خدمات سایت


متن کامل خبر

دايی: شبكه سوم سيما جواب خدمت من به ورزش را داد

آرشیو
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ شبكه سوم سيما با انعكاس حقانيت من در برنامه 90 جواب خدمت من به ورزش ايران را داد.
1389/06/23 01:32:53 ب.ظ

علي دايي در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص بازي مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: خوشبختانه شرايط خوبي داريم مطمئناً بازي خيلي سختي را در تبريز پيش رو داريم به نظرم جلوي هر تيمي در تبريز به ميدان بروي سختي خاص خودش را دارد چون تبريز طرفدارهاي خيلي خوب خاص خودش را دارد كه واقعا نسبت به تيم خود تعصب زيادي دارند. قطعاً‌ با اين اوصاف بازي ما سخت است و خودمان را براي اين بازي آماده مي‌كنيم.

وي افزود: مي‌دانم كه شهرداري تبريز تا به امروز نتوانسته نتيجه دلخواه خودش را بگيرد. مطمئنا اين تيم نمي‌خواهد در اين بازي امتياز از دست بدهد اما ما هم شرايطمان طوري است كه بايد به پيروزي فكر كنيم به همين دليل انشاءالله به كمك خدا با برد از ميدان بيرون مي‌رويم.

دايي در خصوص حضور غلامرضا رضايي در تيم ملي اميد نيز گفت: مطمئن باشيد تا به الان همچنين حرفي را به من نزدند و اصلا با من حرفي نزدند. شما بگذاريد اول پيشنهاد بيايد بعد راجع به آن حرف مي‌زنيم.

وي در جواب سؤالي كه آيا شما موافق جذب 3 بازيكن بزرگسال در تيم ملي اميد هستيد يا خير گفت: اين موضوعات به من ربطي ندارد و من نه تصميم‌گيرنده هستم كه در مورد اين مسئله حرفي بزنم و مي‌گويم صلاح مملكت خويش خسروان دانند من راجع به اين مسائل نظري ندارم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص حضور محمد دايي در پرسپوليس نيز گفت:‌ اينها حرف‌هايي است كه متاسفانه شماها از خودتان در مي‌آوريد. اصلا چنين چيزي نشده است اما به نظرم محمد ما از خيلي كسان ديگر فوتبال را بهتر مي‌فهمد ايشان بازي كرده و من مطمئنم در آينده يكي از مربيان خوب ما مي‌شود.

دايي همچنين در خصوص حمله برخي از افراد مخصوصا مجري شبكه دوم سيما به عادل فردوسي‌پور درباره حضورش در برنامه 90 نيز گفت: كساني كه اين حرف‌ها را مي‌زنند به نظرم دنبال مسائل ديگري هستند، دوست ندارند حقايق روشن شود، چون از اول زندگي به دور از حقيقت زندگي كردند دنبال حق و حقيقت نرفتند شايد به خاطر همين مسئله است كه از اين حرف‌ها مي‌زنند. اين ماجرايي بوده كه خيلي‌ها مي‌خواستند در شبكه خودشان مطرح شود. ده مرتبه شبكه‌هاي مختلف من را دعوت كردند اما نرفتم.

وي افزود: شايد اين ناراحتي‌ها به خاطر اين است كه به شبكه آنها نرفتم و به دنبال اين حرف و حديث‌ها مي‌روند. من در رسانه ملي حاضر شدم و حقانيت خودم را ثابت كردم اينجا لازم است از شبكه سوم سيما جمهوري اسلامي ايران تشكر ويژه‌اي بكنم مخصوصا از مسئولان آن كه براي علي دايي ارزش قائل شدند. يعني آنها براي ورزشكاري ارزش قائل شدند كه 18 سال در عرصه ورزش براي اين مملكت آبرويش را گرو گذاشت دعوا كرد و كار كرد و سهم كوچكي در بالا رفتن پرچم جمهوري اسلامي ايران داشت.

دايي ادامه داد: به نظر من شبكه سوم سيما به خودشان و مردم احترام گذاشتند و اين بحث را در برنامه 90 براي من گذاشتند چون اگر اين كار را نمي‌كردند باز همان حرف و حديث‌ها پيش مي‌آمد اما الان همه مسائل را فهميدند و ما ديگر نمي‌توانيم حقايق را پنهان كنيم. شايد آقايان دوست نداشتند من چنين موضوعاتي را به مردم بگويم چون به ضررشان است. اما خدا را شكر كه همه را را مردم در ميان گذاشتم.

دايي ادامه داد:‌ ديگر نظر خاصي ندارم. اما باز هم از كساني كه اجازه دادند در شبكه سوم سيما حرفم را به مردم بزنم و بعداز 16 سال كار كردن براي ايران و مردم و خوردن بالاي 300 بخيه در ورزش حق كوچكي به من دادند كه با مردم حرف بزنم تشكر كنم.

وي همچنين در خصوص رابطه‌اش با حبيب كاشاني نيز گفت: آقاي كاشاني نه تنها مديرعامل پرسپوليس بلكه بعنوان برادر من است او يك دوست خيلي خوب براي من است روزهايي كه آدم‌هاي دوست من دور و بر من نبودند ايشان كنار من بود و من به همين دليل احترام خاصي براي ايشان قائل هستم مطمئنا من دراين تيم جوابگوي نتايج و مسئول فني هستم و كاشاني مديرعامل باشگاه است اما متاسفانه برخي‌ها شيطنت‌هايي مي‌كنند و مسائلي را اعلام مي‌كنند كه واقعيت ندارد من نمي‌دانم اين افراد دنيال چه چيزهايي هستند. من كارم را دنبال مي‌كنم و دست به دست كاشاني سعي مي‌كنيم پرسپوليس را به هدف بزرگش برسانيم.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1177

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 775

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2551

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2903

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3000

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3159

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4061