خدمات سایت


متن کامل خبر

نحوه اسکن تلویزیون سامسونگ برای ویروس ها

آرشیو
خانه های ما به طور روزافزون با دستگاههایی پر می شوند که قابلیت اتصال به شبکه را دارند، این دستگاهها شامل نرم افزارهای آسیب پذیری هستند که ممکن است ویروس ها به آن حمله کنند و برای دستگاههای هوشمند که هروز استفاده می کنیم، حمله می تواند فاجعه بار باشد.
1398/04/04 02:37:24 ب.ظ

شما ممکن است فکر نکنید که تلویزیون شما حساس به این حمله است، اما اگر شما از یک تلویزیون هوشمند که به شبکه وای فای شما متصل است استفاده می کنید، می تواند یک هدف برای یک هکر باشد.

برای مشاهده مشخصات فنی ولیست قیمت رقابتی تلویزیوندر سایت میهن مارکت اینجا کلیک کنید.

گذشته از چشم انداز نگران کننده از دست دادن دسترسی به برنامه های تلویزیون هوشمند خود مانند Netflix و Amazon Prime ، ویدئو، بسیاری از تلویزیون های هوشمند دارای میکروفون هستند و یک هکر می تواند به منظور گوش دادن مکالمات آن را هک کند.

باتوجه به احتمال قربانی شدن تلویزیون های هوشمند به نرم افزارهای مخرب و یا ویروسی، اخیرا بخش پشتیبانی سامسونگ از کاربران خود خواست تا به صورت منظم نرم افزار تلویزیون خود را اسکن کنند، و این موضوع توجه جهان را به خود جلب کرد.

"اسکن کردن رایانه شما برای ویروسهای مخرب مهم است تا بتوانید آنها را از سیستم خود حذف کنید. این روش نیز برای تلویزیون QLED شما درست است اگر آن را به Wi-Fi متصل می کنید! هر چند هفته یک بار با اسکن کردن ویروس ها بر روی تلویزیون خود از بدافزارهای مخرب بر روی تلویزیون خود جلوگیری کنید. "

ما در این گزارش به شما خواهیم گفت که چگونه تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را اسکن کنید. با ما همراه باشید

چگونه تلویزیون سامسونگ خود را برای نرم افزارهای مخرب اسکن کنم؟

اسکن تلویزیون شما واقعا آسان است. ابتدا به منوی تنظیمات تلویزیون سامسونگ بروید و General را انتخاب کنید. سپس بر روی System Manager کلیک کنید و به Smart Security بروید

بر روی Smart Security کلیک کنید، سپس Scan را انتخاب کنید و تلویزیون سامسونگ شما باید برای ویروس ها و بدافزارها شروع به اسکن کند.

چقدر باید تلویزیون هوشمند را اسکن کنم؟

سامسونگ در توییتری که اکنون حذف شده است، توصیه می کند تلویزیون خود را هر چند هفته یک بار اسکن کنید.

اگر فکر می کنید که اینکار را فراموش خواهید کرد، همیشه می توانید یک یادآوری بر روی گوشی تلفن هوشمند خود تنظیم کنید که هر 3 تا 4 هفته آن را باز می کند.

 تلویزیون هوشمند شما واقعا هک شده است؟

کاملا - اما این دقیقا یک رخداد معمول نیست. در سال 2018، گزارشی از مصرف کنندگان دریافت شد که "میلیون ها تلویزیون هوشمند را می توان توسط هکرها با استفاده از معایب امنیتی آسان پیدا کرد، از جمله تلویزیون هوشمند سامسونگ.

هرچند که دلیلی برای هراس نیست. جاوا مالیک، مدافع آگاهی امنیتی در KnowBe4، اعلام کرد که "در حال حاضر هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد که بدافزارهای مخرب تلویزیون را هدف قرار داده است، اما این به این معنی نیست که در آینده این موضوع پیش نیاید."

از آن زمان، سامسونگ تعدادی از بروزرسانی های امنیتی را به پلت فرم هوشمند تلویزیون خود، از جمله افزایش کنترل های امنیتی بر روی صفحه کلید هوشمند تلویزیون و "اندازه گیری اعتبار سنجی افزایش یافته برای کنترل از راه دور تلویزیون" ارائه کرده است.

در حال حاضر بهترین کار این است که به توصیه سامسونگ عمل کنید و دستگاه خود را هر چند هفته یکبار اسکن کنیم.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تلویزیون هوشمند,
  • تلویزیون سامسونگ,
  • اسکن تلویزیون,
  • اسکن تلویزیون سامسونگ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 105

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 536

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد image سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد 1402/10/18

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های 4K و 8K روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 87

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر image رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر 1402/10/13

مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی در خانواده‌های LG M4، G4، C4 و B4 با تکنولوژی‌های روز، پردازنده‌های جدید و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93