خدمات سایت


متن کامل خبر

مرفاوی: اول كارت مربيگری‌ات را بگير، بعد درباره من صحبت كن

آرشیو
سرمربی مس كرمان با انتقاد از دستيار پرويز مظلومی گفت: اين آقا اول كارت مربيگری‌اش را بگيرد، بعد درباره من صحبت كند.
1389/06/23 01:35:52 ب.ظ

صمد مرفاوي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص صحبت‌هايي كه برخي مربيان استقلال عليه وي انجام دادند عنوان كرد: من نمي‌خواستم باعث ناراحتي كسي شوم. وقتي آقايان، سرمربي استقلال شدند هيچ چشم‌داشتي به اين تيم نداشتم و برايشان آرزوي موفقيت كردم اما با يك انتقاد كوچك من ناراحت مي‌شوند.

وي ادامه داد: بارسلونا در خانه‌اش مقابل حريف شكست مي‌خورد و گوارديولا خيلي راحت مي‌گويد كه بد بازي كرديم و باختيم اما وقتي صمد مرفاوي از نحوه بازي استقلال مقابل مس انتقاد مي‌كند آدم بدي مي‌شود. جالب است كه سال گذشته همين آقايان از من انتقاد مي‌كردند و ما حرفي نمي‌زديم اما حالا با يك حرف اين چنين بهم مي‌ريزند. حالا كه اين گونه است از قول من بنويسيد استقلال خوب بود، موقعيت‌هاي زيادي داشت، كرنر‌هاي فراواني زد و اصلا بهترين فوتبال يك دهه‌ اخير را بازي كرد. اين هم جواب آقايان كه خيالشان راحت شود.

مربي فصل گذشته تيم استقلال در خصوص صحبت‌هايي كه عليه مظلومي و خط دادن وي به ليدر‌ها مطرح كرده بود گفت: متاسفم كه از قول من اين گونه نوشته شد. اين مسئله را قويا تكذيب مي‌كنم و بايد بگويم منظورم اين نبود. فقط گفتم آقاي مظلومي به جاي آنكه حواسش به بازي باشد بيشتر به تماشاچيان استقلال بود كه چه شعارهايي مي‌دهند. ناراحتي من از آقاي مظلومي بود چون پس از پايان مسابقه مصاحبه كرد و گفت تساوي عادلانه‌ترين نتيجه اين بازي بود.

مرفاوي تصريح كرد: آقاي مظلومي؛ من خودم را متعلق به استقلال مي‌دانم و از اين تيم جدا نيستم. درست است كه در روز بازي، سرمربي مس بودم اما پس از پايان 90 دقيقه باز هم هوادار استقلال هستم و اگر مي‌بينيم اين تيم خوب بازي نمي‌كند مثل همه هواداران حق انتقاد دارم. اگر بد بوديد،‌ بگوييد بد بازي كرديم و خيال همه را راحت كنيد. چرا از من كه از تيم خودم انتقاد كردم ناراحت مي‌شويد. حالا هم مي‌گويم هيچ چشم داشتي به استقلال ندارم و اميدوار هستم بهترين نتايج را بگيريد.

مرفاوي در ادامه گفت‌وگو با فارس با انتقاد از بهتاش فريبا و اينكه گفته بود مرفاوي اگر مربي بود استقلال فصل پيش را قهرمان مي‌كرد، اظهار داشت: آقاي فريبا؛ بهتر است اول كارت تداركاتي مدد جباري را پس بدهي و بعدا راجع به من صحبت كني. آقاي فريبا؛ شما اول كارت مربيگري‌ات را بگير بعد درباره من حرف بزن.

سرمربي مس در ادامه درباره مصاحبه‌هاي اخير منصور پورحيدري گفت: آقاي پورحيدري؛ تو براي من عزيز و قابل احترامي ولي من فقط در خصوص آقاي مظلومي و مصاحبه ايشان پس از بازي حرف زدم و به هيچ كس توهين نكردم. اينكه شخصي مثل رضا رجبي عليه من مصاحبه مي‌كند برايم مهم نيست و اگر صبح تا شب بخواهد صفحات روزنامه‌ها را با اين حرف‌ها پر كند جوابي به او نمي‌دهم چون ايشان حق ندارد راجع من صحبت كند و اگر ادامه دهد از او شكايت خواهم كرد.

مرفاوي در خصوص اينكه با اين همه كش و قوس فكر مي‌كند چه تيمي مستحق برد بود؛ يادآور شد: نمي‌گويم بازي بايد با چه نتيجه‌اي تمام مي‌شد اما ما بايد برنده از زمين خارج مي‌شديم. كوچك و بزرگ ديدند كه سوار بر توپ و ميدان بوديم. حالا آقايان ناراحت شده‌اند و جبهه مي‌گيرند كه اين تقصير من نيست. من سرمربي مس كرمان بودم و دوست داشتم تيمم برنده شود. پس از پايان اين مسابقه هم دوباره هوادار استقلال شدم و تنها 90 دقيقه به تيم شهر كرمان در اين مسابقه فكر كردم و به دنبال موفقيتش بودم.

مرفاوي در خصوص فلمينگ كه از جايگاه ويژه اين ديدار را تماشا مي‌كرد و اينكه چه سمتي در باشگاه دارد به فارس گفت: ايشان هم مثل آقاي معيني كه در استقلال فعاليت مي‌كنند و به دنبال استعداديابي در تيم هاي پايه هستند به مس آمده و در تيم‌هاي پايه كار مي‌كند. مس كرمان مي‌خواهد در سال‌هاي آينده خودش بازيكن توليد كند و از خريد بازيكنان ديگر تيم‌ها بي‌نياز شود. اينكه مي‌گويند در كار ما دخالت مي‌كند صحت ندارد و مسئوليت فني تيم فوتبال مس كرمان بر عهده من است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1177

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 772

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2551

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2902

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2999

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3158

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3033

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4061