خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی وب سایت گردشگری Kish2.com

آرشیو
وب سایت kish2.com به عنوان یکی از جامع ترین تارنماهای گردشگری جزیره کیش اقدام به رزرو آنلاین انواع خدمات می پردازد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.
1400/02/22 11:25:56 ق.ظ

وب سایت kish2.com به عنوان یکی از جامع ترین تارنماهای گردشگری جزیره کیش اقدام به رزرو آنلاین انواع خدمات می پردازد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

اجاره ماشین در کیش

Kish2.com  اولین وب سایت رزرو و اجاره ماشین در کیش است که با مجوز رسمی در کیش اقدام به اجاره خودرو در کیش می نماید.

رنت ماشین در کیش یکی از خدمات این وب سایت است که انواع ماشین های امریکایی – اروپایی و ژاپنی و ... را میتوانید کرایه نمایید و در هر کجای جزیره کیش از جمله فرودگاه – هتل  یا محل اقامت خود تحویل بگیرید.

اجاره قایق در کیش

یکی از تفریحات لوکس جزیره کیش اجاره قایق خصوصی یا اجاره یات در جزیره کیش است. از طریق این وبسایت میتوانید انواع شناورها – قایق ها و یات ها را مقایسه و متناسب با سلیقه و بودجه خود برای مدت زمان دلخواه رزرو کنید. ماهیگیری – شنا – غواصی و گشت دریایی از خدمات اجاره قایق در کیش است.

اجاره لیموزین در کیش

از دیگر خدمات این وبسایت اجاره لیموزین در جزیره کیش است. شما میتوانید خودروی لوکس لیموزین را برای گشت تفریحی در کیش و یا به عنوان ترنسفر در مسیر دلخواه خود مثل استقبال یا بدرقه فرودگاهی یا قرارهای مهم برای خود یا مهمانتان رزرو کرده و تجربه ای لوکس و به یاد ماندنی در جزیره کیش داشته باشید.

تفریحات کیش

از اصلی ترین خدمات سایت kish2.com  رزرو کلیه خدمات گردشگری و تفریحات کیش با تخفیف ویژه به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت بلیط می باشد. تفریحات جزیره کیش تنوع زیادی دارد که در ادامه چند مورد از محبوب تربن آن ها را معرفی میکنیم:

انواع تفریحات آبی و دریایی:

مانند غواصی ، جت اسکی ، پاراسل ، فلای بورد ، شاتل ، بنانا ، پدل بورد و ...

جنگ های شبانه:

جنگ ستارگان رنگارنگ اکبر اقبالی ، دینامیت شو ، پرشین شو ، سی شو و ...

پارک تفریحی پارس سافاری کیش:

در این مجموعه آیتم هایی متنوع مانند تور سافاری ، باگی ، فیش اسپا ، شتر سواری ، موتور سواری و ... برگزار میشود.

کشتی های تفریحی:

انواع کشتی های تفریحی کیش که در سانس های مختلف با موزیک زنده و پذیرایی شام یا ناهار به گشت میپردازند.

بلیط جایروکوپتر: پرواز تفریحی بر فراز جزیره کیش و دریای خلیج فارس با هلی کپترهای تک سرنشینه جایزو کوپتر

ورودی رستوران های کیش:

رزرو آنلاین ورودی رستوران های کیش مانند رستوران شاندیز صفدری کیش ، ناندوز ، میرمهنا ، کوه نور و ...

پارک دلفین های کیش

پارک آبی اوشن کیش

تفریحات هیجانی: مانند اتاق فرار ، بانجی جامپینگ ، قلعه وحشت

بلیط کنسرت کیش

از طریق این وب سایت امکان رزرو آنلاین بلیط  کنسرت های کیش با تخفیف وجود دارد. کنسرت های کیش در چند سالن تالار شهر کیش – کنسرت هال vip  مریم و آبنمای مزیکال آوای خلیج فارس که سالنی ساحلی در فضای باز است برگزار می شود. خرید بلیط کنسرت در کیش گاهی با تخفیف های بالا انجام میشود.

تفریحات دریایی در کیش

یکی از کامل ترین وب سایت ها در حوزه تفریحات دریایی وب سایت kish2.com  است. تقریبا تمامی تفریحات دریایی مانند پاراسل غواصی جت اسکی و... را میتوانبد از طریق سایت رزرو نمایید و استفاده کنید.

بلیط تلکابین کیش

یکی از جدید ترین تفرحات در کیش که به تازگی شروع به کار کرده است تلکابین کیش است که از یک طرف به میکا مال و از طرف دیگر در نوار ساحلی به اسکله ی تفریحی میرسد.برای خرید بلیط آن میتوانید با سایت کیش۲ دات کام Kish2.com  بروید و از خدمات آن استفاده کنید. یک تجربه ی به یاد ماندنی و متفاوت را از نوار ساحلی کیش خواهید داشت.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • جزیره کیش,
  • تورکیش,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 534

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 250

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 300