خدمات سایت


متن کامل خبر

اطلاعاتی مختصر درباره کنتاکتور هیوندای

آرشیو
کنتاکتور هیوندای یکی از متداول ترین کنتاکتور های موجود در بازار می باشد می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
1398/09/04 01:52:24 ب.ظ

کنتاکتور هیوندای  یکی از متداول ترین کنتاکتور های موجود در بازار می باشد می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با داشتن کیفیت و کارایی قابل توجهی در سال های اخیر بسیار مورد تقاضای مشتریان واقع شده است که با توجه به انواع مختلف آن در قیمت های متنوعی عرضه و به فروش می رسد.

قیمت کنتاکتور در بازار ایران با توجه به وارداتی بودن این محصول بسیار وابسته به قیمت ارز می‌باشد.

برای مشاهده قیمت کنتاکتور هیوندای و انواع کنتاکتور های دیگر می توانید از فروشگاه تسلاکالا به آدرس teslakala.com  دیدن فرمایید.

کنتاکتور هیوندای

کنتاکتور یک سوئیچ الکتریکی می باشد که در زمینه سوئیچینگ مدار الکتریکی مورد بهره برداری واقع می شود. این وسیله سطح توان کمتری در مقایسه با مدار سوئیچ دارد هم چنین کنتاکتور در مقایسه با رله میزان بار جریانی بسیاری را تحمل می کند. کنتاکتور در انواع مختلفی با کیفیت و کارایی متنوع تولید و عرضه می شود و به عنوان مهمترین اجزای مدارهای فرمان الکتریکی شناخته می شوند. این محصول در راه اندازی و کنترل ماشین های صنعتی بسیار کارایی دارد. کنتاکتور ها از سه بخش تشکیل می شود:

  • محفظه: محفظه فریمی می باشد که داخل آن کویل و کنتاکت ها قرار دارند.
  • کویل: این جزء ، نیروی محرکه ای برای بستن کنتاکت ها ایجاد می کند
  • کنتاکت ها: کنتاکت ها بخش انتقال دهنده جریان بوده که در سه نوع کنتاکت های قدرت، کنتاکت های کمکی و فنرهای کنتاکت می باشند

برای ساخت محفظه ها که به منظور محافظت از کویل ها و کنتاکت ها و ایجاد حفاظت در حین دست زدن کاربر به این وسیله در نظر گرفته شده است از جنس باکالیت، کاپرولاکتام و پلیمرهای گرماسخت یا ترموست استفاده می شود. با توجه به اهمیت و کاربرد بسیار انواع کنتاکتور در سال های اخیر شاهد افزایش ساخت و تقاضای این محصول می باشیم که در صنعت ماشین سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این وسیله با داشتن مزیت های بسیار در مقایسه با سایر کلیدهای اتوماتیک توانسته است کاربرد روز افزونی داشته باشد؛ که می توان گفت کنتاکتور هیوندای از بهترین و پرتقاضاترین انواع برندهای این محصول بوده و مخاطبان می توانند با خرید این برند از کیفیت و کارایی درجه یک آن بهره مند شوند این محصول با داشتن مزیت های قابل توجهی در اولویت انتخاب کاربران واقع می شود. در ادامه به برخی از مزیت های کنتاکتور هیوندای اشاره خواهیم کرد

کیفیت کنتاکتور هیوندای

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم کنتاکتور وسیله ای بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که با توجه به اهمیت استفاده از این وسیله روز به روز شرکت های بسیاری در زمینه ساخت و عرضه این محصول به فعالیت مشغول می باشند که برند هیوندای از جمله بهترین و محبوب ترین کمپانی های سازنده این محصول بوده و با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ساخت و طراحی انواع کنتاکتور به فعالیت مشغول می باشد. شرکت سازنده کنتاکتور هیوندای با بهره مندی از مجرب ترین و متخصص ترین مهندسان و کارکنان سعی بر آن دارند با تولید و ساخت بهترین انواع کنتاکتورها در جلب نظر و پسند مشتریان به خوبی فعالیت داشته باشند. در حالت کلی می توان گفت کیفیت و کارایی کنتاکتور هیوندای در مقایسه با دیگر برندهای این محصول بسیار مناسب می باشد و افراد می توانند با انتخاب این برند بهترین کارایی را از استفاده از این محصول داشته باشند.

