خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین بخاری برقی کم مصرف

آرشیو
بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی کم مصرف است. بیشتر مدل‌های بخاری برقی برای فضاهایی با مصرف انرژی پایین طراحی می‌شوند. ابعاد و اندازه و توان مصرفی بخاری برقی در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی تا حد زیادی کوچکتر و کمتر است...
1400/11/04 10:33:06 ق.ظ

بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی کم مصرف است. بیشتر مدل‌های بخاری برقی برای فضاهایی با مصرف انرژی پایین طراحی می‌شوند. ابعاد و اندازه و توان مصرفی بخاری برقی در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی تا حد زیادی کوچکتر و کمتر است. اگر به دنبال انتخاب یا پیدا کردن بهترین بخاری برقی کم مصرف هستید، بهتر است تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.


بخاری برقی

بخاری برقی مکانیزم ساده‌ای برای تولید گرما توسط انرژی الکتریکی دارد. میزان مصرف بخاری برقی در مدل‌های مختلف آن متفاوت است. معمولا نوع طراحی و مکانیسم ساخت بخاری‌های برقی به گونه‌ای است که بیشترین حرارات و گرما را تولید کنند. با این حال ممکن است میزان گرمای تولید شده در مدل‌های مختلف از هم متفاوت باشد. میزان مصرف بخاری برقی بستگی به عوامل زیر دارد:

  • توان حرارتی بخاری برقی
  • نوع طراحی ظاهری
  • تعداد المنت های به کار رفته در بخاری برقی
  • ابعاد و اندازه بخاری
  • نوع مدل و فناوری انتقال گرما و حرارات
  • کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت بخاری برقی

هر کدام از این موارد به نوعی می‌تواند در تولید گرما و حرارت و همچنین میزان مصرف بخاری برقی تاثیرگذار باشد. این عوامل در مدل‌های مختلف بخاری‌های برقی از هم متفاوت هستند. بهترین بخاری برقی کم مصرف در میان تمامی مدل‌های مختلف بخاری برقی دارای بهینه‌ترین شرایط از عوامل ذکر شده است.

انواع مدل های بخاری برقی کم مصرف

بخاری‌های برقی دارای انواع مدل‌های مختلف با ویژگی‌های کیفی و راندمان حرارتی متفاوت هستند. هزینه خرید این مدل‌های مختلف و میزان مصرف انرژی آنها از هم متفاوت است. کم مصرف‌ترین بخاری برقی معمولا دارای ابعاد و توان حرارتی نسبتا پایین است. هرچقدر توان حراراتی و ابعاد و اندازه بخاری برقی بیشتر باشد، میزان مصرف آن هم افزایش پیدا می‌کند. انواع مدل‌های مختلف بخاری برقی از نظر میزان مصرف انرژی عبارتند از:

  • فن هیتر برقی رومیزی
  • کرسی برقی
  • بخاری برقی زنبوری
  • بخاری برقی فن دار رومیزی

این مدل‌های بخاری برقی دارای ویژگی‌های فنی و ظاهری متفاوتی نسبت به سایر مدل‌ها هستند. البته نوع استفاده شما از بخاری‌های برقی هم در بهینه کردن مصرف انرژی برق تاثیرگذار است. در هنگام انتخاب یا خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف حتما به ویژگی‌های مصرفی و توان حرارتی آن دقت کنید.

ویژگی های فنی و مصرف انرژی در بخاری های برقی کم مصرف

بهترین بخاری برقی کم مصرف دارای ویژگی‌های فنی خاصی است. انواع مدل‌های مختلف بخاری برقی کم مصرف دارای توان حرارتی متفاوتی هستند. توان حرارتی در این بخاری‌ها معمولا بین 1500 تا 2600 وات متغیر است. متداول‌ترین مدل‌های بخاری برقی کم مصرف دارای توان حرارتی 2000 وات هستند. ولتاژ ورودی بخاری های برقی کم مصرف معمولا 220 ولت است.

المنت‌های حرارتی یا پره‌ها در بخاری‌های برقی تاثیر زیادی در انتقال حرارت و دما به طور یکنواخت به فضای اتاق دارند. نوع سیستم انتقال گرمای تابشی یا جابجایی باعث بالا بردن راندمان حرارتی بخاری می‌شود. درواقع تکنولوژی تابشی حرارتی در بخاری‌های برقی کم مصرف باعث جریان یکنواخت و همگن دما در فضای اطراف می‌شود.

