خدمات سایت


متن کامل خبر

تاریخچه مختصر کنسول ها و بررسی و مقایسه کنسول بازی PS4 Pro با X-Box One X

آرشیو
در سال 1972 وسیله ای به بازار آمد که اولین کنسول بازی خانگی بود که با یک کابل به تلویزیون متصل می شد. نام این کنسول بازی Magnavox Odyssey بود که اولین بازی آن پینگ پونگ بود ...
1399/02/26 01:49:03 ب.ظ

در سال 1972 وسیله ای به بازار آمد که اولین کنسول بازی خانگی بود که با یک کابل به تلویزیون متصل می شد. نام این کنسول بازی Magnavox Odyssey بود که اولین بازی آن پینگ پونگ بود. از سال 1975 به بعد بازی های دیگری مثل هاکی نیز ساخته شدند و همچنین نسل های بعدی از کنسول های بازی نیز روانه بازار شدند. این بازی ها همگی توسط کمپانی آتاری تولید و به بازار معرفی می شدند و طی سال ها بعد ساخت کنسول های بازی خانگی مورد توجه شرکت های زیادی قرار گرفت  و در اوایل دهه 1980 میلادی کمپانی های دیگر کنسول بازی ویدئویی خود را معرفی کردند و بعضی از این کمپانی ها توانستند کنسول های بازی با سخت افزار قوی تری از آتاری تولید کنند. اکنون انواع مختلفی از کنسول های بازی در بازارها عرضه شدند مانند کنسول بازی ویدئوئی خانگی، کنسول های کوچک و اختصاصی. در حال حاضر کمپانی سونی، مایکروسافت و نینتندو از اصلی ترین سازنده های کنسول های بازی هستند که در این مقاله سعی شده است تا به مشخصات و قیمت دو کنسول بازی مطرح این روزها که از فناوری 4K و HDR پشتیبانی میکنند بپردازیم.

 

مشخصات و قیمت پلی استیشن PS4 Pro

به گفتۀ کمپانی سونی PS4 Pro نسخه قوی تر و آپگرید شده از PS4 هست و بازی اختصاصی ندارد. اما دلیل اینکه سونی PS4 Pro را عرضه کرده است به خاطر گسترش تلویزیون و نمایشگرهایی با تکنولوژی 4K  و HDR است. به همین منظور بسیاری از بازی ها مانند : Black Ops 4, Gran Turismo Sport و موارد دیگر بهینه سازی شده اند تا هنگام بازی با تلویزیون 4K  و PS4 Pro  تصاویر را به طور حیرت انگیز دقیق و شفاف مشاهده کنید.

در صورتی که تلویزیون و یا نمایشگر شما از تکنولوژی HDRپشتیبانی می کند، شما می توانید با داشتن کنسول بازی PS4 Pro  از بازی با رنگ های واقعی و با کیفیت فوق العاده لذت ببرید.

مشخصات فنی کنسول بازی سونی پلی استیشن PS4 Pro

پردازنده اصلی AMD "  8 هسته ای-  فرکانس 2.1 گیگاهرتز
پردازنده گرافيکي 4.20Flops, AMD Radeon Graphics Core
حافظه RAM 8 گیگابایت  GDDR5
ظرفيت هارد ديسک 1 TB
شبکه بی سیم Wi-Fi دارد
بلوتوث دارد
شبکه Ethernet دارد
تعداد درگاه USB 3 عدد
دسته بازی بیسیم دارد
اطلاعات فیزیکی  
ابعاد 295 × 55 × 327 ميلي‌متر
وزن 3.3 گرم

قیمت حدودی روز: 8.850.000 تومان


توجه داشته باشید قیمت در زمان تهیه این رپرتاژ می باشد و با توجه به نوسانات قیمت ممکن است تغییر یابد. برای مشاهده قیمت روز و اطلاعات تکمیلی این محصول و سایر محصولات کنسول بازی پلی استیشن وارد سایت میهن مارکت شوید و در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با یکی از فروشندگانی که روی آن کالا قیمت گذاری کردند تماس حاصل فرمائید.

 

مشخصات و قیمت ایکس باکس وان ایکس  X-Box One X

به جرات می توان گفت قدرتمندترین کنسول بازی در جهان است. با X-Box One X با 40% قدرت بیشتر نسبت به سایر کنسول های بازی می توانید از یک بازی واقعی  4K لذت ببرید و بهترین تجربه گیمینگ را داشته باشید. کمپانی مایکروسافت هنگام ساخت این محصول بر روی اجرای بازی با رزولوشن 4K  واقعی تمرکز داشته و توانسته با عرضه آن سر و صدای بسیاری در دنیای بازی به پا کند. هر دو محصول PS4 Pro و X-Box One X از فناوری 4K پشتیبانی می کنند ولی X-Box One X توانسته از نظر سخت افزاری خیلی قوی تر ظاهر شود.
 
X-Box One X سخت افزار بسیار قدرتمندی در کنار طراحی ظریفش دارد. این کنسول بازی دارای حافظه گرافیکی 12 گیگابایتی GDDR5است که کمک می کند تا سرعت و قدرت عملکرد بازی بالاتر رود.

مشخصات فنی کنسول بازی مایکروسافت X-Box One X

پردازنده اصلی 8 هسته‌ای  AMD‌- فرکانس 2.3 گیگاهرتز
پردازنده گرافيکي AMD - فرکانس  1172 مگاهرتز
حافظه RAM 12GB  GDDR5
ظرفيت هارد ديسک 1TB
شبکه بی سیم Wi-Fi دارد
بلوتوث دارد
شبکه Ethernet دارد
تعداد درگاه USB 3 عدد
اطلاعات فیزیکی  
ابعاد 61*241*299 میلی متر
وزن 3.8 کیلوگرم

قیمت حدودی روز: 7.500.000 تومان

توجه داشته باشید قیمت در زمان تهیه این رپرتاژ می باشد و با توجه به نوسانات قیمت ممکن است تغییر یابد. برای مشاهده قیمت روز و اطلاعات تکمیلی مایکروسافت X-Box One X  و سایر محصولات کنسول بازی وارد سایت میهن مارکت شوید و در صورت تمایل به خرید این کالا  می توانید با یکی از فروشندگانی که روی آن قیمت گذاری کردند تماس حاصل فرمائید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • کنسول بازی,
  • پلی استیشن,
  • xbox one x,
  • ps4 pro,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود image سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود 1402/12/02

احتمالاً شاهد ویژگی‌های واقع‌گرایانه، تجربه‌ی بازی بسکتبال و سرقت سخت‌تر خودروها در GTA 6 خواهیم بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

این کنسول بازی به اندازه کف دست است! image این کنسول بازی به اندازه کف دست است! 1402/11/29

مدل بسیار کوچک کنسول بازی Game Boy، ظرفیت‌های رزبری پای را برای انجام پروژه‌های خلاقانه نشان می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 116

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102