خدمات سایت


متن کامل خبر

بررسی فرق هاست لینوکس با هاست وردپرس صبا هاست

آرشیو
هاست وردپرس یک فضای اختصاصی است که کلیه آمکانات آن برای سیستم محتوای وردپرس شخصی سازی شده و مدیریت یک سایت وردپرسی به کمک آن آسان و البته مطمئن می شود. این هاست در رقابت با هاست لینوکس قرار دارد. ما در ادامه این متن به بررسی فرق هاست لینوکس با هاست وردپرس می پردازیم.
1399/01/24 07:57:04 ب.ظ

هاست وردپرس یکی از هاست های تخصصی است که به منظور استفاده سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه سازی شده است. هاست یا هاستینگ، فضا یا حافظه ای است که فایل ها و همچنین اطلاعات سایت در آن بارگذاری می شود و با داشتن نام کاربری و پسورد آن می توان سایت خود را از سراسر دنیا مدیریت کرد. هاست ها را می توان براساس نوع و نحوه کاربرد و استفاده آنها به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود که، هاست لینوکس، هاست ویندوز و هاست وردپرس در زمره بهترین و محبوب ترین هاست ها به شمار می روند.

هاست وردپرس و هاست لینوکس دو نوع هاست بسیار پرکاربرد و محبوب هستند که امروزه برای سایت های شخصی تا سایت های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند، و کارشناسان حوزه طراحی وب همواره تاکید دارند از هاست های تخصصی برای راه اندازی سایت مورد نظر خود استفاده کنید. یکی از این هاست ها، هاست تخصصی وردپرس است. اما همیشه اکثر افراد برای راه اندازی سایت وردپرسی خود و برای خرید هاست، با گزینه های مختلفی مواجه هستند و گزینه های نهایی افراد معمولا به خرید هاست وردپرس و یا هاست لینوکس ختم می شود و آنان بر سر دو راهی انتخاب یکی از این هاست ها قرار می گیرند. ما در ادامه این متن به بررسی فرق هاست لینوکس با هاست وردپرس می پردازیم تا افراد متقاضی راه اندازی سایت وردپرس بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

بررسی فرق هاست وردپرس با هاست لینوکس

هاست لینوکس چیست؟ و چه تفاوتی با هاست وردپرس دارد؟

هاست وردپرس صبا هاستبا توجه به سرعت و کیفیت بالایی که دارد توانسته بسیاری از کاربران را که فقط یک بار از این هاست استفاده کرده اند متقاعد کند تا آن را جایگزین هاست لینوکس کنند. هاست لینوکس ( به انگلیسی Linux Hosting) به نوعی از فضای میزبانی وب گفته می شود که سیستم عامل سرور میزبان ارائه خدمات بر لینوکس است ، اما کاربران می توانند با استفاده از مرورگر اینترنتی و هر ویندوزی به آن دسترسی داشته باشند.

هاست لینوکس دارای مزایای زیادی است که از جمله آنها می توان به امنیت بالا، سرعت اجرای بسیار عالی، امکان اجرای کامل PHP، پشتیبانی از دستورات HTML و امکان استفاده از آن، قابلیت استفاده از بانک اطلاعاتی MYSQLو سرعت عالی در اجرای آن اشاره کرد.  همچنین این نوع از هاست، از سیستم های مدیریت محتوایی که براساس PHP طراحی شده اند با کیفیت بالایی پشتیبانی می کند که از جمله این سیستم های مدیریت محتوا می توان به وردپرس ، جوملا، دروپال و غیره اشاره کرد.

اما از آنجائیکه سیستم مدیریت محتواهای یاده شده دارای زبان برنامه نویسی یکسانی هستند، اما در جزئیات بیشمار با هم تفاوت دارند، در نتیجه بهتر است به جای هاست لینوکس از هاست های تخصصی در این زمینه استفاده شود که یکی از محبوب ترین و بهترین آنها، هاست وردپرس است که امروزه در ایران توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود، و یکی از بهترین آنها هاست وردپرس صبا هاست است.

