خدمات سایت


متن کامل خبر

مشکلات دانلود فیلم

آرشیو
برای افرادی که از قدیم بدون تماشای فیلم و سریال یک پای زندگی شان لنگ بود و تنها حرفی که آنها را به وجد می آورد، انتشار اپیزود جدید سریال محبوبشان بود، دانلود فیلم و غرق شدن در دنیای اعجاب آور سینما این روزها به آسانی گذشته نیست.
1399/04/31 09:17:37 ب.ظ

 اشتباه نکنید! صحبت درباره 15 سال پیش نیست که برای اجاره فیلم از ویدئو کلوپ محله خودتان، باید حتما کارت شناسایی به امانت می گذاشتید و تازه در آن صورت می توانستید فیلم های 3 سال پیش سینمای دنیا را در ژانرهای محدود تماشا کنید. مساله بیشتر به همین سال جاری یازمی گردد. وقتی قوانین جدید کشور باعث اعمال محدودیت های شدید به سایت های دانلود فیلم شد. همین محدودیت ها دانلود فیلم زبان اصلی را بسیار دشوار کرده است. این مساله به ویژه با توجه به وب سایت های داخلی تماشای آنلاین فیلم و سریال مانند فیلیمو و نماوا حادتر شده است که با انتشار فیلم های دوبله شده حق نشر آنها را از آن خود کرده اند.

قضیه وقتی بدتر می شود که شما اهل دیدن فیلم های کلاسیک باشید و به نظرتان بیاید که سینمای حال حاضر را ابدا نمی شود با سینمای کلاسیک غول هایی مانند هیچکاک و فلینی و بونوئل مقایسه کرد. چون بسیاری از انواع وب سایت دانلود فیلم تنها لینک دانلود فیلم های به روز را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

دانلود فیلم و سریال و تماشای آنها به خصوص در این روزها که همگی مجبور هستیم برای محافظت از سلامتی خود و اطرافیانمان در خانه بمانیم از گذشته نیز محبوب تر شده است. در اینجا اما می خواهیم وب سایتی را معرفی کنیم که از پیشنهاد آن به دوستانی که مانند خودتان بدون سینما یک پای زندگی شان لنگ است، هرگز پشیمان نخواهید شد:

دانلود فیلم با لینک مستقیم

https://30nama.red/

در وب سایت 30نما لیست بسیار مفصلی از عناوین مختلف فیلم و سریال و تاک شو و انیمیشن ها مهیا شده است. بنابراین فهرست دانلود فیلم در 30نما بر خلاف بعضی از وب سایت های رقیب خود، تنها محدود به فیلم های به روز هالیوود نمی شود. بلکه در این وب سایت کاربران به حجم وسیعی از محتواهای تصویری شرقی و غربی دسترسی دارند. از این امکان که بگذریم، شما در وب سایت 30نما قادر خواهید بود به صورت 24 ساعته با کارشناسان در تماس باشید و انتقادات و پیشنهادات خود را با آنها در میان بگذارید. بنابراین اگر نتوانید عنوان فیلم یا سریال مورد نظر خود را در بین لیست فراهم شده توسط تیم 30 نما بیابید، می توانید منبع دسترسی آن را از کارشناسانی که به منابع عظیم و معتبری از محتوا دسترسی دارند، بخواهید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال

https://30nama.red/streams

سرویس های ارائه دهنده استریم مدیا هر روزه در دنیا طرفداران بیشتری را از آن خود می کنند، رشد تجارت هایی مانند Youtube و Netflix و تبدیل شدن هر کدام از آنها به اجزای جدا نشدنی از آخر هفته های مردم در آمریکا و اروپا خود بر این ادعا صحه می گذارد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، نمونه های داخلی چنین صنایعی نیز در سال های اخیر پا گرفته و قدرت یافته اند. سخن درباره فیلیمو و نماوا است. هر کدام از این دو وب سایت با ارائه پیشنهادهای هیجان انگیز برای اعضای خود هر روز سعی در سبقت از یکدیگر دارند. فیلیمو و نماوا با سعی در همکاری با اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های اینترنتی به مشتریان خود امکان تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها با اینترنت نیم بها و حتی رایگان را فراهم می کنند و برای گرفتن حق پخش جدید ترین فیلم ها و سریال ها وارد رقابتی تنگاتنگ می شوند. همین بازار داغ نشان می دهد که در کنار دانلود فیلم، تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران نیز روز به روز محبوب تر می شود.

با تماشای آنلاین فیلم و به ویژه سریال شما حجم حافظه خود را حفظ کرده و از شر خرید هاردهای خارجی خلاص می شوید. ضمن آنکه در وب سایت 30 نما شما به راحتی قادر خواهید بود فیلم و سریال دلخواهتان را با زیرنویس از پیش هماهنگ شده تماشا کنید. همانطور که پیش از این نیز گفته شد برای تماشای آنلاین فیلم و دانلود فیلم علاوه بر فیلم های هالیوودی، مخاطبان به حجم وسیعی از محتواهای تصویری که اینک در معروف ترین شبکه های استریمینگ دنیا در حال ارائه هستند دسترسی دارند. از نت فلیکس و آمازون گرفته تا دیزنی و هولو و اپل تی وی و حتی شبکه تازه راه اندازی شده اچ بی او مکس. در وب سایت 30 نما اپلیکیشنی در نظر گرفته شده است که مخاطبان با نصب آن به انواع خدمات این وب سایت دسترسی خواهند داشت.

اخبار سینمای جهان در کنار دانلود فیلم

https://30nama.red/news

وب سایت 30 نما علاوه بر آنکه برای دانلود فیلم و تماشای آنلاین فیلم و سریال امکانات بسیار خوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است و هر روزه نیز با کامل تر کردن فهرست محتوای خود کاربران بیشتری را به سمت خود می کشاند، بخشی را نیز به اخبار سینمای جهان اختصاص داده است. با مطالعه این بخش شما می توانید از تازه ترین رویدادهای و اخبار سینمای جهان آگاه شوید و نقد و بررسی گستره وسیعی از فیلم ها را مطالعه نمایید.

همچنین در 30 نما کاربران می توانند برای دانلود فیلم،  با افزودن یک عنوان به فهرست علاقه مندی ها یا فهرست تماشای خود، از زمان انتشار آخرین اپیزودهای سریال های مورد علاقه خود با خبر شوند. امکان درخواست فیلم و سریال، پیشنهاد روزانه‌ی فیلم، درخواست زیرنویس فارسی، اینکد اختصاصی با کیفیت بالا و حجم کمتر، از جمله دیگر خدماتی است که ۳۰نما را از سایر سرویس‌های مشابه متمایز می‌سازد.

وب سایت 30 نما توانسته است با ارائه فهرست بسیار متنوعی از محتواهای تصویری در زمینه دانلود فیلم، نظر بسیاری از علاقه مندان به این صنعت اعجاب آور را به خود جلب کند. اگر برای دیدن فیلم مورد علاقه خودتان در این آخر هفته برنامه دارید، از 30nama بازدید کنید و مطمئن باشید که تا هفته بعد آن را به دوستانتان نیز معرفی خواهید کرد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • دانلود فیلم,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 537

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 255

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 150

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 253

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 301