مزیت کنتاکتور های هیوندای

کنتاکتورها در مقایسه با کلیدهای دستی از مزیت های بسیاری برخوردار می باشند که این مزایا سبب شده است در سال های اخیر نیاز به استفاده از این محصول بسیار رونق یابد. حال با توجه به کیفیت ساخت کنتاکتور هیوندای می توان گفت شما با انتخاب این محصول می توانید از بهترین مزیت های این محصول بهره مند شوید. از جمله مزیت های این کنتاکتور می توان موارد زیر را نام برد:

  • هنگام قطع برق، مدار مصرف کننده نیز قطع می شود و برای راه اندازی دوباره آن نیاز به استارت دوباره دارد
  • کنترل و فرمان از راه دور ماشین به وسیله کنتاکتور ایمن تر و مقرون به صرفه تر می باشد
  • امکان ایجاد مدار فرمان اتومایتک توسط کنتاکتورها ممکن می باشد
  • عمر مکانیکی این محصول در مقایسه با دیگر کلیدها بسیار زیاد می باشد
  • حفاظت دستگاه ها توسط کنتاکتور مطمئن تر و بهتر است
  • با توجه به طراحی مدار مناسب می توان سرعت قطع و وصل مدار را توسط کنتاکتور افزایش داد

کلید اتوماتیک چیست؟

کلید اتوماتیک چیست؟همانطور که می دانید لزوم پیشرفت در کار صنعتی، انتخاب مناسب ترین و درست ترین وسیله در کار خود می باشد که با توجه به پیشرفت علم و فناوری کلید های اتوماتیک چون کنتاکتور ها در صنایع ماشین سازی و دیگر صنعت ها مورد استفاده قرار گرفته است. شاید برای برخی جای سوال باشد که کلید اتوماتیک چیست؟ که در پاسخ به این سوال می توان گفت کلید اتوماتیک یک سوئیچ الکتریکی می باشد که به منظور حفاظت از مدار الکتریکی در برابر آسیب هایی چون جریان بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین عملکرد این محصول کمک به قطع جریان پس از تشخیص خطا می باشد هم چنین این محصول برخلاف فیوز می تواند یک بازوی تعویض کننده به منظور تنظیم عملکرد مجدد را داشته باشد. کلید های اتوماتیک در انواع سایزهای مختلف با توجه به دستگاه هایی که در آنها تعبیه خواهند شد طراحی و تولید می شوند.

قیمت کنتاکتور هیوندای

تمامی کنتاکتورها در ویژگی های مشترک در عملکرد خود طراحی و ساخته می شوند که البته جزئیات ساختاری آن از جمله ولتاژ، درجه بندی ولتاژ و نوع قطع کننده مدار به صورت قابل توجهی از یکدیگر متفاوت تر طراحی می شوند. با توجه به این موضوع در پاسخ به سوال قیمت کنتاکتور هیوندای در چه حدودی می باشد؟ می توان گفت قیمت این محصول با توجه به نوع ساختار آن و نیز کیفیت و کارایی مواد اولیه استفاده شده در تولید آن متفاوت می باشد و نمی توان قیمت ثابتی بر این محصول معین کرد از این رو مشتریان می توانند برای کسب اطلاعاتی در این حوزه به صورت اینترنتی اقدام به خرید کرده و قیمت به روز این محصول را  در تسلاکالا به آدرس  teslakala.com    مشاهده کنند.

سفارش کنتاکتور های هیوندای

مشتریان و کاربران می توانند به صورت اینترنتی که روشی بسیار راحت و آسان می باشد اقدام به سفارش کنتاکتورهای هیوندای کنند که در این روش می توانند با مشاهده طیف گسترده ای از انواع مختلف این محصول و قیمت های متنوع آن انتخاب مناسب تری داشته باشند. با توجه به افزایش تقاضای انواع کنتاکتورها در سال های اخیر فروش این محصول به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

برای بررسی و خرید آسان انواع کنتاکتور به وبسایت تسلاکالا به آدرس teslakala.com   مراجعه کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • کنتاکتور های هیوندای,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 173

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 159

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510