خدمات سایت


متن کامل خبر

آفرهای هتل درویشی مشهد!

آرشیو
سفر به مشهد همیشه خاطره‌انگیز و جذاب است. شهری زیارتی و توریستی که هرساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است. ورود این حجم از مسافران نیاز به وجود اقامتگاه‌های متعدد، مسافرخانه و هتل در مشهد است تا نیاز به هتل و استراحتگاه‌ها برطرف شود.
1401/05/13 09:45:40 ب.ظ

آفرهای هتل درویشی مشهد!

سفر به مشهد همیشه خاطره‌انگیز و جذاب است. شهری زیارتی و توریستی که هرساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی است. ورود این حجم از مسافران نیاز به وجود اقامتگاه‌های متعدد، مسافرخانه و هتل در مشهد است تا نیاز به هتل و استراحتگاه‌ها برطرف شود. در این میان برخی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها دارای مزایا و امکانات بسیار زیادی هستند و رفاه بیشتری برای مسافران ایجاد می‌کنند.

ازجمله این هتل‌ها می‌توان به هتل درویشی مشهد اشاره کرد که اقامتی به‌یادماندنی، راحت و خاطره‌انگیز را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل مجلل امکانات و خدمات بسیار زیاد و متنوعی دارد و همین مسئله باعث نرخ بالای رزرو هتل شده است. اما در برخی از روزهای سال هتل مشهد آفرهایی برای مسافران در نظر می‌گیرد. اگر شما هم دوست دارید با امکانات مختلف این هتل آشنا شوید و از زمان تخفیف‌های آن باخبر باشید، پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید

در یک تعریف می‌توان گفت که هتل درویشی مشهد یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در مشهد است و امکانات بسیار زیادی برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل 5 ستاره از سال ۱۳۹۰ کار خود را شروع کرد و با داشتن ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت در دسته باشکوه‌ترین اقامتگاه‌های مشهد برای پذیرایی از زائران است.

این هتل در مشهد تنها دارنده آتریوم در شرق ایران است. به‌عبارت‌دیگر آتریوم به فضای بازی گفته می‌شود که بین دو ساختمان قرار دارد. رستوران این هتل به‌صورت آتریوم و همراه با سقف شیشه‌ای احداث شده است. بنابراین میهمانان می‌توانند در فضایی منحصربه‌فرد و جذاب غذا سرو کنند.

این هتل مجلل بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار دارد و برای دسترسی به آن از فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد باید حدود 15 تا 20 دقیقه در مسیر باشید. همچنین فاصله هتل درویشی مشهد با ایستگاه راه‌آهن حدود ۴.۵ کیلومتر است. بنابراین اگر بخواهید از هتل به ایستگاه قطار و یا برعکس بروید، حدود 5 تا 10 دقیقه زمان می‌برد.

امکانات مختلف هتل درویشی مشهد

انواع هتل در مشهد امکانات متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهند، اما خدمات هتل درویش واقعاً لوکس و لاکچری است. بنابراین اگر دوست دارید سفری ایده آل در مشهد تجربه کنید، هتل درویشی بهترین انتخاب است.

این مطلب را هم بخوانید: هتل های پنج ستاره و خاص مشهد

این هتل امکانات مختلفی مانند سالن ماساژ، مجموعه آبی اسپا، استخر، سونا، سالن زیبایی، سالن بدنسازی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد، سوئیت و اتاق‌های زیبا، خدمات بیدارباش و... را در اختیار مسافران می‌گذارد.

در این هتل می‌توانید از فضای سبز، اتاق بازی کودکان، لمکده، زمین ورزشی، صندوق امانات، انواع رستوران روف گاردن، آتریوم و رستوران فیروزه، لاندری، خدمات معلولین و ... برخوردار شوید. همچنین خدمات تشریفات ویژه، نگهداری کودک، کرایه اتومبیل و تاکسی‌سرویس را باید به امکانات آن اضافه کرد.

واحدهای اقامتی هتل درویشی

سوئیت و اتاق‌های این هتل خدمات مناسب را به مسافران ارائه می‌دهد. علاوه بر آن یکی از واحدهای اقامتی جذاب این هتل در مشهد، دوبلکس‌های ایران اسلام است. این اقامتگاه مناسب کسانی است که عاشق نقش و نگارهای اسلامی و بناهای فیروزه‌ای ایرانی اصیل هستند.

همچنین پنت هاوس اسپا یکی از واحدهای اقامتی بسیار مجلل این هتل است که امکانات فوق تصور را به مسافران ارائه می‌دهد. علاوه بر آن واحدهای اقامتی دیگری مانند اتاق آینده، سوئیت دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس چین، هند، عرب، اتاق فصل و سوئیت دوبلکس ایران باستان با طراحی‌های جذاب در اختیار مسافران علاقه‌مند قرار می‌دهد.

تخفیف واحدهای اقامتی در هتل درویشی مشهد

علاوه بر واحدهای بسیار لوکس و لاکچری شما می‌توانید از اتاق‌های اکونومی این هتل و تخفیف‌های جذاب آن استفاده کنید. به‌طور مثال اگر دوست دارید با هزینه کمتری در این هتل اقامت کنید، پیشنهاد می‌کنم که فصل‌های خلوت‌تر را برای سفر انتخاب کنید تا تخفیف‌های تا 20 و 30 درصد هم دریافت کنید.

همچنین روش جذاب دیگر برای اقامت در این هتل، انتخاب واحدهای اقامتی اکونومی است که امکانات مناسب  و راحت در اتاق به همراه سرو رایگان صبحانه را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما درصورتی‌که قصد دارید از تخفیف‌های بسیار خوب این هتل استفاده کنید، بهترین روش این است که در فصل‌های پاییز و زمستان و روزهایی که تعداد مسافرت به مشهد کاهش پیدا می‌کند، به مشهد سفر کنید. در این صورت حتی می‌توانید از تخفیف‌های تا 50 درصد برای رزرو هر اتاق در این هتل برخوردار شوید و امکانات مختلف آن را با قیمتی شگفت‌انگیز دریافت کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 537

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 255

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 150

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 253

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 301