دکمه‌های تنظیم دما در مدیریت انرژی مصرفی توسط بخاری برقی تاثیرگذار است. استفاده از صفحه استیل منعکس کننده دما و حرارت در پشت المنت‌های حرارتی به بالا بردن راندمان حرارتی و درنتیجه کاهش مصرف انرژی کمک زیادی می‌کند. استفاده از سایر تکنولوژی‌های پیشرفته مثل فن و بالا بردن ایمنی بخاری هم می‌تواند در کاهش مصرف انرژی تاثیر غیرمستقیم داشته باشد.

 بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار یکی از بهترین نوع بخاری برقی کم مصرف است. این نوع بخاری به دلیل داشتن فن حرارتی انتقال گرمای بهتری دارد. فن در کنار المنت‌ها به تابش حرارات و انتقال دما کمک زیادی می‌کند. درواقع می‌توان گفت وظیفه فن در بخاری برقی پرتاب دما و حرارت به فضای بیرون است. بخاری‌های برقی فن دار معمولا دارای دکمه تنظیم دما و ترموستات هستند. این سیستم هوشمند قطع خودکار جریان دمای بخاری به مصرف بهینه انرژی کمک زیادی می‌کند. زیرا وقتی دمای اتاق به حد مطلوب می‌رسد، ترموستات به طور خودکار وارد عمل می‌شود و بخاری برقی را خاموش می‌کند.

بخاری برقی فن دار مدل QH-2500 برفاب یکی از بهترین بخاری‌های برقی کم مصرف است. این مدل بخاری دارای چهار المنت شیشه‌ای و سیستم حرارتی تابشی و جابجایی است. توان مصرفی این بخاری برقی 200 وات است و صرفه اقتصادی بالایی در مصرف انرژی دارد.

مزیت بخاری برقی کم مصرف

استفاده از بخاری برقی کم مصرف مزیت‌های زیادی به همراه دارد. به غیر از مصرف پایین انرژی و صرفه‌جویی اقتصادی که اصلی‌ترین مزیت این نوع بخاری است، برتری‌های دیگری هم وجود دارد. بخاری‌های برقی کم مصرف معمولا برای گرم کردن فضاهای کوچک بهترین انتخاب هستند. مزیت استفاده از آنها در ایجاد حرارت و گرمایی متعادل و آرامش بخش است. مزیت دیگر بخاری برقی کم مصرف هزینه پایین خرید آن است. این مزیت به‌خصوص برای افرادی که دارای توان مالی پایینی هستند یا می‌خواهند در هزینه خرید صرفه‌جویی کنند، پررنگ‌تر است. مزیت دیگر بخاری‌های برقی کم مصرف ابعاد و اندازه کوچک آنها و قابلیت انتقال و جابجایی آسان است. پس در هنگام خرید بخاری برقی کم مصرف سعی کنید به این مزیت‌ها بیشتر دقت کنید.  

خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف

برای خرید بخاری برقی کم مصرف حتما به ویژگی‌های فنی، کیفیت قطعات، رده انرژی و همچنین توان مصرفی بخاری دقت کنید. برندهای ایرانی با مدل‌های متنوعی از بخاری‌های برقی کم مصرف به شما کمک می‌کنند تا با هر میزان توان مالی از عهده خرید این نوع بخاری بربیایید. هزینه خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف چندان زیاد نیست. محدود قیمتی این نوع بخاری‌ها در برندهای ایرانی معمولی از زیر یک میلیون تومان تا حدود دو میلیون تومان است.


مدیریت مصرف انرژی و طریقه استفاده بهینه از بخاری

خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف صرفا و به تنهایی به مصرف بهینه انرژی کمک نمی‌کند. نوع مصرف و طریقه آن هم در کاهش مصرف انرژی تاثیرگذار است. بهتر است قبل از خرید بخاری با مدیریت مصرف انرژی و طریقه استفاده بهینه از بخاری آشنایی داشته باشید. بعد از خریداری بخاری برقی کم مصرف حتما از استانداردها و طریق درست مصرف انرژی پیروی کنید. سعی کنید از تمامی قابلیت‌های بخاری برقی کم مصرف برای پایین آوردن میزان مصرف انرژی کمک بگیرید. برای آگاهی بیشتر از این استانداردها و قابلیت‌های مصرف بهینه می‌توانید به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر تولید کننده بخاری برقی مراجعه کنید. سایت فروشگاهی برفاب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر خصوصیات بخاری‌های برقی کم مصرف با سایر لوازم خانگی ازجمله ماشین لباسشویی، آبگرمکن، یخچال و غیره بیشتر آشنا شوید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • بخاری برقی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 244

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 541

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 260

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 155