خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین چاپخانه ها در زمینه چاپ استیکر کدامند؟

آرشیو
یکی از روش های تبلیغاتی چاپ استیکر و یا مش میباشد همچنین از استیکر شیشه ای در مغازه های سطح شهر استفاده میشود. در این مقاله توضیحات بیشتری درمورد چاپ استیکر فوری نیز گفته میشود.
1398/12/05 01:40:49 ب.ظ

چاپ استیکر که به آن چاپ وینیل نیز گفته می شود نوعی از چاپ است که روی متریالی به همین نام از جنس pvc انجام می شود. جنس استیکر ضد آب است و در برابر خش و رنگ پریدگی مقاومت دارد. این یک ویژگی مهم است که موجب می شود تصویر چاپ شده با این متریال کیفیت خوبی داشته باشد و به سادگی پاره نشود. بنابراین می توان از آن هم در فضای بسته و هم سر باز استفاده نمود. در این مقاله با ما همراه شوید تا درباره انواع استیکر با شما صحبت کنیم.

ویژگی های چاپ استیکر

چاپ استیکر ویژگی های خاص خودش را دارد. مهمترین کاربرد این نوع چاپ، در صنعت تبلیغات است. بنابراین لازم است خصوصیات خاصی داشته باشند

  1. روی هر سطحی اجرا و نصب می شوند
  2. قابلیت چاپ به صورت مات و براق و در هر ابعاد دلخواه را دارند.
  3. بادوام و محکم هستند و در برابر پارگی و نور مقاومت بالایی دارند بنابراین می توان از آنها در فضای بیرونی نیز استفاده کرد.
  4. در برابر باران و باد مقاومت دارند و رطوبت به سادگی آنها را خراب نمی کند. بنابراین در آب و هوای مختلف قابل استفاده هستند.
  5. چاپ کردن استیکر نسبت به نمونه های دیگر هزینه های کمتری دارد.

ویژگی های استیکرها کدامند؟

استیکرها و متریالی که در چاپ استیکر استفاده می شود باید دارای این ویژگی ها باشد:

  1. قابلیت شستشو داشته باشد.
  2. کم هزینه اما زیبا و جذاب باشد.
  3. نصب آسان‌آن روی تمام سطوح گچ، پلاستیک، شیشه، پارچه و چوب امکان پذیر باشد.


انواع استیکرها 

در  این روش چاپ انواع مختلفی از استیکرها استفاده می شوند. برخی از آنها عبارتند از:

  1. استیکر شیری: در این نوع چاپ که به آن وینیل زمینه سفید هم گفته می شود، زمینه کار به رنگ سفید یا شیری انتخاب می شود. این نوع از بیلبورد، نور را از خودش عبور نمی دهد و فضای پشت استیکر قابل رویت نیست. در عوض دوام بالایی دارد. مشهورترین نوع این استیکر در تبلیغات روی اتوبوس ها دیده می شود. شما می توانید استیکر شیری را به صورت براق، مات یا نیمه مات سفارش دهید.
  2. استیکر رنگی: این نوع استیکر از نظر رنگ بندی و طرح با سایرین متفاوت است و می تواند تا هفت سال دوام داشته باشد.
  3. استیکر شیشه ای: همانطور که از نام آن برمی آید، بهترین مکان برای نصب این تبلیغ روی شیشه ها می باشد. تبلیغاتی که روی درهای شیشه ای فروشگاه ها و مغازه ها دیده می شود اکثرا از این نوع هستند. قبل از نصب استیکر شیشه ای محل نصب را تمیز کنید تا تصویر زیباتر و گیراتر باشد.
  4. استیکر شبرنگ: استیکر شبرنگ به دلیل نوع رنگ مصرفی در شب نور را بازتاب می دهد.
  5. استیکر مش: این نوع استیکر در دو نوع بدون چسب و چسب دار وجود دارد و در مکان های پر باد و فضای بیرونی کاربرد دارد. دلیل این مسئله هم این است که روی این نوع تبلیغات سوراخ هایی تعبیه شده است که هوا را عبور می دهد و مانع از پاره شدن آن می گردد.

دستگاه مناسب چاپ استیکر

به طور کل دستگاه های مختلفی چاپ استیکر را انجام می دهند. اما بسته به متریال مورد استفاده و نوع رنگ هایی که استفاده می شود کیفیت چاپ می تواند متفاوت باشد. مشهورترین دستگاه مناسب برای این نوع چاپ، دستگاه اکوسالونت است. تصاویر چاپ شده توسط این دستگاه شفاف و درخشان است و از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار دارد. دستگاه دیگری که برای چاپ مناسب است دستگاه out door سالونت است. کار چاپ شده با این دستگاه کیفیت و دوام بالایی دارد و ماندگاری آن به دو سال می رسد. از این دستگاه برای چاپ استیکر روی شیشه های بزرگ فروشگاه ها و ماشین ها استفاده می شود. سایت های بین الملل چاپ استیکر اینجا میباشد.

جوهر مناسب در چاپ

در چاپ استیکر جوهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از رنگ و جوهر در بازار وجود دارد. رنگ های چینی ارزان تر هستند و کیفیت رنگ کره ای از آنها بهتر است اما دوام جوهر آمریکایی از هر دوی آنها بیشتر بوده و ماندگاری بهتری دارد. بنابراین در چاپ استیکر جوهری را استفاده کنید که بهترین بازده را داشته باشد.


کاربرد چاپ استیکر

استیکرها و چاپ استیکر کاربردهای مختلفی دارند. بسته به سلیقه و نیاز افراد و با توجه به ویژگی های گفته شده در بالا، استیکر می تواند به سه صورت استفاده شود، استیکر تزئینی، استیکر تبلیغاتی و استیکر تزیینی-تبلیغاتی

استیکر تزیینی: همانطور که از اسمش پیداست این نوع از چاپ استیکر برای زیباسازی فضا به کار برده می شود. مانند استیکرهایی که تصاویر خاصی را روی دیوار اتاق ها می اندازند. در زمینه طرح هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر طرح دلخواه در این روش قابلیت استفاده را دارد.

استیکر تبلیغاتی: کاربرد این دسته از استیکرها در تبلیغات شرکت ها و کارخانه ها و فروشگاه ها است. نمونه شناخته شده آن استیکرهایی است که روی درهای شیشه ای فروشگاه ها به کرات دیده می شود.

استیکرهای تزیینی- تبلیغاتی: ترکیبی از دو روش فوق که هم در زیبایی محیط کاربرد دارند و هم جنبه تبلیغاتی دارند.

منبع: www.kosarprint.com

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • چاپ استیکر,

نظرات ثبت شده برای این خبر

Mahdi
(1399/04/27)
خیلی ممنون از سایت مفیدتون عالی هستین شما

Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 535

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 150

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252