خدمات سایت


متن کامل خبر

۱۰ نکته بسیار مهم قبل از اقدام برای کاشت مو

آرشیو
کاشت مو به چند دلیل تصمیم بسیار مهمی است. هزینه‌ی کاشت مو با کیفیت بالا می‌تواند برای بیشتر افراد بسیار بالا باشد. کاشت موی بد می‌تواند اثرات زیان‌آور طولانی‌مدت بر روی بیمار داشته باشد...
1398/10/09 11:01:51 ق.ظ

کاشت مو به چند دلیل تصمیم بسیار مهمی است. هزینه‌ی کاشت مو با کیفیت بالا می‌تواند برای بیشتر افراد بسیار بالا باشد. کاشت موی بد می‌تواند اثرات زیان‌آور طولانی‌مدت بر روی بیمار داشته باشد، هم فیزیکی و هم روانی. علی‌رغم ادعای برخی کلینیک‌ها، متد بدون جراحی برای انجام کاشت مو وجود ندارد. کاشت مو یک جراحی تهاجمی یا نیمه تهاجمی است. با این گفته‌ها، چه چیزهای مهمی را باید قبل از انجام کاشت مو در نظر داشت؟

1- آیا به کاشت مو احتیاج دارید؟

کاشت مو یک الزام نیست. در واقع هیچکس به کاشت مو احتیاج ندارد مگر اینکه تصمیم به بازگرداندن زیبایی خود بگیرد. اگر ریزش مو باعث نگرانی‌تان شده، با یک کلینیک کاشت مو و کاشت ابروبا تجربه مشورت کنید. آن‌ها گزینه‌های درمان را به شما می‌گویند.

2-    علت ریزش مو

علت‌های بسیاری برای ریزش مو وجود دارد، اما اکثر مردها ریزش مو را تجربه می‌کنند، که علت آن آلوپسی آندروژنتیک ارثی است، که به آن بیشتر «الگوی طاسی مردان» نیز گفته می‌شود.  جراحی کاشت مو یک درمان دائمی برای آلوپسی آندروژنتیک است.

3-   سن مناسب برای کاشت مو

بسیار مهم است که الگوی ریزش موی شما قبل از انجام جراحی کاشت مو تشخیص داده شده باشد. بنابراین، مردهای جوان زیر 25 سال ابتدا درمان دارویی می‌شوند، که معمولاً بسیار هم موثر واقع می‌شود.

فاکتور دوم که توسط سن بیمار تعیین می‌شود این است که چطور در طرح کاشت مو تأثیرگذار خواهد بود. بیماری که دارای ریزش موی اولگویی است، موهای کاشت نشده‌ی خود را در طول عمر خود می‌ریزد. این یک فاکتور مهم به هنگام طراحی کاشت موی طبیعی و غیر مشخص است.

4-    جایگزین‌های جراحی کاشت مو

درمان پزشکی برای ریزش مو وجود دارد. دو داروی تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) و وزارت بهداشت و درمان ایران وجود دارد که در بیشتر از 80 درصد مردان دارای ریزش مو موثر واقع شده است.

این درمان موثر است اما نه دائمی. هنگامی که مصرف دارو را قطع کنید، دوباره ریزش مو شروع خواهد شد.

5-   هزینه‌ی کاشت مو

هزینه‌ی انجام کاشت موی با کیفیت بسیار زیاد است، زیرا این فرآیند نیازمند تیمی از کارکنان و تکنسین‌های بسیار بامهارت است. در بعضی موارد ممکن است تا 8 تکنسین، پرستار و جراح بر روی یک بیمار در عمل کاشت مو کار کنند. هیچ متد کم‌هزینه‌ای برای انجام چنین مهارت‌هایی وجود ندارد.

بنابراین، اگر هزینه‌ی کاشت مو یک فاکتور مهم برای تصمیم‌گیری در مورد انجام آن باشد یا نه، به شدت توصیه می‌کنیم درمان‌های دارویی خانگی برای ریزش مو را در نظر بگیرید. انجام کاشت مو با کیفیت پایین می‌تواند دارای پیامدهای طولانی‌متد و منفی و جدی شود.

6-   مهارت و تجربه‌ی جراح کاشت مو

طراحی کاشت مو برای دستیابی به ظاهری طبیعی ضروری است. مهارت جراح در این فرآیند برای نتیجه‌ی موفقیت‌ آمیز بسیار مهم است. عمق برش‌هایی که در قسمتِ دهنده‌ی مو (بانک مو) ایجاد می‌کند بر اساس قابلیت بدن شما برای درمان و تکنیک مورد استفاده برای استخراج فولیکول ها به مهارت جراح بستگی دارد. هرچه جراح و تکنسین های کاشت مو با تجربه تر باشند در نتیجه کاشت موی شما طبیعی تر خواهد بود.

 

7-   نوع جراحیFUT یاFIT

تفاوت بین FUT و FIT در نحوه‌ی برداشت موی اهداکننده از فرق سر است. در برخی موارد از هر دو تکنیک برای پوشش کامل ناحیه بدون مو استفاده می شود. قبل از اینکه در مورد تکنیک انتخابی خود تصمیم بگیرید، یا یک جراح مشاور دارای صلاحیت مشورت کنید.

8-   عوارض و ریسک جراحی چیست؟

جراحی کاشت مو یک فرآیند کاملاً ایمن در قسمت خارجی بدن بیمار است که معمولاً بدون ریسک و شکایت‌های مهم دنبال می‌شود. در واقع نسبت به جراحی های دیگر زیبایی درصد موفقیت این عمل بسیار بالاتر و عوارض آن بسیار پایین تر می باشد. در مورد عوارض کاشت مو بیشتر بدانید.

9-   چقدر بعد از جراحی می‌توانم سر کارم برگردم؟

با توجه به نوع عملی که انجام داده و نوع کاری که انجام شده است، اغلب در عرض چند روز می‌توان دوباره سر کار برگشت. اکثر بیماران بعد از 3 روز به کارشان برمی‌گردند. جراح با مشاوره با شما این مدت زمان را تأیید خواهد کرد.

10-      نرخ موفقیت جراحیِ کاشت مو چقدر است؟

در یک فرد غیر سیگاری حدود 95 الی 98 درصد قلمه‌ها با موفقیت رشد می‌کنند، البته با توجه به اینکه بالاترین استانداردهای بین‌المللی جراحی در فرآیند کاشت استفاده شود، مانند HRBR. در HRBR مطالعات ما نشان می‌دهد که 98 درصد تمام قلمه‌هایی که کاشت شده‌اند در نهایت رشد می‌کنند.


اگر می‌خواهید کاشت مو انجام دهیم و می‌خواهید با یکی از دکترهای کاشت موی ما مشتورت کنید لطفا با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس با کلینیک خانه سفید : ۰۲۱۵۴۵۰۳ و ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ می باشد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • کاشت مو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 244

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 542

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 261

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 156

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 257