خدمات سایت


متن کامل خبر

پروژکتور لیزری PX1-PRO هایسنس با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید معرفی شد

آرشیو
هایسنس دامنه محصولاتش را با عرضه پروژکتور لیزری PX1-PRO توسعه می دهد، بر خلاف تلویزیون های لیزری قبلی هایسنس، این محصول با صفحه نمایش همراه نیست.
1401/05/18 11:12:41 ق.ظ

براساس ادعای این شرکت، مدل معرفی شده 107 درصد از فضای رنگی BT.2020 را ارائه می کند. در حالی که فناوری فوکوس لنزهای دیجیتال به صورت خودکار برای ارتقا تصاویر 4K از 90 تا 130 اینچ کاربرد دارد.

همچنین PX1-PRO دارای یک حالت فیلمساز (Filmmaker Mode) است. علاوه بر آن، این مدل از Dolby vision HDR و سیستم دالبی اتمس پشتیبانی می کند.  میزان  روشنایی 2200 لومن و حالت Auto low latency یکی دیگر از امکانات این پروژکتور لیزری است که برای تماشای فیلم و بازی ایده آل است.

علاوه بر Wi-Fi و بلوتوث، دو ورودی HDMI 4K 60 هرتزی نیز وجود دارد که یکی ازآنها eARC است. اگر می خواهید صدای پروژکتور را به یک صدای تمام عیار تبدیل کنید، PX1-PRO با سیستم های صوتی چند کاناله WISA نیز سازگار است و با استفاده از آن می توانید به اهداف خود برسید.

جالب است بدانید که این مدل از پلت فرم تلویزیون هوشمند Viddda هایسنس استفاده نمی کند و هایسنس در این مدل از سیستم عامل Android استفاده کرده است. پروژکتور هایسنس از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این مدل استفاده از فناوری Low Blue Light است که از چشم در برابر نورهای مضر محافظت می کند. مشتریان می توانند پروژکتور لیزری PX1-PRO  هایسنس را با قیمت 2999 پوند خریداری کنند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • پروژکتور هایسنس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ایسوس از پروژکتور قابل‌حمل ZenBeam L2 رونمایی کرد image ایسوس از پروژکتور قابل‌حمل ZenBeam L2 رونمایی کرد 1402/06/27

پروژکتور جدید ایسوس می‌‌تواند تا حداکثر 3.5 ساعت محتوا پخش کند و از اسپیکر هارمن کاردن بهره می‌برد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

مدل جدید پروژکتور ال‌ جی ProBeam با نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K معرفی شد image مدل جدید پروژکتور ال‌ جی ProBeam با نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K معرفی شد 1402/02/23

پروژکتور لیزری جدید ال‌جی ProBeam BU60PSM از وضوح 4K بهره می‌برد و امکان نمایش محتوا با ابعاد حداکثر ۳۰۰ اینچ را ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 283

چگونه ویدئووال‌ها جایگزین پروژکتورها شدند؟ image چگونه ویدئووال‌ها جایگزین پروژکتورها شدند؟ 1401/05/03

ویدئو پروژکتورها تا یک دهه پیش در فضاهای تجاری، آموزشی، اداری و… تسلط کاملی داشتند و در این مکان‌ها ارائه‌ مطالب بدون پروژکتورها ممکن نبود. با ورود نمایشگرهای حرفه‌ای LED مثل ویدئووال‌ها (Video Wall) این فضا به تدریج تغییر کرد و حالا دیگر تسلط ویدئوال‌ها و LEDها بر اتاق‌های جلسات، کلاس‌های درس، لابی ساختمان‌ها، نمایشگاه‌ها و… را شاهد هستیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 561

اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان توسط هایسنس معرفی شد image اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان توسط هایسنس معرفی شد 1401/03/16

شرکت الکترونیکی چینی هایسنس از جدید ترین محصول خود به نام Hisense Vidda C1 رونمایی کرده است. Vidda C1 به عنوان محصولی پیشرو در بین پروژکتور های بازار دیده می شود زیرا اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان به شمار می آید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 551

ویدیو پروژکتور YOGA T500 لنوو به بازار راه پیدا کرد image ویدیو پروژکتور YOGA T500 لنوو به بازار راه پیدا کرد 1400/09/21

پس از عرضه موفقیت آمیز پروژکتور هوشمند T500 در ماه سپتامبر، اکنون دومین پروژکتور هوشمند با نام ویدیو پروژکتور YOGA T500 لنوو Play Edition در چین عرضه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 909

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash image پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash 1399/11/01

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash این دستگاه سرگرم کننده هوشمند بوده که همه در یک جعبه جمع شده است. تا به حال به بلندگوی هوشمند مجهز به آمازون الکسا خود نگاه کرده اید و گفته اید که ای کاش می توانست کارهای بیشتری انجام دهد؟ می توانم این نوید را به شما بدهم که آرزوی شما برآورده شده زیرا این پروژکتور هوشمند از آمازون الکسا بهره مند شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2245

راهنمای خرید گاو صندوق image راهنمای خرید گاو صندوق 1398/09/15

حفاظت و نگهداری از اشیای قیمتی از نیازهای اولیه بشر بوده و همواره اشیای و مدارک ارزشمند از چشم سارقین دور نبوده است. مراقبت از آن ها در گذشته کار بسیار دشوار ی تلقی می شد اما ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 2729

نکاتی مفید حین خرید ویدئو پروژکتور، و چند مزیت ویدئو پروژکتورهای اپسون image نکاتی مفید حین خرید ویدئو پروژکتور، و چند مزیت ویدئو پروژکتورهای اپسون 1398/09/04

دیتاپروژکتورها ( ویدئو پروژکتورها ) بنا بر کاربردی که دارند معمولا دارای ویژگی های متفاوتی میباشند، که بهتر است برای خریدی صحیح، برخی از این نکات را در نظر بگیریم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4597

ویدئوپروژکتورهای لیزری چه تفاوتی با مدلهای معمولی دارند؟ image ویدئوپروژکتورهای لیزری چه تفاوتی با مدلهای معمولی دارند؟ 1398/07/09

تفاوت ویدئو پروژکتورهای معمولی چیست و چرا ترجیح میدهیم از ویدیوپروژکتورهای لیزری استفاده کنیم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

ده ویدئو پروژکتور برتر کلاسی سال 2019 image ده ویدئو پروژکتور برتر کلاسی سال 2019 1398/04/22

ویدئو پروژکتورهای کلاسی یا آموزشی معمولاً به آن دسته از ویدئو پروژکتورهایی اطلاق می‌شود که مناسب کلاس‌های درس دانشگاه، مدارس و یا اتاق‌های کنفرانس شرکت‌ها وادارات هست. ویژگی بارز این ویدئو پروژکتورها کیفیت مناسب در کنار قیمت منطقی می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6018