خدمات سایت


متن کامل خبر

فروش و قیمت انواع درب ساختمانی و درب ضد سرقت

آرشیو
یکی از مهم ترین اجزای یک ساختمان درب آن می باشد. درب ساختمان وسیله ای است برای ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی برای افراد می باشد.
1400/03/29 12:05:55 ب.ظ

درب ها برای کاربردی و قابل استفاده شدن باید مجهز به یراق آلاتی مانند دستگیره، قفل و ... شوند. در صنعت ساختمان و ساختمان سازی درب ها از لحاظ کارایی به دو دسته تقسیم میشوند :

درب خارجی :

یکی از مهم ترین درب های یک ساختمان درب ورودی آن می باشد. درب خارجی دربی که به خارج از خانه باز میشود . مانند درب حیاط و درب کوچه و درب های واحد که در ساخت و ساز های اخیر، اغلب، از نوع درب ضد سرقت می باشند، نمونه هایی از درب خارجی هستند.

درب داخلی:

درب داخلی دربی است که داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد مثلا درب چوبی و درب اتاقی نمونه هایی از درب داخلی هستند که در داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرند .فروشگاه راسان درب یکی از مراکز فروش درب چوبی در تهران و ایران می باشد.


انواع درب ساختمانی بر حسب محل مورد نصب

همان طور که گفته شد درب های یک ساختمان دارای دسته بندی و هر درب مناسب برای نصب در یک قسمت از ساختمان می باشد. در ادامه شما را با انواع درب کار شده در ساختمان آشنا می سازیم.

  • درب ضد سرقت
  • درب اتاقی
  • درب سرویس بهداشتی
  • درب ورودی ساختمان
  • درب لابی
  • درب حیاطی

هر یک از این درب ها دارای کاربرد خاص خود می باشند و بهتر است برای هر مکان درب مناسب برای آن نصب شود.

انواع درب ساختمانی بر حسب جنس 

  • درب چوبی
  • درب فلزی
  • درب  hdf
  • درب MDF 
  • درب ABS
  • درب  PVC
  • درب ملامینه  HPL
  • درب آلومینیوم

درب چوبی اتاقی

درب اتاقی برای استفاده به عنوان درب اتاق خواب و درب سرویس بهداشتی مناسب است. اما توصیه می شود از درب های ضد آب، به عنوان درب سرویس استفاده نمایید. درب اتاقی دارای انواع متعددی می باشد که از نظر جنس با یکدیگر متفاوت هستند. این تفاوت در جنس درب و طراحی، باعث تفاوت در قیمت محصولات نیز می شود. یکی از پرطرفدارترین نوع درب اتاقی، درب چوبی اتاقی می باشد. این درب ها در مدل ها و طرح های مختلف طراحی و روانه بازار می شوند.
کلیه درب های اتاقی تولید شده در فروشگاه های درب دارای کلاف داخلی چوب روسی و عایق بندی می باشند که بر روی آن به فراخور درخواست و درب انتخابی مشتری رویه ملامینه یا ام دیاف و یا اچ دی اف نصب می شود.

درب ضد آب ABS

درب سرویس بهداشتی، درب ضد آب، درب ABS  تماما به درب هایی گفته می باشد که دارای خاصیت ضد آب و نفوذ ناپذیری می باشند. این درب ها کاملا ضد حشره و موریانه می باشند. درب های ABS  سرویس بهداشتی از سه قسمت عمده شامل کلاف داخلی، روکش MDF و روکش ABS  تشکیل شده است. از درب های ضد آب در مکان هایی که نیاز به شستشو دارند و یا در معرض رطوبت هستند استفاده می شود. از جمله مکان هایی که نیاز به استفاده از انواع درب ABS می باشد، درب سرویس بهداشتی، درب حمام، درب توالت، درب سونا، درب جکوزی و درب استخر می باشد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از مدرن ترین و بهترین درب های ورودی ساختمان می باشد. این درب ها در برابر اهرم کردن و ورود غیر مجاز به ساختمان بسیار مقاوم هستند. درب ضد سرقت دارای دسته بندی متعددی است که این دسته بندی بر حسب جنس درب، طرح درب و محل مورد نصب متفاوت می باشد.

درب لابی

امروزه استفاده از درب لابی یا همان درب ورودی ساختمان بسیار مرسوم تر از گذشته شده است به طوری که در بسیاری از ساختمان ها این درب مشاهده می شود. جنس درب لابی می توند از جنس تمام چوب، فلزی و یا ترکیبی از این دو باشد. درب لابی دارای انواع تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه می باشد. انواع مدل های درب آهنی را می توان برای درب ورودی لابی مورد استفاده قرار داد. به دلیل فرسوده شدن درب های چوبی لابی که در اثر مجاورت باد و باران ایجاد می شود،درب های فلزی لابی بهترین گزینه می باشند.


درب ام دی اف

درب MDF از درب های مدرن می باشد که مورد استفاده در کلیه واحد های مسکونی، ادارات، شرکت ها، هتلها ، بیمارستانها و … می باشد.
برای ساخت درب mdf از نوع روکش پی وی سی طرح مورد نظر برای درب به وسیله دستگاه سی ان سی، روی ورق های  MDF خام با ضخامت 5 میلیمتر ایجاد می شود. مقاومت بالای درب و استفاده از روکش PVC و روکش چوب با رنگ پلی استر از مزایای درب از نوع ام دی اف می باشد. از درب های MDF می توان برای اتاق خواب، سرویس بهداشتی، درب ورودی ، درب هتلی و … استفاده نمود. 

درب ملامینه  HPL

ورق های HPL که در صنعت درب مورد استفاده قرار می گیرند در واقع ورق های hdf هستند. بر روی این ورق ها یک لایه ورق نازک از کاغذ کرافت پرس می شود. به همین دلیل بهترین نام برای این نوع از درب ها، درب ملامینه یا به طور دقیق تر، درب Hpl می باشد.
تنها سطح روی درب ملامینه، خواص اچ پی ال را داراست. به دلیل خاصیت عایق رطوبتی بسیار بالای اچ پی ال، و سایر خواصی که درباره روکش اچ پی ال نام برده شدند، رویه درب ملامینه به هیچ عنوان بر اثر رطوبت آسیب نمی بیند. در صورتی که از جنس مرغوب آن استفاده کنید، رنگ آن سال ها بدون تغییر باقی خواهد ماند. استفاده از روکش ملامینه روی درب  ام دی اف بسیار متداول بوده و معمولا بسیاری از کارخانجات بزرگ جهان دارای خطوط تولید روکش ملامینه هستند.  کار با ورق های روکش شده با روکش ملامینه به نسبت روکش های اچ پی ال HPL آسان تر است. این نوع روکش پرکاربردترین نوع روکش مخصوصا درصنعت ام دی اف می باشد.

راسان درب بزرگترین تولید کننده انواع درب ساختمانی، درب اتاقی، درب ضد سرقت، درب لابی، درب ضد حریق و ضد آب در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://rasandarb.ir/

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • درب ضد سرقت,
  • درب ساختمان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 534

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 250

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 300