خدمات سایت


متن کامل خبر

مانتو اداری باعث ایجاد نظم و یکپارچگی در محیط کار

آرشیو
پوشش و فرم اداری یکسان باعث افزایش اعتبار و برندینگ یک سازمان می شود. فرم اداری و مانتو اداری طراحی شده بر اساس سیاست های یک شرکت علاوه بر جلب اعتماد مشتریان در ایجاد رضایت و یکدستی بیشتر کارمندان نیز تاثیر مثبت دارد. انتخاب یک مانتو اداری ایده آل دارای فاکتورهایی مثل جنس، رنگ و سایز است که برای داشتن مجموعه ای متناسب باید به آن ها توجه کرد.
1399/02/13 03:18:12 ب.ظ

مانتو اداری باعث ایجاد نظم و یکپارچگی در محیط کار

ظاهر و آراستگی هر مکان اولین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط می گیرد. بسیاری از سازمان ها و ارگان های کوچک و بزرگ با در نظر گرفتن پوشش رسمی و فرم اداری برای کارمندان خود به محیط کار ظاهری یکپارچه تر می بخشند. فرم اداری در هر کشور معیارهای از پیش تعریف شده ای دارد که طراحان برای هر ارگان یا شرکت خصوصی با توجه به اهداف و رنگ های مرتبط با برند شرکت طراحی های متفاوتی را در نظر می گیرند. طراحی و شیک بودن مانتو اداری در محیط کار و تاثیر آن برمخاطب با توجه به میزان سرمایه گذاری بالا در این بخش و همچنین بالا بردن پرستیژ در کار برای کارفرمایان اهمیت بالایی دارد.

در بسیاری از ادارات دولتی استفاده از کت و شلوار اداری برای آقایان و مانتو اداری برای خانم ها الزامی است و مخاطب با مشاهده آن ها به راحتی متوجه ارتباط آن ها با ارگان های مربوطه خواهد شد. به طور کلی فرم اداری بانوان در ایران شامل مانتو و شلوار اداری به همراه مقنعه متحدالشکل است که با طراحی و رنگ ویژه هر سازمان برجسته تر می شود.

اهمیت استفاده ازفرم اداری

اگرچه طراحی و اجبار در نوع پوشش فرم اداری از سوی کارفرمایان تعیین می شود، اما اگر دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم کارمندان و مشتریان نیز از ایجاد این پوشش های متحدالشکل سود می برند.

طراحی و دوخت هر مانتو اداری هزینه بالایی برای هر کارفرما دارد اما سازمان ها با بهره گیری از مزایای آن به پوشش فرم های متحدالشکل رغبت دارند. یکی از مسائل تاثیر گذار و پر اهمیت در این رابطه برای هر سازمان ارزش تبلیغاتی و تاثیر آن در برندینگ است. مانتو و فرم اداری زیبایی و پرستیژ بالایی دارد و به همین دلیل با توجه به مشاهدات انجام شده کارمندان با رضایت خاطر بیشتری به پوشیدن مانتو اداری راغب هستند و همین دلیل باعث ایجاد بازده بیشتر و اتحاد کاری بین کارکنان می شود که در دراز مدت سود آن به سازمان بر می گردد.

ظاهری آراسته و شکیل در محیط کار می تواند باعث ایجاد دغدغه ای روزانه برای کارکنان باشد. اما استفاده از فرم و مانتو اداری این نیاز و دغدغه کارمندان را به سهولت برطرف می کند. همچنین استفاده از فرم و پوشش های متحدالشکل با القاء سطح برابری کارمندان نسبت به یکدیگر بازده آن ها را در کار افزایش داده و از هزینه های سنگین تامین لباس های متفاوت بی نیاز می کند.

قدرت جذب و تاثیرگذاری هر سازمان به میزان ایجاد جذابیت و جلب اعتماد مشتری در نگاه اول بر می گردد. با حفظ یک دستی فضا و محیط مخاطب احساس می کند با گروهی حرفه ای و متخصص روبه رو است. استفاده از لباس فرم و مانتو اداری به مشتری در شناسایی سریع کارکنان و بیان رفع نیاز خود کمک می کند و تاثیر مثبتی بر ذهن آن دارد. جلب رضایت مشتری میزان پایداری یک مجموعه محسوب می شود و تاثیر انتخاب و ایجاد محیط حرفه ای در برخورد با مشتریان با استفاده از فرم اداری قابل انکار نیست.

با توجه به مطالب گفته شده میزان اهمیت فرم و مانتو اداری برای داشتن سازمانی همگن و ایجاد برندی معتبر در ذهن مشتری ضروری به نظر می رسد.

