خدمات سایت


متن کامل خبر

15 روش برای بیشتر دیدن تر شدن وبسایت در گوگل

آرشیو
در دنیای امروز که همه چیز دیجیتالی می شود، داشتن وبسایت برای هر کسب و کاری ضروری است. اما دیده شدن وبسایت در گوگل موضوع مهم و دشواری محسوب می شود.
1399/10/08 02:41:09 ب.ظ

در دنیای امروز که همه چیز دیجیتالی می شود، داشتن وبسایت برای هر کسب و کاری ضروری است. اما دیده شدن وبسایت در گوگل موضوع مهم و دشواری محسوب می شود. در این مقاله به 15 روش برای دیده شدن وبسایت در گوگل با استفاده از خدمات سئو می پردازیم تا بازدیدکنندگان را به وبسایت خود بیاورید و کارتان را توسعه دهید.

چه کار کنیم تا گوگل به وبسایت توجه کند؟

در خصوص توجه و دیدن شدن وبسایت، گوگل بزرگترین مهره بازی محسوب می شود. به شما توضیح می دهیم که چگونه قابلیت دیده شدن وبسایت خود را در تمام رتبه بندی های جستجوی مهم گوگل افزایش دهید.

1. با کلمات کلیدی اختصاصی بر صفحات وبسایت خود هدفگذاری کنید

گوگل فقط به وبسایت های خوب توجه نمی کند، بلکه به صفحات مرتبط وبسایت که برای جستجوهای خاص مناسب هستند نیز توجه دارد.

نوشتن تبلیغات مرتبط کلمات کلیدی با امتیازات بالا یک چیز است، توجه به سئوی داخلی (on-page SEO) یک چیز دیگر. مطمئن شوید که هر صفحه از وبسایت به روشنی بر یک موضوع خاص هدفگذاری کند. یعنی انجام جستجوی عمیق کلید واژه برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط و با تکرار زیاد، و تلفیق آن ها در صفحه و متا تگ ها. هرچه موضوع هدفگذاری شده اختصاصی تر باشد، شانس نشان داده شدن صفحه در صفحه اول گوگل و مورد توجه قرار گرفتن آن نیز بالاتر می رود.

2. کاری کنید تا گوگل صفحات تان را به راحتی کرال (crawl) کند (جستجو کند)

گوگل همواره در حال کرالینگ وب، افزودن صفحات جدید به ایندکس و آپدیت پروفایل صفحات موجود است. هرچه گوگل بتواند راحت تر به وبسایت شما برسد و بداند که وبسایت شما به چه چیزی نیاز دارد، سریع تر قادر به افزودن ایندکس و بازیابی برای جستجو خواهد بود. این یعنی:

  • جایگذاری کلیدواژه های مرتبط با موضوع هدف در متا تایتل، URL، توضیح متا، و تگ های تصویر صفحات (که مولفه محوری سئوی تصویر می باشد)
  • لینک دهی داخلی صفحات وبسایت شما طوری که وبسایت به صورت یک واحد کامل راحت تر کرال شود (و با توانایی بیشتر)
  • اجرای حسابرسی فنی سئو برای سایت به منظور اطمینان از عدم وجود حفره های ایندکس گذاری.

3. ایجاد صفحات بیشتر وبسایت

آیا تا به حال بلاگ داشته اید؟

 اگر یک متخصص سئو با سابقه هستید میدانید که بلاگ بهترین راه برای افزایش دسترسی واقعی به وبسایت است.

هر پست بلاگ یک فرصت برای توجه کردن گوگل و رتبه دادن به کلیدواژه های مختلف است. با این وجود، در شروع بلاگ با صفحات بیش از اندازه، اشتباه نکنید. گوگل به پست های بلاگ (و بازدید افراد از آن ها) رتبه می دهد، زیرا شما اطلاعات یا توصیه های سودمندی ارائه می کنید. اگر بلاگ معتبری داشته باشید که منابع آن باعث افزایش دانش می شود، وبسایت شما بیشتر مورد توجه افراد در جستجوی اطلاعات در گوگل، قرار خواهد گرفت.

4. وبسایت خود را به دایرکتوری های آنلاین اضافه کنید

آیا می خواهید گوگل به صورت آفلاین هم به شما توجه کند؟ میلیون ها کانال آنلاین هستند که می توانید پروفایل در آن بسازید و وبسایت تان را به آن اضافه کنید. هرچقدر بیشتر کسب و کار و وبسایت تان را در جاهای مختلف اضافه کنید، در قیاس با رقیبان بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت. بعنوان می توانید در پلتفرم های زیر وبسایت خود را اضافه کنید:

  •  Facebook
  •  Instagram
  •  LinkedIn
  •  Yelp
  •  Google My Business (More on this below)
  •  Local.com
  •  Manta
  •  Yellowpages.com
  •  CitySearch
  •  Metromix
  •  Kudzu
  •  City-Data
  •  Angieslist
  •  BBB.org
  •  Foursquare
  •  LocalGuides

5. تایید گوگل را بدست آورید

گوگل وب را کرال می کند و صفحات وبسایت را با توجه به میزان سهولت خواندن و طبقه بندی آن، کشف می نماید. آیا می خواهید تا گوگل بهتر و موثرتر صفحات شما را کرال کند؟ کسب و کار خود را با استفاده از Google My Business در Google Maps ثبت کنید. این کار را چگونه انجام دهیم:

  1. ایجاد یک حساب در Google My Business
  2. یافتن کسب و کارتان در Google Maps
  3. ثبت کسب و کارتان در Google Maps

در مرحله آخر باید منتظر کد تایید ارسالی به میل خود باشید و آن را در پروفایل Google My Business ثبت نمایید.

