خدمات سایت


متن کامل خبر

مراکز خرید مهم باکو را بشناسید

آرشیو
یکی از بخش های لذت‌بخش از سفر، بازار و خرید کردن است. صرف نظر از هر چیزی قدم زدن در بازار های سنتی و یا پاساژ های مدرن و دیدن اجناس گوناگون بازارهای دالانی قدیمی در هر کشوری، که نمادی از فرهنگ و آداب سنن مردم آنجا است، بسیار جذاب است. گویی هرجایی که سفر کنیم دوست داریم بخشی از آن مکان را با خود به خانه بیاوریم.
1398/10/01 11:43:57 ق.ظ

بازارهای آذربایجان مملو از اجناس رنگارنگ است. قیمت ها قابل قبول و اجناس متنوع هستند. که خیابان های آذربایجان پر از دست فروشان ابریشم و صنایع دستی است. همچنین در پاساژ ها انواع اجناس مختلف از جمله کیف، لباس،عطر، کفش و... را می توان خریداری کرد. اما اگر به دنبال اجناس محلی به عنوان سوغاتی هستید، مگنت های یخچال، شال های ابریشمی رنگارنگ آذربایجان، سفال های محلی از جمله بشقاب و کاسه گزینه های مناسبی هستد. اگر به دنبال هنر هستید در آذربایجان نقاشی هایی که به نقاشی های "نفت" معروفند بسیار پرطرفدارند. این نقاشی ها را با قیمت مناسب می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی خریداری کنید.

اگر به دنبال بلیط باکو و سفر به آذربایجان هستید می‌توانید در وبسایت علی بابا به خرید و یا رزرو اینترنتی هتل در باکو  بپردازید و در زمان کوتاهی با یک پرواز مستقیم، سفر خوبی را تجربه کنید.

 آذربایجان از جمله کشورهایی است که خرید در آن بسیار وسوسه کننده است. در اینجا بهترین مراکز خرید این کشور را به شما معرفی می‌کنیم:

 

مرکز تجاری ۲۸

مکانی زیبا و منحصربه فرد در باکو که جزء معروف ترین مراکز خرید این شهر به حساب می آید. دارای  کافی شاپ‌ها و رستوران و سالن سینما بوده و در بین گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. در مرکز خرید ۲۸ پنج طبقه می‌توانید انواع برندهای متوسط و یا عالی و لوکس را پیدا کرده و مطابق با سلیقه خود خریدی لذت بخش را در آن داشته باشید.

مرکز خرید مترو پارک

احتمالا اولین چیزی که در مترو پارک به چشم‌تان بیاید اسم خیابانش باشد؛ خیابانی در کشوری دیگر، به اسم یکی از شهرهای ماست؛ خیابان تبریز. بعد از آن نمای زیبای این ساختمان، شما را مجذوب خود خواهد کرد. این مرکز خرید یکی از کامل ترین مراکزی است که بیشترین تعداد برندهای معروف را در خود گرد آورده است.

مرکز خرید پورت باکو

یکی از جدیدترین مراکز خرید باکو است که ساخت آن در سال ۲۰۱۴ به اتمام رسید. این مکان دارای اکثر برند های محبوب پوشاک،کیف و کفش، لوازم آرایش، ورزش و … است. طبقه دوم این مرکز خرید، به شکل فود کورت بوده و برای تمامی ذائقه ها غذا و خوراکی یافت می‌شود. لازم است بدانید که پورت باکو بین‌المللی‌ترین و باکلاس‌ترین مرکز خرید باکو محسوب می‌شود. پس امکان دارد در مقایسه با مراکز خرید دیگر، گران تر باشد.