 

ویژگی های مانتو اداری

طراحی و خصوصیات فرم اداری ارتباط مستقیم با چشم انداز مسئولین اجرایی یک سازمان دارد. انتخاب نوع مانتو شلوار اداری نیازمند رعایت فاکتورهای متنوعی برای راحتی و زیبایی فرم اداری هر ارگان است.

یک مانتواداری مطلوب باید جنس، رنگ و سایز مناسبی داشته باشد تا نیازهای روزانه یک  کارمند به داشتن لباسی شیک و مرغوب را به بهترین شکل رفع کند.

اولین فاکتور مهمی که یک طراح مانتو اداری باید با دقت زیاد به آن توجه کند انتخاب نوع پارچه است. یک ارگان یا شرکتی با نگاه هوشمندانه به طور معمول فرم اداری مناسب تابستان و زمستان را برای کارکنانش در نظر می گیرد. پارچه ی منتخب برای یک مانتواداری باید مرغوب، سبک، خنک و تا حد امکان ضد چروک باشد تا در فصول گرم سال باعث ایجاد تعرق بیشتر و احساس ناراحتی در کارمندان نشود و همچنین ظاهر مطلوب آن ها را حفظ کند. از شمار پارچه هایی که برای مانتو اداری استفاده می شود، ترگال، فاستونی، کتان و فیونا متداول تر هستند.   

نکته پر اهمیت دیگر در انتخاب یک مانتو فرم توجه به رنگ آن است. رنگ ابزاری است که به سازمان ها این اجازه را می دهد که بیشترین مانور تبلیغاتی خود را در این زمینه داشته باشند. به طور کلی برای یک مانتوشلوار اداری از رنگ های سرمه ای، قهوه ای، طوسی، کرم و مشکی استفاده می شود و همچنین هر ارگان با ترکیب رنگ های دیگر در طراحی مانتو اداری و مقنعه ترکیب رنگ فرم اداری خود را متمایز می کند.  

ساعات طولانی حضور در محیط کار و میزان فعالیت مرتبط با هر حیطه کاری نیاز به راحتی فرم اداری را الزامی می کند. با توجه به فرم بدن هر شخص، سایز باید به گونه ای در نظر گرفته شود که مانتو اداری نه آن قدر گشاد باشد که کارکنان را با ظاهری نامرتب جلوه دهد و نه آن قدر تنگ که آسایش را در محیط کار از آن ها بگیرد. در نهایت اندازه قد و بلندی مانتو باید از یک محدوده نرمال پیروی کند.


 

 ترکیب رنگ های مختلف در مانتو اداری

کفش مناسب فرم اداری

انتخاب نوع کفش برای تکمیل ظاهری آراسته اهمیت بالایی دارد. باید از پوشیدن کفش هایی با پاشنه های خیلی بلند، کفش هایی با پاشنه های صدادار و همچنین کفش های تابستانه و بندی اجتناب کرد. انتخاب کفشی ساده و متناسب با فرم اداری و توجه به تمیزی آن اهمیت زیادی دارد.

لباس فرم اداری زمستانه

فرم اداری در هر فصل برای ست کردن نیاز به خلاقیت و دقت دارد تا ترکیب متناسب و شیکی در نهایت ایجاد شود. انتخاب کت یا کاپشن کرم و مشکی در زمستان راه حل بهتری برای ست کردن با مانتو اداری و سایر اکسسوری می باشد.

نکاتی در انتخاب مانتو اداری متناسب

فاکتورهایی برای انتخاب بهتر مانتو اداری در افراد با قدهای مختلف و شکل های متنوع اندام وجود دارد. بانوان قد کوتاه باید با انتخاب مانتو اداری ساده، کمر دار و به دور از ترکیب رنگ های متضاد ظاهر خود را شیک کنند و همچنین بسیار مهم است که افراد قد بلند دقت کنند که قد مانتو خیلی بلند و خیلی کوتاه نباشد تا ظاهر متعادل تری داشته باشند. همچنین در فرم های مختلف اندام مهم است که به گونه ای انتخاب شود که فرم اداری به بهترین شکل در قسمت گودی کمر و سر شانه قرار بگیرد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • مانتو اداری,
  • مانتو فرم,
  • فرم اداری,
  • مانتو شلوار,
  • مقنعه,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 240

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 281

معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک image معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک 1402/08/13

محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک، محصولاتی هستند که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند که فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و برای محیط زیست سازگار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ image درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ 1402/07/25

هنر تدوین و تدوینگری یکی از هنرهای سینمایی بسیار جذاب و ایده‌آل است. شما برای پیشرفت و کسب درآمد عالی از این هنر باید قبل از هر چیزی آموزش تدوین فیلم را آغاز کنید و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 396