خدمات سایت


متن کامل خبر

چگونه یک فایل PDF را به پاورپوینت اضافه کنیم؟

آرشیو
یک فایل PDF شامل محتویات متفاوتی از جمله متن و تصاویر گوناگون است که می‌توان از آن‌ها در مطالب و ارائه‌های مختلف استفاده کرد.
1398/10/11 11:56:54 ق.ظ

یک فایل PDF شامل محتویات متفاوتی از جمله متن و تصاویر گوناگون است که می‌توان از آن‌ها در مطالب و ارائه‌های مختلف استفاده کرد. اگر از پاورپوینت برای ارائه‌های خود استفاده می‌کنید، خوب است بدانید که اضافه کردن PDF به پاورپوینت کار دشواری نیست.

به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم به چگونگی انجام این کار بپردازیم. در روش اول به چگونگی درج یک اسکرین شات از صفحه PDF و اضافه کردن آن به پاورپوینت را توضیح خواهیم داد و پس از آن نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید یک فایل PDF را به عنوان آبجکتی مجزا به پرونده خود بیافزایید. با ما همراه باشید.
درج یک اسکرین‌شات از فایل PDF

به عنوان راه حلی ساده و بدیهی می‌توانید یک اسکرین شات از صفحه مد نظر خود در PDF بگیرید و آن را فایل پاورپوینت خود درج کنید. اما راه دیگری هم وجود دارد که می‌توانید این کار را در خود نرم افزار انجام دهید.

برای استفاده از این راه حل، باید هم فایل PDF و هم فایل پاورپوینت خود را باز کنید. از پاورپوینت به تب Insert بروید. مطمئن شوید که اشاره گر ماوس در نقطه‌ای از پرونده قرار گرفته که فضای خالی برای درج تصویر را دارد. از تب Insert گزینه Screenshot را از بخش Images انتخاب کنید.



با انتخاب این گزینه پنجره‌های کوچکی از برنامه‌های باز شده نمایش داده خواهد شد. روی تصویر برنامه‌ای که با استفاده از آن فایل PDF را اجرا می‌کنید را انتخاب نمایید.



این فرآیند یک اسکرین‌شات از فایل PDF شما را در پاورپوینت ایجاد می‌کند. حالا قادرید از داخل نرم افزار تصویر را کراپ کنید.

همچنین، امکان انتخاب Screen Clipping از منوی Screenshot را هم دارید. همانند نرم افزار Snipping Tool در ویندوز 10، با استفاده از Screen Clipping می‌توانید تنها بخش خاصی از فایل PDF خود را به پاورپوینت اضافه کنید.



پس از انتخاب این گزینه، در پنجره برنامه‌ای که فایل PDF را اجرا می‌کند، منطقه‌ای که قصد دارید از آن عکس بگیرید را انتخاب کنید. پاورپوینت به طور خودکار بخش انتخاب شده را به فایل ارائه اضافه خواهد کرد.
اضافه کردن PDF به پاورپوینت به عنوان یک آبجکت

در صورت اضافه کردن اسکرین شات از یک صفحه فایل PDF شما تنها قادرید یک صفحه از آن را در ارائه‌تان مشاهده کنید. راه دیگری هم وجود دارد که می‌توانید یک پرونده PDF را به عنوان یک آبجکت به پاورپوینت‌تان اضافه کنید. با این کار فایل PDF به صورت یک لینک به پرونده اضافه می‌شود و می‌توانید با کلیک کردن روی آن به راحتی آن را اجرا کنید.

برای انجام این کار، از تب Insert گزینه Object را از بخش Text انتخاب کنید.



از منوی Insert Object گزینه Create from File را انتخاب کرده و در نهایت گزینه Browse را بزنید تا فایل ذخیره شده PDF خود را انتخاب کنید.



مطمئن شوید که پیش از انتخاب فایل PDF، از برنامه‌ای که آن را اجرا کرده، خارج شده‌اید. در صورتی که این موضوع را رعایت نکنید، با ارور مواجه خواهید شد.

حالا فایل PDF ذخیره شده خود را از طریق فایل اکسپلورر پیدا کرده و در نهایت دو گزینه OK پیش رو را بزنید تا فایل به پاورپوینت اضافه شود.



حالا فایل PDF به صورت یک آبجکت به پاورپوینت اضافه شده است. شما قادرید با انتخاب اهرم‌های موجود در کنار اضلاع مختلف تصویر، اندازه مد نظر خود را انتخاب کنید.

با دو بار کلیک کردن روی تصویر در فایل ارائه، فایل PDF در نرم افزاری مجزا اجرا خواهد شد. این اتفاق هم در حالت ارائه و هم حتی در زمان ویرایش پاورپوینت اتفاق خواهد افتاد.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • آموزش,
  • پاورپوینت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 73

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 127

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 173

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 125

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 220

رنگ واتساپ تغییر می‌کند image رنگ واتساپ تغییر می‌کند 1402/10/19

واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 88