های ارزان قیمت کدامند؟

برای کسب اطلاعات و مشاهده قیمت فروش/ خرید هدست به میهن مارکت بپیوندید.

ارزان ترین هدست داخل گوش: RHA MA390

درون گوش با قیمت مناسب و کیفیت صدای خوب و کنترل صدا

با توجه به وجود هدفون های بی سیم، هنوز دلایل زیادی برای استفاده از هدفون های سیم دار وجود دارد. یکی از این دلایل کیفیت صدا و قیمت مناسب است. در حالی که هدفون های ارزان قیمت بی سیم وجود دارد، ولی آنها از کیفیت صدای پایین تری نسبت به هدفون های سیم دار مشابه خود برخوردارند.

هدفون RHA MA390 ارزانترین هدفونی است که این شرکت تولید می کند، این هدست زیبا از آلومینیوم ساخته شده است و دارای کابل بافته شده است و با سیستم های اندروید و iOS سازگاری دارد.در حالیکه این هدفون، یک هدفون کامل نیست ولی با توجه به قیمتش از کیفیت خوبی برخوردار است.

این هدفون در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 40دلار عرضه می شود.

مزایا:

کیفیت صدای عالی

صدای فراگیر( برای داخل گوش)

قیمت مناسب

معایب:

برخی مواقع صدای نویز دارد

هدست بیسیم ارزان: OnePlus Bulletsبی سیم

 OnePlus Bullets Wireless یک هدست بی سیم عالی است، به خصوص با توجه به این که می توانید آنها را با حدود 70 دلار  دریافت کنید. در این قیمت، هیچ هدست بی سیم دیگری در بازار موجود نیست.

اگر به دنبال داشتن یک هدست بیسیم داخل گوش با قیمتی مقرون به صرفه هستید، بدون شک ما به شما OnePlus Bullets Wireless پیشنهاد می کنیم.

مزایا:

سوئیچ روشن / خاموش مغناطیسی

صدای متعادل

اتصال بی سیم قوی

 معایب:

کیف حمل بی کیفیت

هدفون ارزان قیمت: Skullcandy Grind

هدفون Skullcandy Grind دارای یک میکروفون داخلی مخلوط می باشد و کیفیت صدای شگفت انگیزی را با قیمت پایین و مقرون به صرفه ای به شما ارائه می دهد.

این هدفون قدرتمند است، اما به اندازه کافی جهت صدا دارد که صدا در همه جا پخش نشود.

مزایا:

واکنش قوی باس

میکروفون داخلی

معایب:

کنترل صدا ندارد

هدفون بی سیم ارزان قیمت: Creative Sound Blaster Jam

هدفون های بی سیم سبک که کاملا همراه هستند

استفاده از هدفون های سیم دار در مواقع استفاده مداوم، می تواند آزاردهنده و مزاحم باشد، در حالیکه هدفون های بی سیم را همه جا می توانید همراه خود داشته باشید.

این هدفون وزن سبکی دارد و برای اتصال به تلفن های همراه نیز عالی است. در مورد این هدفون تنها شکایتی که می توان داشت این است که چرا این هدفون روی گوش قرار می گیرد و اجازه می دهد تا سر و صدای محیط نیز به صدای هدفون اضافه شود.

مزایا:

سبک وزن

کیفیت صدا عالی

بدون نویز

معایب:

کمی شکننده

چه چیزی را باید در هدفون های ارزان قیمت جستجو کنید

در انتخاب بهترین هدفون های ارزان قیمت سال 2019، کیفیت صدا مهم ترین موضوع جستجو بوده است و در کنار کیفیت صدا به راحتی استفاده، طراحی و سایر ویژگی ها نیز توجه شده است.

همانطور در مورد هدفون های بیسیم، عمر باتری نیز یکی از عوامل حائز اهمیت است که باید به آن توجه کنید. مهم است که هدفون انتخابی شما ساختاری قوی و بادوام در برابر کارهای روزمره شما داشته باشد و همچنین هدفون شما باید راحت و سبک باشد تا بتوانید در مواقع که لازم است طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون اینکه احساس ناراحتی کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • هدفون,
  • خرید هدفون,
  • راهنمای خرید هدفون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 173

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 158

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 73

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510