خدمات سایت


متن کامل خبر

همه چیز درباره جاروبرقی مدل king سامسونگ

آرشیو
انتخاب و خرید لوازم خانگی به خودی خود کار نسبتا دشوار و پیچیده‌ایست حالا اگر بخواهید از میان انبوه مدل‌ها و سری‌های موجود در بازار محصولی را پیدا کنید که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم از کارآیی و کارآمدی یک دستگاه ممتاز برخوردار باشد، کار خود را سخت‌تر از همیشه کرده‌اید.
1398/02/19 04:44:48 ب.ظ

انتخاب و خرید لوازم خانگی به خودی خود کار نسبتا دشوار و پیچیده‌ایست حالا اگر بخواهید از میان انبوه مدل‌ها و سری‌های موجود در بازار محصولی را پیدا کنید که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم از کارآیی و کارآمدی یک دستگاه ممتاز برخوردار باشد، کار خود را سخت‌تر از همیشه کرده‌اید. کاری که البته نشدنی نیست و با جستجو و مقایسه دقیق بین مدل‌ها می‌توانید چنین دستگاهی را پیدا کنید و به خانه‌تان بیاورید.

از جمله این محصولات در بازار لوازم خانگی جارو برقی‌های سری King سامسونگ هستند که به عنوان محصولی خوش قیمت و البته کارآمد شناخته می‌شوند. جارو برقی‌های سری King سامسونگ که در دو مدل ۱۸۰۰ واتی King 18 و ۲۰۰۰ واتی King 20 عرضه شده‌اند، از قابلیت‌هایی مثل قدرت مکش ۴۴۰ وات، فناوری فیلتر نانو سیلور، لوله‌ خرطومی چرخان ۳۶۰ درجه و… بهره می‌برند. بدنه این جارو برقی‌ها به شکلی مینیمال و زیبا طراحی شده تا دسترسی به دکمه‌های مورد نیاز کاربر ساده‌تر از هر زمان دیگری باشد.

قدرت مکش

توان بالای جارو برقی در مکش گرد و غبارها و ذرات ریز موجود در فرش می‌تواند خیال شما را از بابت تمیزی کامل و بی‌نقص خانه راحت کند. خیلی از اوقات افراد حتی پس از جارو کشیدن هم خرده ریزها و آشغال‌هایی را روی فرش خود می‌بینند که آنها را مجبور می‌کند تا این عمل را برای یک بار دیگر هم انجام دهند. در واقع اهمیت قدرت مکش جارو برقی در جایی‌ست که علاوه بر تمیزی کامل اتاق‌ها، باعث می‌شود تا زمان و انرژی کمتری را برای تمیزی خانه صرف کنید. زمانی که می‌توانید آن را به سایر کارها و تفریحات خود اختصاص دهید.

جارو برقی‌های سری King سامسونگ از قدرت مکش ۴۴۰ وات بهره می‌برند. نکته جالب توجه قدرت مکش مدل King 18 است که با وجود توان مصرفی ۱۸۰۰ وات در مقایسه با بسیاری از مدل‌های هم توان خود قدرت بسیاری بالایی در مکیدن گرد و خاک‌ها و ذرات ریز دارد.

استراحت شاهانه

مزیت‌ مهمی که یک جارو برقی را از سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند انعطاف‌پذیری و کارکرد ساده و راحت با لوله آن است که می‌تواند جارو کشیدن را به ساده‌ترین و کم‌زحمت‌ترین کار ممکن تبدیل کند. در جارو برقی‌های سری King این مزیت با وجود لوله‌ی تلسکوپی قابل تنظیم، سیم بلند ۷ متری،  لوله خرطومی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و ریموت کنترل روی دسته جارو برقی (تنها در مدل King 20) بیشتر از همیشه جلوه می‌کند.

برای مواقعی که سطوحی همچون فرش، پارکت و سنگ را پیش‌رو دارید می‌توانید از طریق پدال‌های روی پارویی تنظیمات دلخواه را برای تمیزی بهینه‌تر اعمال کنید. همچنین با وجود کیسه ۴ لیتری تعداد دفعات باز کردن و تخلیه کیسه کمتر از همیشه شده است.

فیلتر نانو

برای اینکه هوای خروجی از جارو برقی عاری از هرگونه گردوغبار ریز و آزاردهنده‌ای باشد سری King سامسونگ به فیلتر نانو سیلور مجهز شده‌ است. در این فناوری از یون‌های نانو سیلور که قابلیت جذب و نفوذ بالایی دارند برای از بین بردن باکتری‌ها و گردو‌خاک‌های بسیار ریز کمک گرفته می‌شود. تراکم یون‌های نانو سیلور پوشش مستحکمی را ایجاد می‌کند تا هوای خروجی از دستگاه بدون ذره‌ای گردو‌غبار و بوی نامطبوع باشد.

مجموع این قابلیت‌ها موجب شده تا جارو برقی‌های سری King سامسونگ با وجود ظاهر و کیفیت شاهانه خود همچون خدمتکاری حاضر یراق و آماده به کار تمامی گردوخاک خانه را در چند دقیقه محو کند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • جاروبرقی سامسونگ,
  • قیمت جاروبرقی,
  • بهترین جاروبرقی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 97

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 91

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132