خدمات سایت


متن کامل خبر

دختر 12ساله محجبه، جنجال روز دنیا + عکس

آرشیو
در جهان متمدن غرب (آمریکا و اروپا)، آزادی کاملی حکم‌فرما است. اما این آزادی نیز مانند هر آزادی دیگری از تعاریف، قوانین، چارچوب‌ها و محدودیت‌هایی برخوردار می‌باشد.
1389/11/06 01:32:01 ق.ظ

در آن دیار متمدن و سرشار از دمکراسی، دختران و زنان حق دارند و آزادند که تا دلشان می‌خواهد لخت شوند تا نه تنها دیدگان آقایان هوس‌باز و برده‌دار مدرن، رایگان لذت ببرند و سیر شوند، بلکه چرخه‌ی اقتصاد نیز از قبل جذابیت‌های جنسی زنانه چرخشی پر رونق‌تر داشته باشد، اما به هیچ وجه حق ندارند حتی موهای خود بپوشانند! این دیگر خلاف دمکراسی و مسائل امنیتی است!

حضور یک دختر مسلمان 12 ساله‌ی محجبه در مسابقات بسکتبال، به خبر جنجالی امروز اغلب شبکه‌ها و سایت‌های خبری جهان غرب (مانند: yahoo – abc – The Blaze و ...) مبدل شد و جالب‌تر آن که این خبر در بسیاری از سایت‌ها فیلتر شده است و برای دسترسی به متن آن باید از فیلتر شکن استفاده نمود.

به گزارش خبرگزاری‌ها، روسری این دختر سبب شد تا از شرکت در بازی و یاری هم تیمی‌های خود محروم شده و نیمکت نشین شود، مضاف بر این که حتی یکی از داوران بازی اظهار داشت: ممکن است موضوع به دادگاه نیز کشیده شود!

جالب‌تر آن که در گزارشات محلی آمده است: یکی از مسئولین ورزشی مدارس متوسطه به نام «Smithsburg» مدعی شده است که در 5 بازی مقدماتی نیز به مدرسه هشدار داده است که استفاده از حجاب روسری، خطر امنیتی برای ورزشکار دارد، چون ممکن است خفه شود!

مربی این ورزشکار نوجوان مسلمان به نام «Kershner» گفت: او اجباراً به خاطر حجابش نیمکت نشین شد و این شرم‌آور است و من از خجالت نمی‌توانم به چشمان این دختر نگاه کنم.

رئیس انجمن اسلامی شهر «Dr. Syed Hague» نیز ضمن اعتراض به رفتار این داوران اظهار داشت: آن چه همراه داشتنش ممکن است بالقوه برای یک ورزشکار خطرناک باشد، مثل زیورآلات و ... در قوانین ذکر شده است و حجاب جزء آنان نیست و هیچ خطری هم ندارد.

«Daphnie Campbell» مسئول هماهنگی لیگ‌های ورزشی نیز گفته است: این حق پدر و مادر اوست که طی نامه‌ای اعلام نمایند که حجاب، بخشی از دین این دختر است و مسئولیت عواقب یا هر گونه پیشامد یا درگیری احتمالی را بپذیرند.

البته چنین قانونی،‌ نه در ورزش و نه هیچ‌ عرصه‌ی دیگری برای لخت شدن دختران وجود ندارد. یعنی والدین آنها مجبور نیستند که طی نامه‌ای مسئولیت عواقب آن را بپذیرند. چرا که دمکراسی حاکم اجازه می‌دهد آنها تا جایی که دلشان می‌خواهد لخت شوند و قانون، پلیس و سایر نهادهای امنیتی، حقوقی، اجتماعی و ... نیز مسئولیت حفاظت از آنان را بر عهده گرفته است.

منبع : نیاز روز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 325

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 368

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 207