 در ادامه در مورد فرق هاست لینوکس با هاست وردپرس مطالب جامع تری ارائه خواهد شد.

هاست وردپرس

فرق هاست لینوکس با هاست وردپرس

هاست وردپرس یک هاست مختص وردپرس است و برای این CMS بهینه سازی شده است که در رقابت با هاست لینوکس است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، لینوکس هاستی با کارایی و کیفیت های مناسب است پس به همین دلیل هاست وردپرس باید از کیفیت بالاتری نسبت به این هاست برخوردار باشد تا بتواند، نیاز کاربران را رفع کند.

هاست وردپرس صباهاست با لینک : https://saba.host/wordpress-host در واقع نسخه تکمیل شده و بهینه سازی شده ای از هاست لینوکس است که در آن آپشن های مربوط به دیگر سیستم های محتوا حذف شده، و به جای آن اصلاحاتی هماهنگ با سیستم وردپرس تعریف شده است.

هاست وردپرس ، فضایی است که با گزینه های امنیتی وردپرس سازگار شده و به همین دلیل امنیت کلی سایت افزایش می یابد، و حفره های امنیتی که معمولا در بین هماهنگ سازی سیستم محتوا و هاست هایی مثل لینوکس ایجاد می شوند، از بین می روند. همچنین در هاست های تخصصی وردپرس، مثل هاست وردپرس صبا هاست، قابلیت هایی اندیشیده شده که امکان نصب وردپرس با چند کلیک را در برای شما فراهم می کند .

هاست وردپرس صبا هاست به دلیل اینکه به صورت تخصصی برای برای سیستم وردپرس بهینه سازی شده دارای سرعت بالایی است و در دنیای وب و مدیریت سایت، داشتن سرعت مناسب یکی از خوشایندترین امکانات است که می تواند در پیشبرد امورات و صرفه جویی در وقت بسیار مناسب باشد. همچنین اگر شما دارای یک سایت وردپرسی هستید می توانید در هر زمان که تمایل داشتید، وب سایت خود را بر روی این هاست ها منتقل کنید. برای این موارد می توانید از شرکت صبا هاست با قیمت مناسب هاست وردپرس را خریداری کنید.

هاست وردپرس صبا هاست

بهترین مرکز خرید هاست وردپرس

هاست وردپرس برای کسانی که آشنایی کمی با هاست، مدیریت و نصب وردپرس دارند نیز گزینه بسیار مناسبی است. برای مثال بعضی از شرکت های ارائه دهنده این هاست برای کاربران به صورت تخصصی گزینه های راهنمایی و یا میان بر تعریف کرده اند تا آنها بتوانند، با راحتی و کنترل بیشتری سایت خود را مدیریت کنند. در Saba.host ، هاست وردپرس دارای منابع ( cpu و ram ) بالاتری است و به همین دلیل سرعت هاست بیشتر از هاست لینوکس است .

هاست وردپرس هاستی تخصصی است که شرکت های مختلفی در ایران آن را عرضه می کنند. متاسفانه بعضی از شرکت ها همان هاست لینوکس را با نام هاست تخصصی وردپرس ارائه می دهند که این موضوع یک کلاهبرداری محض است. در نتیجه توصیه می شود برای خرید هاست وردپرس از شرکت های معتبر، مثل صبا هاست اقدام به خرید هاست کنید . هاست وردپرس صبا هاست در واقع به عنوان بهترین هاست وردپرس در ایران شناخته می شود. شما در ازای خرید هاست وردپرس بهترین تعرفه را پرداخت و بهترین خدمات و پشتیبانی را دریافت می کنید. شرکت صبا هاست برای عرضه بهترین هاست وردپرس ایران بسته های حجمی مختلفی را عرضه کرده است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان صبا هاست تماس بگیرید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • هاست وردپرس,
  • خرید هاست وردپرس,
  • هاست وردپرس صبا هاست,
  • هاست لینوکس,
  • هاست وردپرس صباهاست,
  • بهترین هاست وردپرس,
  • صبا هاست,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 535

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 251

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 300