خدمات سایت


متن کامل خبر

یک ایده خوب که اجرایی شد؛ اجاره نردبان پاسخ به نیازی که سالها پنهان مانده بود!

آرشیو
در دنیای کسب و کار، گنج ها زیر خاک یا در دل کوهها پنهان نیست. برای مثال در حالیکه مستندات کافی وجود دارد که نردبان، از عصر باستان مورد استفاده بشر بوده است. اما ...
1398/06/20 10:11:23 ب.ظ

هیچ وقت برای شروع دیر نیست!
در دنیای کسب و کار، گنج ها زیر خاک یا در دل کوهها پنهان نیست.  برای مثال در حالیکه مستندات کافی وجود دارد که نردبان، از عصر باستان مورد استفاده بشر بوده است. اما به جرات می­توان گفت تا چند ماه پیش که یک گروه کوچک پنج نفره تصمیم گرفت استارت­آپی برای اجاره نردبان راه اندازی نمایند، هیچ گروه دیگری در ایران این کار را نکرده بود!

این فقدان باعث شد که استارت آپ پلکان با سرعتی که حاصل انباشت نیاز تمام این سالهاست، توسعه پیدا کند و در کمتر از سه ماه از تولد، امروز دارای ناوگانی با سه خودرو و بیش از ده نردبان در اندازه­ها و کاربردهای متنوع باشد. این ناوگان هم اکنون شمال تا جنوب و شرق تا غرب کلانشهر تهران را پوشش می­دهد.

پلکان دات آی آر بر خلاف موج تکنولوژی زده­ی امروزی، گسترش خود را بر اساس گستره مشتریانش برنامه ریزی کرده است. برای سفارش نردبان در استارت آپ پلکان فعلا اپی وجود ندارد و شما کافیست با شماره تلفن مرکزمشتریان آن (09912022969) تماس بگیرید و یا به سایت pelecan.ir مراجعه نمایید.

موسسین پلکان توسعه خدمات خود را منطبق برای نیازهای متنوعی که توسط مشتریان خود شناسایی کرده­اند در دست اجرا دارند و بزودی خبرهای جدیدی از آنها خواهید شنید.

بسیاری از اصناف در انجام پروژه های اجرایی شان، و یا افراد، در نیازهای پیش آمدی شان، به نردبان نیاز مبرم پیدا میکنند، و خیلی از این دسته از طیف مشتریان اجاره نردبان، توجیه اقتصادی و اجرایی برای خرید و نقل و انتقال نردبان های بلند صنعتی ندارند. مثلا، نصاب های تابلو، در و پنجره، دوربین های کنترل تردد، تجهیزات اطفا و اعلام حریق، برق کارها، نقاش ها، نصاب های کولرهای و دستگاه های تهویه و تصفیه هوا، معماران و بسیاری دیگر از اصناف. این دسته از افراد و بسیاری بیش از این ها که نام برده شد، هر روزه با پلکان آشنا شده و شروع به همکاری و رفع نیاز خود میکنند.

ما هم در میهن مارکت، همیشه علاقمند به معرفی و موفقیت این ایده های جالب و ناب بوده ایم و به سهم خود برای آشنایی بیشتر کاربران با این استارت آپ ها فعالیت میکنیم.

آگهی درج شده این استارت آپ در میهن مارکت به آدرس زیر در دسترس هست:

http://agahi.mihanmarket.com/Ad/View/6417

شما نیز اگر ایده ای مشابه، یا خدمت و کالایی دارید، میتوانید با درج رپرتاژ مشابه همین رپرتاژ که مشاهده میکنید، یا درج آگهی یا گرفتن پنل قیمت گذاری، از محیط و خدمات میهن مارکت جهت کمک به آن بهره ببرید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • پلکان,

نظرات ثبت شده برای این خبر

محمد
(1398/06/26)
چه جالب، و ساده و به درد بخور! کسی بخواد... و فکر و همت بکنه، بالاخره کار هست... ایده بکر هم همیشه هست

محسن ایمانی
(1398/07/15)
آفرین بسیار عالی

Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 174

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 159

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510