مرکز خرید پارک بلوار

وقتی به بلوار ساحلی باکو رفتید حتما سری هم مرکز خرید پارک بلوار بزنید . موقعیت مکانی عالی این مرکز خرید عصر های شلوغی را برایش فراهم می کند. این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی، سینما های مجهز و مدرن، تفریحات کودکانه ای نیز دارد . این مرکز خرید به هتل هایی نظیر جی دبلیو ماریوت و هیلتون نیز نزدیک است ، پارک بلوار هم از مراکز خرید تازه تاسیس باکو است که حتما ارزش زیادی برای گشت و گزار و تفریح دارد.

مرکز خرید TsUM یا MUM

MUM یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین مراکز خرید باکو است. در این 4 طبقه همه چیز از لباس عروس تا ابزار الکترونیکی فروخته می‌شود. این مرکز خرید دقیقا در مرکز شهر باکو قرار گرفته و در همین نقطه تمام اجناس مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد، از اجناس محلی و صنایع دستی گرفته تا اجناس مارکدار.

بازار تازا

بازار تازا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای خیابانی آذربایجان است و همه چیز از میوه و سبزیجات تا خوار و بار و گل در آن یافت می‌شود و بهشت خاویار است. شاید حتی بتوانید،کمیاب ترین خاویارهای دنیاست را نیز آنجا پیدا کنید.

مرکز خرید گنجلیک باکو

مرکز خرید گنجلیک بزرگترین و مهمترین مرکز خرید باکو محسوب می‌شود که مغازه هایی با برندهای مختلف در آن فعالیت دارند. معماری ساختمان فروشگاه، بسیار زیباست، به طوری که از فاصله دور توجه شما را جلب می‌کند.

مرکز خرید جهان ای وی ام

این فروشگاه بزرگ در نخجوان قرار دارد و یکی از مراکز خرید خوب برای تهیه انواع پوشاک و سوغاتی هاست. این مرکز خرید “ای وی ام” دو طبقه ای نیز انواع اجناس آذربایجانی، روسیه ای، ترکیه ای و آلمانی را عرضه می‌کند. نمای این ساختمان نیز به شکل هنرمندانه‌ای ساخته شده است.

مرکز خرید آیگون

یکی از مراکز خرید باکو که بیشتر اجناس کشورهای اروپایی در آن یافت می‌شود. این مرکز خرید دارای انواع برند پوشاک، کیف و کفش بوده و برای تهیه سوغاتی و خرید شخصی نیز مناسب است. این مکان جذاب سینما نیز دارد. اگر می‌خواهید تجربه تماشای فیلم‌های آذربایجان و اروپا را داشته باشید، بهترین خاطره را برای شما ثبت خواهد کرد.

 

یکی از مهم‌ترین بخش های مسافرت ما ایرانی ها سوغاتی خریدن است. از جمله چیزهایی که به عنوان سوغات باکو می توان خرید بشقاب های خوشگل و لعابکاری شده با طرح های ملی آذری هستند. معمولا به عنوان آویز روی دیوار و یا گذاشتن در ویترین استفاده می‌شود. یکی دیگر از معروف ترین سوغاتی ها باکو که نماد فرهنگ آذربایجان را تشکیل می‌دهند استکان های شیشه‌ای گلابی شکل است.

امکانات بهترین ایرلاین‌ های اکونومی جهان

همچنین از سوغاتی های باکو که مخصوص خانم‌ها است روسری های بسیار زیبایی است که نقش های دلنشینی دارند. یکی از معروف ترین سوغاتی‌ها نیز عروسک‌های زیبای روسیه‌ای به نام ماتروشکا است. این عروسک نماد گرامی داشت مقام مادر و باروری است. با تهیه بلیط باکو می‌توانید سبدی متنوع  جذاب از سوغاتی‌ها بسازید و با هزینه‌ای معقول از فروشگاه‌های معتبر این شهر خرید کنید. سفر به آذربایجان، یک سفر با کیفیت و جذاب است. پس بلیط آذربایجان را در سایت چک کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سفر,
  • باکو,
  • مراکز خرید باکو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 240

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 281