6. استفاده از عناوین متقاعد کننده

افزودن کلیدواژه به عناوین صفحات وبسایت به گوگل و جستجوکنندگان کمک می کند تا صفحات را بهتر شناسایی کنند. اما اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید، و صرفاً شناسایی شدن برایتان مهم نیست، پس عناوین متقاعد کننده ایجاد کنید- آن هایی که برجسته تر دیده می شوند.

7. به وبسایت ها و بلاگ هایی بروید که قبلاً مورد توجه گوگل قرار گرفته اند

به دنبال بلاگرها و اینفلوئنسرهای صنعت خود باشید که قبلاً توجه مخاطبان زیادی را در گوگل جذب کرده اند. به عنوان مثال:

  • آن ها را دعوت به پست بلاگ در بلاگ خود کنید. آن ها به ترویج پست شما به مخاطبین خود کمک می کنند و از این طریق مورد توجه بسیاری از مخاطبین احتمالی قرار می گیرید.
  • از آن ها بخواهید تا شما را در پست رسانه های اجتمالی خود به انضمام لینک به وبسایت تان، معرفی کنند.
  • نوشتن پست مهمان را پیشنهاد دهید و لینک به وبسایت خود در پست یا بیوی نویسنده قرار دهید.

8. رتبه بالاتر به منزله توجه بیشتر است

نوشتن در مورد کلید واژه ها و جایگذاری مناسب آن ها در صفحات به گوگل کمک می کند تا به شما توجه کند. اگر افراد بیشتری به شما توجه کنند، پس رتبه بالاتری خواهید داشت.

9. استفاده از تصاویر متقاعد کننده

افراد تصاویر گوگل را بیش از حد تصور و انتظارتان جستجو می کنند. اگر تصاویر با کیفیت از محصولات یا خدمات خود دارید، آن ها را برای رتبه گرفتن در جستجوی تصویر، با انجام کارهای زیر، بهینه کنید:

  • انتخاب نام مناسب برای فایل
  • کوچک کردن اندازه عکس برای کاهش زمان بارگذاری
  • افزودن کپشن
  • استفاده از alt text و title text
  • قرار دادن تصاویر در XML sitemaps

10. انجام کمپین تبلیغاتی گوگل

تبلیغات پولی گوگل نیاز به سرمایه گذاری پولی دارد. یعنی با این تبلیغات دیده شدن آنلاین شما افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال اگر personal trainer Boston  (مربی شخصی بوستون) را جستجو کنید، به صفحه زیر خواهید رسید:

11. ارائه خدماتی که بسیار بازخورد خوبی دارند

اکثر دایرکتوری ها به کاربران اجازه می دهند تا نتایج را بر اساس تعداد نظرات مثبت، دسته بندی کنند. این نشان می دهد که کمیت و کیفیت ریویوهای شما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

12. ارسال در شبکه های اجتماعی

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای دیده شدن وبسایت، ارسال پست های فعال در حساب های شبکه های اجتماعی کسب و کارتان است. قرار نیست هر زمانی که چیزی را پست می کنید، کسب و کارتان را تبلیغ کنید. یک قاعده ساده در این خصوص وجود دارد: حدود 20% از پست های شما باید مستقیماً کسب و کارتان را تبلیغ کنند. سایر پست ها در نقش راهنما یا سایر محتویات جذاب عمل خواهند کرد.

13. قابلیت اشتراک گذاری = مورد توجه بودن

چرا به جای تمرکز صرف بروی فالوورهای رسانه اجتماعی خود، کاری نمی کنید تا فالوورهایِ فالوورهای شما به وبسایت توجه کنند. از تصاویر، کپشن های متقاعد کننده و موضوعات مرتبط برای به حداکثر رساندن جذابیت پست های خود استفاده کنید.

14. از رسانه های محلی استفاده کنید

بسیاری از دریچه های رسانه محلی باعث می شوند تا کسب و کار شما به صورت رایگان یا با هزینه معقولی تبلیغ شوند. اگر می خواهید برای تبلیغات بیلبوردی هزینه کنید، تبلیغات فضای باز را انتخاب کنید.

15. برای دیده شدن فرصت های کوچک را اهرم کنید

هرجایی که می توانید وبسایت تان را تبلیغ کنید. آن را در امضاء ایمیل، آگهی های تبلیغاتی، فاکتورها و رسیدها درج کنید. هرچه URL شما بیشتر دیده شود، افراد بیشتری به بازدید وبسایت تان خواهند آمد و میزان سفارش سئو سایت شما بیشتر خواهد شد. 

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • گوگل,
  • اینترنت,
  • سئو,
  • شبکه مجازی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 103

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 112